Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollegan öppnade lite nya dörrar idag, det som fanns bakom dem gjorde mig dessvärre inte imponerad alls.
Egentligen borde jag inte bli förvånad men jag blev riktigt besviken.
Så jag är defentivt klar där.

Men hur nyfiken blev inte jag nu då?! :cautious:

Jaja, hur som helst så är det alltid ”skönt” på ett sätt att känna sig klar om man velat fram och tillbaka ett tag, kanske det tom känns ”lättare” med V om du inte har något annat som skaver?
 
Vågade mig på att skriva till tisdsgsdejten igår em, men har inte vågat fråga om han vill ses igen. Klarar inte, är så rädd för att få ett nej :o :cautious:
 
Det blir en träff med "brevkompisen" på lördag. Har ju känt att vårt skrivflyt försvunnit lite och att det blivit svalare och mer krystat sen vi för nån månad bestämde att vi skulle ses. Men vet inte om det kanske är för att vi blir lite nervösa. Hade han inte velat ses hade han haft bra chanser att banga ur i alla fall, det är hans barnhelg så han hade lugnt kunnat "inte lyckas få barnvakt", men nu löste han ju det. Upptäckte att det inte går några sena bussar för mig så att jag måste sova över dessutom. Har 100% bra magkänsla med denna kille så det känns helt lugnt att "sova på soffan" hos honom, men kan ju bli lite jobbigt med förväntningar hit och dit.
Känns i alla fall spännande och kul!
 
Träffat J fem gånger nu totalt ^^ känns rätt bra, men vågar fortfarande inte känna efter allt för mycket :)
Men vi ska försöka ses lite mer veckan som kommer då hans mor varit här på besök sen i lördags och han ska iväg nu i helgen så (men jag jobbar ändå så) .
Ska se om vi ska försöka hitta på ngt och göra , ev blir de en tur ut till Nynäshamn om vädret är ok, då han aldrig varit där nere ^^
 
Det kändes så bra och fint att träffa V igår. Jag pratade en del om det kollegan sagt och han reagerade precis som jag vilket kändes så himla skönt.
Det blev så tydligt att vi har samma värdegrund och det kändes väldigt enkelt att prata lite djupare om vissa saker, något som jag vanligtvis avskyr.
Han är så enkel och trygg ❤
 
Känns som att det går väldigt segt på dejtingfronten just nu.

Förra helgen träffade jag en kille jag träffat en gång innan för ca 1 månad sen. Det är absolut trevligt men jag kände inte av någon attraktion, så då är det ingen idé.
Fördelen med honom är att han iaf verkar kunna läsa av mig, han har inte försökt med någon "teori" om att etablera kontakt genom att försöka ta på min arm eller axel 15 ggr på en dejt.

Känner mig ganska less på hela grejen med att gå på dejt och skriva med random på Tinder.
Men samtidigt vart träffar man annars killar?!
Jag dansar ju så visst klart jag träffar människor där, men har ju redan provat att faktiskt dejtat en jag dansat med, blir jobbigt när det inte fungerar :o . En annan jag dansade med och blev intresserad av var ju helt klart inte intresserad av mig.
 
Träffade snubben inatt som jag träffat innan (bootycall 🙄 ) han är verkligen inte min typ, men har så himla härlig personlighet!

Kallar honom briokillen här framöver eftersom mina vänner döpt honom till det, haha.

Herr pudel älskade honom och sov vid hans sida hela natten :D

Han tyckte jag hade snuskig lägenhet, haha. Vet inte om jag ska tolka det som bra eller dåligt :D
Obs, ej snuskig som i smutsig.
 
Visit i Stockholm igen. Swipade en liten stund bara. 7 nya matcher och 5 av dom heja nästan direkt. Vad är det med sthlm? I Norrland hejar matches typ never. Man får vara glad om dom svarar. Mansöverskottet märks där...
 
29551
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 954
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 643
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 868
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 011
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp