Chili

Trådstartare
Har länge varit sugen på att ta upp dataspelande igen, men nörd som jag är så vill ju jag ha gamla spel :p Men är mitt enda hopp tradera då? Speciellt Black and White vill jag ha tag i :love: Det har ju kommit ut en tvåa men det tycks redan ha fallit i glömska, haha.

Försökte mig på att ladda hem spel men det är ju superkrångligt, man måste ha en en massa extra program. Jag vill bara sätta i skivan och tuta och köra!

Ni får gärna även tipsa på lite nyare spel (enkla att få tag i alltså :p ). Gillar strategispel fast inte i stil med WoW eller så, vill inte styra maskiner. Rollercoaster Tycoon, Black and White eller mer humorspel som Theme Hospital är kul :D Jag är en tönt, jag vet, haha. Men har liksom kommit ifrån Quake III och NFSU, och alla nya spel låter så tråkiga... :cool:
 
Sv: Dataspel!

Dom säljer begagnade spel på bla. Game och Back List här i stan om jag inte minns fel, så där kanske du kan hitta det om du har tur (och står ut med att det begagnat ;)). sen finns det ju även spelaffärer som säljer begagnadespel i göteborg t.ex skivhugget och en annan som ligger vid centralen typ (om dom nu inte har slutat med det.. :confused: ) Och i kungsbacka finns det också något liknande..
 
Senast ändrad:
Sv: Dataspel!

Jag har kastat lystna ögon på Game men trodde de bara hade nya spel. Så tack för tipset raring :D
 
Sv: Dataspel!

Efter som jag är snäll och allmänt underbar kanske man kan be dem lägga undan ett sådant om de får in ett :angel: :D
 
Sv: Dataspel!

Det går säkert.. :) BackList är nog ännu lättare att göra en sån övernskommelse med tror jag.. men gå å fråga dom så märker du ju om det går ;)
 
Sv: Dataspel!

Backlist??

Hittade Black and White 2 nu på nätet, kalasbilligt :D Men hade ju helst velat få tag på det typ.. nu. Vill spela i helgen :D
 
Sv: Dataspel!

Men nu har jag lagt vantarna på ett av version 1 :devil: :D Synd bara att jag inte kan få det NU!
Men i första versionen stör jag mig på den evigheteslånga tutorial som man måste göra första gången. Dah, har spelat det massor, jag KAN redan. Behöver inte lära mig kasta eldklot eller klappa kossan på magen :p
 
Sv: Dataspel!

Jag har för mig att jag sett B&W på rea på EB games. Fast de kanske har slutat med det ? Priset låg på typ 50-100 kr, löjligt billigt var det iaf.

Har du testat The Darkness? Har sett lite när kompisen spelat det, tycker det är lite småcoolt. Fast du kanske inte gillar första personsskjutare? Eller "skjutare" öht? :D

Det ska komma ut ett spel där fysiken är grymt bra- om man går genom skogen och går t.ex genom en buske viks bladen och sådant gottigt! Även gräset och så :) Kommer dock inte ihåg vad det hette.
 
Sv: Dataspel!

Nja alltså jag är ju gammal i gemet, spelat mkt Doom och alla Quake varianter :D Sen kom CS och då sket jag i det. Lite Max Payne har man väl hållt på med, och Dune, och MechWarrior. Men har nog lagt ner det där nu :p

Dock var jag helt lost på Total Annihilation ett tag, det är ju mord på hög nivå :cool: Du vet inte alls vad det där sista hette?
 
Sv: Dataspel!

Tror det är en likadan tutorial i 2an, inte säker dock.. kanske blandar ihop dem:D

1an är roligaste då man kan fixa en häst ju, vet inte om det går i 2an och då blir det inte lika kul..
 
Sv: Dataspel!

Nää 2an ska vara riktigt förbättrad, utan tutorial bla. Vad jag hör hört! Visste inte ens att man kan ha häst i första, men det kanske kommer i slutet? Spelade aldrig klart det :p
 
Sv: Dataspel!

Okeli. Jag spelar mycket Sims 2 (djurliv) i perioder, har en sådan nu. Kan sitta flera timmar i sträck :D
Annars spelar jag inte så mycket pc-spel, blir mer tvspel :)
 
Sv: Dataspel!

Va bra att det löste sig :D

ja Backlist säljer begagnade spel också å ligger på Kungsgatan eller nåt sånt :)
 
Sv: Dataspel!

Jaha du menade i gbg då?

Kom precis på att det ligger ju en till spelaffär i Dtorrning Kristinapassagen.. eller kanske det som är Game? *vet var de ligger men vet inte namnen* :)
 
Sv: Dataspel!

Ååh det är ju helt ljuvligt att spela dataspel :love: Har iof spelat sönder mig på tv-spel också men har ingen konsol nu... Har ju bärbar dator också men det får bära eller brista! Me need to play! :D
 
Sv: Dataspel!

Nope, Halmstad faktiskt. Ligger åt mitt håll från österskans, som en tvärgata till Laholmsvägen typ. (man kör in vid HFAB typ)
Hm det är väl en annan affär fäör Game är väl den som ligger nedanför Indiska? (det här var ju lite småkrångligt..)
 
Sv: Dataspel!

Nää 2an ska vara riktigt förbättrad, utan tutorial bla. Vad jag hör hört! Visste inte ens att man kan ha häst i första, men det kanske kommer i slutet? Spelade aldrig klart det :p

Man kunde ladda hem en häst som man kunde använda från början, tror inte man kan välja den senare i spelet.. Fanns ett par till djur man kunde ladda hem gorilla minns jag också^^..

När jag spelade 2an sist så var det en tutorial i början, det är mycket mer komplicerat så därför var det inte lika kul:D Vart sugen på att spela lite B&W nu, men först blir det WoW med pappa :)


Föressten, gillade du Doom måste du testa Clive Barker's Undying, grymt läskigt spel!! Huja!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp