Day stable – en svensk Airbnb tjänst för hästägare

Eftersom många med häst ofta reser långt för att tävla så har Lundaföretaget Day stable lanserat en app som gör det enklare för resande att hitta övernattning åt sina fyrbenta vänner.

När jag började som hästföretagare 2004 fanns det nåt som hette bed and box som var väldans snarlikt. Det blev aldrig nån hit.
 
Det finns fortfarande 😊
Tror det kan bara populärt i samband med meeting.

Kanske kan funka bättre idag när vi är lite vanare vid appar och internetbokningar. Nyfiket tittade jag in och har bara svårt att se hur man ska kunna få någon lönsamhet med de priser de flesta hade.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nu lanseras en ny tjänst för hästfolk på resande fot. Många reser långt för att tävla och träna och behöver övernatta på vägen. Med...
Svar
0
· Visningar
209
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Som många här vet har jag haft flera år där jag mått väldigt dåligt, ett år när jag nästan var mer på psyk än jag var hemma. Har gjort...
2
Svar
28
· Visningar
2 210
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 248
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp