Debutantdressyren

aicha

Trådstartare
Någon som vet vart man kan få tag i dressyrprotokoll/programmet för debutant? Utan att köpa en programbok då.. :smirk:
Kan inte hitta mina gamla protokoll..!
 
Vada?! :eek:
Ska du pallra dig ut pa en falttavlan?! Sant maste man saga, nu blev jag jattenyfniken!!!
(Jag ska tavla i Arezzo nasta helg, samt ha 11 hastar till att grooma...... :crazy:)
 
Haha, jajemen vi ska rida en debutant sista maj!! :bump: Jag var & tränade för en B-tränare på Botkyrka i söndags, han hoppade som om det var OS-hinder alltihop..10 år & första gången på terränghinder & inte ett enda stopp..han är ju ändå en fjantig hoppehäst! :D
Riktigt fin faktiskt, kan nog bli fälttävlanshäst av galningen ändå! Emma är eld & lågor..
Ringer & berättar mer, typ i helgen.
Arezzo lät ju kul..nu kommer du knappt hinna rida igen!! :devil:
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som bytt värmeslinga i sin värmebalja? Jag ska byta slinga i min då den gamla brunnit av men hittar inte någon ny slinga...
Svar
2
· Visningar
456
Senast: Honey07
·
Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: julgrisen
·
Katthälsa Är det fortfarande något man ”ska” göra på sina katter? Och som följdfråga, hur gör man?? Min gamla katt fick FORL tidigt och vi la...
Svar
7
· Visningar
678
Senast: tott
·
Utrustning Tjo, har en rockard av model med bildäck där jag känner att det nog hade varit bra med stänkskydd 🙈😅🫠 Nån som vet av nånstanns man kan...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp