Dataspel: Gränsland, ca 1999-2000

yodadog

Trådstartare
Jag spelade ett dataspel i början av 2000-talet någon gång som hette Gränsland, skapat av Snille. Det var läskigt och kul men spelade aldrig ut det för jag fattade inte vad jag skulle göra, och nu verkar det vara försvunnet:(

Fnner inget på google förutom en bild på omslaget:
large


Hur som heeelst, någon som spelat det som kan berätta hur det slutade?:D Det är allt jag vill veta! Kan inte sluta grubbla nu!
 
Jag spelade ett dataspel i början av 2000-talet någon gång som hette Gränsland, skapat av Snille. Det var läskigt och kul men spelade aldrig ut det för jag fattade inte vad jag skulle göra, och nu verkar det vara försvunnet:(

Fnner inget på google förutom en bild på omslaget:
large


Hur som heeelst, någon som spelat det som kan berätta hur det slutade?:D Det är allt jag vill veta! Kan inte sluta grubbla nu!


Guuud jag är i samma sits! Kan aldrig släppa det där spelet. Har det hemma, nen jah trodde seriöst det var nåt fel på spelet, SÅ svårt var det att komma vidare. Nån som klarat det???
 
Guuud jag är i samma sits! Kan aldrig släppa det där spelet. Har det hemma, nen jah trodde seriöst det var nåt fel på spelet, SÅ svårt var det att komma vidare. Nån som klarat det???

Kul att det inte bara är jag som har spelat det!!!!! Men jag vet, jag trodde också att det var något fel när jag inte kom vidare, haha.

Minns att det här hade hänt när jag fastnade: Hade en tavla som jag inte kunde sätta upp någonstans, men en spökröst sa hela tiden att tavlan hade en plats. Hade varit inne i någon eller några grannars lägenheter. Hade fått tag på gubbgrannens anteckningsbok som var supercreepy med nakenteckningar på vad man antog var den försvunna tjejen. Det lyste som av en dörr bakom tapeten i ens lägenhet, men jag kom inte på något sätt att ta bort tapeten på.
 
🤯 Jag fastnade på exakt samma ställe! Har köpt spelet igen nu och det går verkligen inte att komma vidare därifrån. Måste kontakta skaparna och veta hur det slutaaaaaar på något sätt!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 094
Senast: Pratsch
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 307
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp