Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill gå på dejt, orkar inte jaga, det är inte vad jag vill göra just nu.
Men jag vill gå på dejt, jobbit med legtan och kognetivdisonas
 
Träffade någon idag, han är trevlig, väldigt bekräftande. Han hörde också av sig ikväll, sa att han hade trevligt. Det var trevligt, han är lätt att prata med. Inte samma attraktion jag kände till Borås men han känns vettig. Sen är han gift men det kan vara både positivt och negativt tänker jag. Han är som sagt väldigt bra på att höra av sig oavsett.

Till skillnad från 22-åringen som bedyrar att han är intresserad utan förklarar att han inte hör av sig med att det blir så långa samtal och då får vi inte sova. Jag tänker att det inte spelar någon roll varför, jag vill inte höras 1 ggr/veckan.
 
Ni skulle inte tycka att det var creepy om någon skrev till er? Alltså nu vet vi ju att vi rör oss i samma kretsar så vi är ju liksom inte totala främlingar så, men ändå.
Jag tycker inte det är creepy, ni har ju träffats och om man gör det snyggt/enkelt och accepterar ett nej så tycker jag inte det är creepy. Börjar man skicka flera meddelanden utan svar eller när man fått negativt svar, skickar till någon man aldrig pratat med utan bara sett så kan det vara creepy, men inte såhär tycker jag. Så kör på!
 
Ni skulle inte tycka att det var creepy om någon skrev till er? Alltså nu vet vi ju att vi rör oss i samma kretsar så vi är ju liksom inte totala främlingar så, men ändå.

Inte det minsta! Ni har ju dels dansat, redan då hade det varit okej att skriva. Nu när ni dessutom har pratat igen så ingen tvekan om saken!

Skillnad som sagt om det var någon som inte ens visste att du existerade, då hade det varit lite skumt, men i detta läge, kör på! :)
 
Är ju inte aktiv här, för jag hinner ju inte dejta. Men så tänkte jag att nu när mitt jobb lugnar ner sig lite, att jag skulle bli lite mer aktiv på Tinder. Matchade med en till synes helt normal kille. Konversationen började:
Han: Hej Barbie!
Jag: hej hej
Han: Söt du var!
jag: Tack! Det är inte så mkt Barbie nu, jag är ju brunett men men 🙄
Han: Hehe, Synd du borde vara blond
Jag: Du borde vara bättre uppfostrad än att tala om för mig vad jag ska ha för hårfärg...

*ridå*

jag blir ju lätt trött.
 
Är ju inte aktiv här, för jag hinner ju inte dejta. Men så tänkte jag att nu när mitt jobb lugnar ner sig lite, att jag skulle bli lite mer aktiv på Tinder. Matchade med en till synes helt normal kille. Konversationen började:
Han: Hej Barbie!
Jag: hej hej
Han: Söt du var!
jag: Tack! Det är inte så mkt Barbie nu, jag är ju brunett men men 🙄
Han: Hehe, Synd du borde vara blond
Jag: Du borde vara bättre uppfostrad än att tala om för mig vad jag ska ha för hårfärg...

*ridå*

jag blir ju lätt trött.
Bra svarat!

(Alternativt svar: Hej Ken, snygg du är! Synd bara att du saknar både hjärna och kuk) ;)
 
Bra svarat!

(Alternativt svar: Hej Ken, snygg du är! Synd bara att du saknar både hjärna och kuk) ;)
Jag funderar på om jag borde skriva något om att jag undrar hur hans dotter skulle känna sig om killar skulle tala om för henne hur hon ser ut. (för han har skrivit att han har en dotter).. Än har han inte tagit bort mig. Konstigt nog. Och inte svarat heller. Han är nog i chock.
 
Militär1 skrev och frågade om jag ville ses. Haft en skitlång dag så orkar inte.

Är ju inte så sugen på träffa honom just nu egentligen när jag har militär2...
Men har ändå kvar honom om det blir sämre tider igen :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 957
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 644
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 871
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 022
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp