Bukefalos 28 år!

De nya google annonserna

Araminta

Trådstartare
Vet inte hur mycket det går att kontrolllera men det har på sistone dykt upp en del annonser som expanderar och täcker hela skärmen om man håller muspekaren över dem mer än några sekunder i taget. Väldigt irriterande om man läser längre inlägg och inte helt har koll på exakt var man har muspekaren just då. De blåser alltså upp sig även om man inte aktivt klickar på dem.

Finns det någon möjlighet att ta bort dem? Eller iallafall placera dem längs kanterna så att man inte kommer åt dem lika ofta?
 
Sv: De nya google annonserna

Jag visste inte ens att det fanns några sådana. Några fler som råkat ut för dessa?
Jag skall försöka se om det enkelt går att få bort dem.

Att på olika sätt blockera alla annonser här på sidorna är ett bra sätt att till slut inte ha något forum att läsa och skriva på.
 
Sv: De nya google annonserna

Är det inte samma som jag gnällde över härom dagen?

Som Gylle så vänligt påpekade förmodligen var min dator som hade fått in nåt skit och inte hade med bukeannonserna att göra? :o

Jag får ju nån jobbig banner som hänger kvar och när man försöker klicka ner den öppnas en hel sida, och bannern ligger där igen så fort man byter sida, och går inte att scrolla bort.... Mycket irriterande :mad:
 
Sv: De nya google annonserna

Jag vet inte, men för min skull vore det enkelt och bra om det var så, inte lika kul för Araminta och dig då ni får försöka jobba med att få bort det från era datorer.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 384
Senast: geting
·
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
75 422
Senast: turbofling
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 911
Hästvård *lite småorolig* Hoppas att någon orkar läsa allt:) Chili brukar stå inne på dagarna nu när det är så varmt och brukar tycka att det...
Svar
9
· Visningar
1 217
Senast: Nethril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp