De måste ha beställt både champagne och rysk kaviar

Är de någon som förstår vad det är han ville säga med det där ?
Han vill nog bara få chans att kräkas lite över ridsporten. Det plockar säkert poäng inom vissa delar av befolkningen. Att han mest visar sig korkad undrar jag om han förstår men andra som är lika okunniga som han ser ju inte den idiotin.
Som sagt det är bättre att hålla käften och låta folk misstänka att man är idiot än att öppna den och undanröja alla tvivel.
 
Är det någon annan sport som sportkrönikörer förlöjligar lika mycket som ridsport?
Ridsport? Att leka med maten är inte sport, sport är det först om den ingår bollar, skidor, löparskor eller motorfordon.
För att svara på din fråga. Självklart är det inte det men i de flesta sporter är det å andra sidan inte en majoritet kvinnor och kvinnor och kvinnosysslor är ju ok att förlöjliga, ja det är tom pluspoäng på det :grin:.
 
Ridsport? Att leka med maten är inte sport, sport är det först om den ingår bollar, skidor, löparskor eller motorfordon.
För att svara på din fråga. Självklart är det inte det men i de flesta sporter är det å andra sidan inte en majoritet kvinnor och kvinnor och kvinnosysslor är ju ok att förlöjliga, ja det är tom pluspoäng på det :grin:.
Sorgligt
 
Det var så roligt (läs konstigt).........jag läste detta innan jag läste era kommentarer och såg nog ut som ett riktigt fån. Jag fattade inte vad han skrivit!
Jag fick inte ihop texten överhuvudtaget. Vad skrev han egentligen? Jag har en aning om VAD han ville ha sagt men det räckte ju egentligen med rubriken så hade han sagt mer än vad resten av texten sa.

Är han ens journalist? Det var det mest osamannhängande, orelaterade skit (målningar eller vad det var för dravel) som jag någonsin läst.
 
Inte heller jag fattar någonting och tänkte att jag är trög för att jag inte fattade... Men okej, då fattar ingen annan heller. :D
Undrar vad han tycker det borde kosta att flyga 18 hästar och tillbehör (för visst ingick typ grepar osv i flygkostnaden för det skulle inte arrangören tillhandahålla)? Jag trodde det skulle kosta mer.
 
Men det fattar ni väl? Inte fan kan man acceptera en sport där kvinnor och till och med gamla kvinnor (=sådana som fyllt 27 och börjat lukta lik) tävlar och dessutom med alla kläderna på.

Kvinnor som tävlar det kan ju accepteras om de är söta i baddräkt som simmare, (de flesta) friidrottare (:wtf: för kvinnor i kraftgrenar som diskus), skridskoåkare, beach ball...

Och naturligtvis måste medelålders vita män få sätta agendan. Detta oavsett om de har sakkunskapen eller inte. :wtf:
 
Jag fattande inte ett skit av den där artikeln. Kanske måste manga tagit något för att få ihop trådarna?
Värrre svammel får man leta efter.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 318
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp