H
Havregryn
hittade en internet shop jag inte sett innan, har suttit ovh små shoppat lite på nätet och såg två saker jag lika gärna kunde beställa från denna shop jag nyss hittade. La sakerna i korgen och gick till kassan..
betalar så gott som alltid med faktura, speciellt vid köp av nya butiker just för att kort inte känns som säkrast alltid. och så dyker denna förbannade text upp:
Vi fakturerar svenska kunder efter sedvanlig godkänd kreditprövning. Betalningstiden är 14 dagar och därefter utgår en och dröjsmålsavgift på 50 kr samt 24% dröjsmålsränta. Faktureringsavgift på 50 kr tillkommer direkt på ordern. Vid nya kunder utgår en engångskostnad för kreditprövning med 350 kr.
350,00 SEK
Har aödrig tidigare stött på detta, jag jobbar även själv med internet försäljning och inte betalar vi någon kostnad till våra faktureing bolag för koll om kunderna blir godkönda eller ej. kunderna får själv på en sekund svar på om de kan handla mot faktra eller ej. Desamma system har alla andra butiker jag brukar handlar från..
ursh, jag ska skriva ett gnälligt mail och skälla på denna butik och just berätta att de förlorat en kund som shoppar mkt och bra.. haha..
betalar så gott som alltid med faktura, speciellt vid köp av nya butiker just för att kort inte känns som säkrast alltid. och så dyker denna förbannade text upp:
Vi fakturerar svenska kunder efter sedvanlig godkänd kreditprövning. Betalningstiden är 14 dagar och därefter utgår en och dröjsmålsavgift på 50 kr samt 24% dröjsmålsränta. Faktureringsavgift på 50 kr tillkommer direkt på ordern. Vid nya kunder utgår en engångskostnad för kreditprövning med 350 kr.
350,00 SEK
Har aödrig tidigare stött på detta, jag jobbar även själv med internet försäljning och inte betalar vi någon kostnad till våra faktureing bolag för koll om kunderna blir godkönda eller ej. kunderna får själv på en sekund svar på om de kan handla mot faktra eller ej. Desamma system har alla andra butiker jag brukar handlar från..
ursh, jag ska skriva ett gnälligt mail och skälla på denna butik och just berätta att de förlorat en kund som shoppar mkt och bra.. haha..