"Defektlistan"

G

gulliver2

som man allt som oftast läser om här,vilka defekter talar man om?alltså i aveln då,vad ska man undvika att avla på??Eksem vet jag,men hur är det med ex fång7spatt??vissa hingstägare tar ju emot eksemston iaf,men tar dom emot triangelmärkta ston??får dom det??
hoppas nån kan detta....eller vet nåt...
 
Sv: "Defektlistan"

Triangelmärkningen i sig är väl inget som säger att dom inte kan gå i avel, bara att dom kanske inte klarar av att ridas/köras mm. Det beror ju på vad dom är triangelmärkta för.
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 322
Senast: gulakatten
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 697
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 764
Senast: Saigon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva tack till alla ni som brukar läsa mina inlägg och svara och så ❤️ Det be tyder jätte mycket för mig även fast det...
Svar
11
· Visningar
1 206
Senast: zuli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp