JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
De bevarar gamla hantverksmetoder
(Norrländska Socialdemokraten)
Många gamla hantverk försvinner och nya tillkommer. Bland hantverkarna på upplevelsemässan i Malmberget fanns det två som fick speciell uppmärksamhet av besökarna.
http://www.nsd.se/index.php?artikel=66616
Moderator
Att hitta ett hem, del 1
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Startad av cassiopeja
18 Apr 2023
Svar: 2
Visningar: 1 562
Dagbok
Att klara sig själv
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Startad av cassiopeja
28 Apr 2023
Svar: 13
Visningar: 2 854
Dagbok
Min (skeva?) syn på män
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal.
Det känns som att...
Startad av cassiopeja
15 Mar 2023
Svar: 4
Visningar: 2 923
Dagbok
Inge bra på sånt här
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen.
Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Startad av cassiopeja
21 Jan 2019
Svar: 8
Visningar: 1 841
Dagbok
OS-trådar?
Bukefalos Ja, så tänker jag också, efter att ha tänkt efter lite. Om det blir mkt svenskt i nån gren kanske det naturligt blir en egen tråd också.
Rosett
Onsdag kl 21:21
Valp 2025
Övr. Hund Ja jag menar det, vad ska jag göra liksom? Bära honom 300 meter tills vi är utom räckhåll?
Som sagt jag tror att det här är personligt...
Exile
12 minuter sedan
Svar: 1 667
Visningar: 125 203
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Hörrni, att premien höjs vid nytt försäkringsår är en sak - men brukar verkligen självrisken höjas? Är det vanligt?
Edit: har visst...
Frokennordberg
23 minuter sedan
Svar: 1 783
Visningar: 97 760
Katt
Foder till vild utekatt
Katthälsa Du läste nog inte de val jag listade, om jag väljer att ge den mat nu i vinter och får den att bli lite mera van vid människor för att...
vilde
Idag kl 15:03
Svar: 8
Visningar: 475
Katt
Bukes bokcirkel nr 3
Kultur Här hittar du lite info om varje bok;
Binas historia av Maja Lunde
Tre berättelser ur olika tidsåldrar vävs ihop till samma slutsats...
Startad av stjarnhimmel
3 Jan 2026
Svar: 15
Visningar: 684
Allmänt