Bukefalos 28 år!

G

Getaway_hon

får det inte att funka på min dator nu. Har haft det på den andra datorn och tänkte tanka ner det till min också. Har laddat ner progammet och öppnat det och så, gått in på några hubbar men nu hittar den ingenting man söker efter. Har jag glömt några inställingar tro? Har lagt till två mappar och delar 29 GiB. Andra verkar kunna tanka hem från mig men när jag söker på låtar hittar den absolut ingenting... Någon som vet?
 

Liknande trådar

Hemmet Jag har timpris och följer detta med stort intresse. Har en app som berättar vad jag förbrukat ner på timmen. Torsdag och fredag hade...
Svar
12
· Visningar
879
Senast: Breaktown
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 826
Senast: Septicemia
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 843
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 976
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp