De fattas mig - vakna med NRJ

Lupino

Trådstartare
Hörde på radion att imorgon kommer vakna med NRJ igen (jag missade dagens sändning) och de rabblar upp programledarna. Jag blir jätteförvånad och tänker att Roger och Titti tydligen fått extra lång semester eftersom det verkar vara vikarier.

Men jag googlar och inser att Roger och Titti slutat! :cry: Jag som följde med över från Rix fm till NRJ för deras skull. Jag har lyssnat på dem sen Gert Fylking var med (även om jag aldrig lyssnat hela morgnarna och missat helt vissa dagar).

Någon som lyssnade idag? Hur var det? Vilket liknande "program" gillar ni annars?
 
Tycker "vakna med NRJ" varit det värsta jag någonsin hört på radio. :D (eller tja, de tjejer som jobbade under sommaren i humorhimlen på p3 var i samma klass)

Hoppas verkligen det nu är bättre, då kanske jag står ut med NRJ i framtiden. :)
 
Jag älskarälskarälskar Morgonpasset i P3. Ej under sommaren när de har vikarier dock, då lyssnar jag aldrig. Men annars :love: Hannah, Martina och Kodjo är mina favoriter, David och Victor är också kanon :love: Åhhh vad jag längtar tills deras semester är slut!
 
Hörde på radion att imorgon kommer vakna med NRJ igen (jag missade dagens sändning) och de rabblar upp programledarna. Jag blir jätteförvånad och tänker att Roger och Titti tydligen fått extra lång semester eftersom det verkar vara vikarier.

Men jag googlar och inser att Roger och Titti slutat! :cry: Jag som följde med över från Rix fm till NRJ för deras skull. Jag har lyssnat på dem sen Gert Fylking var med (även om jag aldrig lyssnat hela morgnarna och missat helt vissa dagar).

Någon som lyssnade idag? Hur var det? Vilket liknande "program" gillar ni annars?

Och jag tänkte "va? de jobbar ju på Rix!". Är tydligen inte så uppdaterad.
 
Jag slutade lyssna på dem när Rix försvann från våra breddgrader, blev glad när de var tillbaka på en kanal jag kunde ratta in. Ja, det blir nog lite tomt, men samtidigt tillhör jag en av dem som lyssnat till och från sedan länge länge sedan, i säkert tio-tolv år, kanske är det dags att vänja sig vid någon ny nu för på senare tid är det nog mer megapol som körs i radion för att de andra är lite uttjatade.
 
Och jag saknar Susanna Dzamic, Henrik Wiberg och Patrik Olsson från Radio City (City 107 hette det sen) :D Men det var ju typ 100 år sen och de håller numera till på P4, Guldkanalen samt Retro FM. NRJ lyssnade jag mycket på förr men slutade när de Titti & Co började, alldeles för skränigt på morgonen för mig (ja ibland är jag en gammal kärring :p)
 
Tyvärr, ingetdera funkar för mig. Att mer eller mindre manuslöst och improviserande fylla ut tid, vilket är det jag uppfattar att både NRJ och Morgonpasset gör, känns helt enkelt litet respektlöst. Hur roligt programledarna själva än har, och det är ju uppenbart att de ofta har. ;) Jag inser förstås att detta gör att jag i någon mån dissar er som gillar programmen och framstår som tråkpretto... och det är inte min mening men den sortens radio funkar bara inte för mig, jag blir mest arg. :crazy:
 
Hörde på radion att imorgon kommer vakna med NRJ igen (jag missade dagens sändning) och de rabblar upp programledarna. Jag blir jätteförvånad och tänker att Roger och Titti tydligen fått extra lång semester eftersom det verkar vara vikarier.

Men jag googlar och inser att Roger och Titti slutat! :cry: Jag som följde med över från Rix fm till NRJ för deras skull. Jag har lyssnat på dem sen Gert Fylking var med (även om jag aldrig lyssnat hela morgnarna och missat helt vissa dagar).

Någon som lyssnade idag? Hur var det? Vilket liknande "program" gillar ni annars?

Jag klarar bara inte av att lyssna på Titti! Skönt att det blir nytt folk, ska testa att lyssna på dem någon dag.
Jag lyssnar en del på AMK morgon annars. Det är ungefär som morgonradion fast utan musik. Och så är det en podcast, så man kan pausa och lyssna allteftersom under dagen.
Det finns massor med dagliga poddar :)
 
Jag älskar också Morgonpasset i P3 och har lyssnat nästan ända från starten. Hatar när de ska på sommarsemester och andra tar över :grin:
Lyssnar överlag jämt på P3 när jag kör bil, men i sommar har det varit katastrofalt dåliga sommarprogram/vikarier...
 
Tittis röst ger mig gåshud så jag har Bara lyssnat på dom sporadiskt.

Föredrar Alsings morgonprogram framför Tittis.
 
Tyvärr, ingetdera funkar för mig. Att mer eller mindre manuslöst och improviserande fylla ut tid, vilket är det jag uppfattar att både NRJ och Morgonpasset gör, känns helt enkelt litet respektlöst. Hur roligt programledarna själva än har, och det är ju uppenbart att de ofta har. ;) Jag inser förstås att detta gör att jag i någon mån dissar er som gillar programmen och framstår som tråkpretto... och det är inte min mening men den sortens radio funkar bara inte för mig, jag blir mest arg. :crazy:
Äsch, jag bryr mig inte det minsta och känner mig inte dissad, smaken är olika. Det är lite fult att gilla denna typen av program men eftersom de kör det på flera radiokanaler så verkar ändå många människor gilla det. Jag tycker det är lättsamt och skrattar ofta tillsammans med programledarna som man lär känna efter ett tag (åtminstone deras eter-jag).

Jag lyssnade lite på NRJ i morse men det var verkligen inget vidare. Ola Lustig har nu blivit huvudprogramledare (och att jag stod ut att lyssna på honom förut var enbart på att det var enda sättet att hänga med Roger och Titti) tillsammans med Daniel Paris och Cindy.

Provade att skruva över till Gry och Anders på Mix Megapol istället. Får se om de är tillräckligt roliga, var trevliga att lyssna på, men jag vill gärna skratta lite också.
 
Oftast blir det Mix Megapol för min del, skuttar över till Rix FM emellanåt.
Roger och Titti har jag svårt för.
 
Jag älskarälskarälskar Morgonpasset i P3. Ej under sommaren när de har vikarier dock, då lyssnar jag aldrig. Men annars :love: Hannah, Martina och Kodjo är mina favoriter, David och Victor är också kanon :love: Åhhh vad jag längtar tills deras semester är slut!
Word!
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 107
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp