Bukefalos 28 år!

Datortrassel!!!

skjona

Trådstartare
Fattar inte vad som hänt de två senaste dagarna!Det kommer hela tiden en ikon nere i vänstra hörnet där det står "fel på sidan!"
och det visas en gul varningstriangel.Har brandvägg,anti Norton,spyware doctor och adaware.Är det bara min dator som krånglar eller är det verkligen fel på sidan?
Kan varken se bilder,sätta in annonser eller använda smilisar längre!!!
 
Sv: Datortrassel!!!

Till och börja med så släng bort norton... Okej att det funkar ibland men ofta funkar det desstu mindre bra ;)
 
Sv: Datortrassel!!!

Hoppsan!Jag skrev fel,vi har inte Norton utan Norman.
Det funkar i alla fall inte vare sej vi har det ena eller det andra
 
Sv: Datortrassel!!!

Vilken sida är det du är inne på?
Jag jag har fått liknande problem när jag har vart inne på t.ex. geocities com har haft kodningsfel på deras reklambanner, då släcktes hela sidan ner. Ibland kan det bli så om man gör sidan i dreamweaver och inte avslutar nån tag också.
 
Sv: Datortrassel!!!

Norman funkar fint, så ta inte bort det ;).

Testa gärna med firefox ( www.mozilla.org ) och se om det funkar bättre.
Rekommenderar Firefoxen framför IE så ;)
 
Sv: Datortrassel!!!

Tack för tipset!Tror du felet kan vara att vi har för många virusprogram och skydd så att de motverkar varandra?
 
Sv: Datortrassel!!!

1 virus program åt gången, annars får datorn lät bäng...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 317
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 742
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 801
Senast: Rie
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 864
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp