Dejtingtråden 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm.. inget svar från Badoo 2 sen samma dag vi matchade då vi pratade lite... sett att han varit online. Jag skickade för någon dag sen o frågade hur hans dag varit... fast han är kanske som jag o vill inte höras så vld mkt.. Vi har som sagt sagt träff på onsdag, jag hoppas det blir av.

Pratar vidare med Badoo 1, han hör av sig frekvent. Vi har kommit på att vi båda älskar frukost och tycker om vin, pluspoäng!

Två intressanta killar till på Badoo, inte så mkt konversation där ännu dock.
 
Dejt igårkväll (tills nyss):
Trevligt. Sex tre gånger. Stort fint hus. Läkare. Chef. Säger att jag är så vacker. Vill synka kalendrar. Tycker att det är självklart att vi ska vara exklusiva från nu. Frågar om han kan komma förbi när barnen har somnat.

Jag är liksom på stadiet: Nu har vi dejtat en gång. Får se vad som händer.

Suck. Gud vad de går fort fram. Jag blir less.

Låter ju som drömkillen ?

Jag är bara nyfiken. Varför sover du över hos honom och har sex på första dejten om du inte vill gå så fort fram ?
 
Låter ju som drömkillen ?

Jag är bara nyfiken. Varför sover du över hos honom och har sex på första dejten om du inte vill gå så fort fram ?
Sex har jag inga problem med.
Planera ihop sina liv däremot, det är en annan grej. Jag är tydlig med det i min presentation och i kontakten innan vi ses. Men det känns som att många lyssnar/läser selektivt alt. hoppas att jag ändrar mig.

Vet inte om det är sån drömkillepotential. Vi har väldigt olika liv.
 
Nä, jag har aldrig tindrat. Jag kör något slags hopkok mellan hp, irl alltså rekommendationer, ds och ren tur av slumpmässiga möten.
Men hur öppen är du där? Har du offentligt album på DS t ex? Samma bilder/användarnamn som på hp? Det är väl lite där vi har hamnat i diskussionen. Att om någon hittar mig på Tinder och känner igen mig från DS, och därmed lyckas lista ut vem Köpenhamn är.
 
På samma tema...

Det här är min presentation på HP. Vad tänker ni när ni läser den angående vad det är jag söker och vad ni vet från det jag har skrivit i tråden?

"Jag vill ha roligt! Vara seriöst oseriös. Lite då och då sådär. Med någon som kan vara både djup och hejdlöst ytlig, ironisk och rak, skrattig och allvarlig, tråkig och alldeles underbar.

Jag är inte sambomaterial och vill inte ha flera barn.

Nej, jag vill inte bara ha sex. Nej, jag är inte intresserad av dig om du är i en relation. Nej, jag har inte KIK."
 
På samma tema...

Det här är min presentation på HP. Vad tänker ni när ni läser den angående vad det är jag söker och vad ni vet från det jag har skrivit i tråden?

"Jag vill ha roligt! Vara seriöst oseriös. Lite då och då sådär. Med någon som kan vara både djup och hejdlöst ytlig, ironisk och rak, skrattig och allvarlig, tråkig och alldeles underbar.

Jag är inte sambomaterial och vill inte ha flera barn.

Nej, jag vill inte bara ha sex. Nej, jag är inte intresserad av dig om du är i en relation. Nej, jag har inte KIK."

Ja, jag tänker inte att du vill bli exklusiv och synka scheman efter legat en gång 😁
 
Jamen dåså. Låt och skita i våra känslor och välja den med störst hus

Lite så är min morsa (som tydligen tycker jag varit singel alldeles för länge) verkar resonera ibland. Blir lika ställd varje gång det kommer nån kommentar i stil med "du kan väl hitta nån karl med fint hus i skogen" "du kan väl hitta en karl som är händig" osv :cautious:

Händer tack och lov inte så ofta, men :wtf: liksom
 
På samma tema...

Det här är min presentation på HP. Vad tänker ni när ni läser den angående vad det är jag söker och vad ni vet från det jag har skrivit i tråden?

"Jag vill ha roligt! Vara seriöst oseriös. Lite då och då sådär. Med någon som kan vara både djup och hejdlöst ytlig, ironisk och rak, skrattig och allvarlig, tråkig och alldeles underbar.

Jag är inte sambomaterial och vill inte ha flera barn.

Nej, jag vill inte bara ha sex. Nej, jag är inte intresserad av dig om du är i en relation. Nej, jag har inte KIK."

Tolkar det som att du är ute efter en relation men utan att vara sambo. Nu utgår jag endast efter din pres.
 
Varför var det då relevant att ens nämna hans arbetstitel och stora hus ? Om @SaraXX inte attraherades av det ?

Du utgår från att det är drömkillen eftersom du själv tror att det är det som räknas. Sen utgår du från att hon skriver det som något hon attraheras av eftersom du själv antar att det är det är sådant som kvinnor attraheras av. Han antar antagligen samma sak och det är därför ni båda lär bli besvikna väldigt många gånger till i livet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
307
Senast: VLMF
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 701
Senast: lingonben
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 035
Senast: Whoever
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 010
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp