Debutant i Uppsala 8-9 sep

R

Rat

Hej allihop,

UVFK har fälttävlan den 8-9 september, den står inte med på ridsportförbundet, så kolla deras hemsida, uvfk.org. Bara lite
info så att ingen missar.:)
 
Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep

Mycke märkligt att de inte står med i år heller... kan det vara så att man fortfarande inte vill ha några starter från andra distrikt :angel:
 
Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep

Ingen aning, men nu är "hemligheten" ute så nu är det fritt fram för alla distrikt att anmäla, hittade själv proppen av en händelse, när jag skulle kolla in hopptävlnig. Så nu bär det av till Uppsala:banana:
 
Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep

Höll på att missa den tävlingen, skulle precis anmäla till Rocklunda när min mamma hittade ft proppen!
Så nära också, själv är man ju Upplands-ryttare så jag borde få vara med :D
 
Sv: Debutant i Uppsala 8-9 sep

Startlistan har kommit upp! Jag startar sist :) nån som varit där tidigare? Kul bana?

Kramar
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 175
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 009
Senast: bollen__
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 112
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 140
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp