Bukefalos 25 år!

Debatten kring kommentatorerna i ridsportssammanhang

Ajda

Trådstartare
Vad anser ni om debatten kring kommentatorerna vid stora ridaportssammanhang?

Jag läste en artikel på aftonbladet och hade lite svårt att tolka den mer än att man inte vill ha Henrik Johnsson som kommentator för han inte är en ryttare själv? Eller misstolkade jag?

Vad anser ni om debatten kring kommentatorerna vid stora ridaportssammanhang?

Jag läste en artikel på aftonbladet och hade lite svårt att tolka den mer än att man inte vill ha Henrik Johnsson som kommentator för han inte är en ryttare själv? Eller misstolkade jag?
Jag tror du misstolkade, det finns de som tycker det är fel att han kommenterar då han är gift med Malin, men det spelar ju ingen roll, han kan inte ändra på något när han sitter som kommentator. Kritiken gäller ju de som inte kan något alls som kommenterar, att de aldrig skulle ta en fullständig novis att kommentera fotbolls-VM t ex, eller någon som inte kan något alls om hockey.

Ajda

Trådstartare
Jag tror du misstolkade, det finns de som tycker det är fel att han kommenterar då han är gift med Malin, men det spelar ju ingen roll, han kan inte ändra på något när han sitter som kommentator. Kritiken gäller ju de som inte kan något alls som kommenterar, att de aldrig skulle ta en fullständig novis att kommentera fotbolls-VM t ex, eller någon som inte kan något alls om hockey.

Ja då missförstod jag. Tycker ändå Henrik är väldigt proffsig som kommentator om man ser till hans relation med Malin. Han brukar hålla sig iskall.

Artikeln handlar ju mer om journalister som plötsligt ska bevaka ridsport utan att de kan någonting. Den handlar egentligen inte om kommentatorer mer än att en del av dessa journalisterna hade åsikter om Henriks bevakning iom att han är gift med Malin.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 076
Övr.Hund Nu är jag arg och förbannad över slarvputtar och sådana som inte har en aning om saker. Jag säger inte att jag är perfekt men vissa...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
15 389
Övr.Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
3 723
Övr.Hund Hej! Jag har tänkt tanken på hur det skulle kunna hjälpa mig om jag hade haft en Assistanshund, Psykisk hälsa hund. Jag funderade på...
Svar
8
· Visningar
614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

• Ny färg på olästa notiser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 25
  • plastband i butik?
  • Vad gör vi? Del CXXXVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat