Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
På väg till "brevkompis" och började bli nervös redan för flera timmar sen, jag som brukar hålla mig cool fram tills 10 minuter innan en första dejt, så detta känns nog lite speciellt. Vi ska hänga hos honom med bra playlist och öl och sen ut på stan. Att det blir en trevlig festkväll vågar jag nog förvänta mig, men hoppas väl på lite mer än så, typ lite hångelvibbar en bit in på kvällen kanske. Och att vi ska synka bra såklart, att det inte ska vara helt tokstelt. Vi känner varann och ändå inte, känns lite märkligt.
 
Det funkar inte bra att vara ett as. om du vill leka tranan så hänger du på hotellbaren på Malmen eller exit vid medborgarplatsen. funkar för mig när jag orkar gå ut och försöka hitta någon.
Haha, jag är ingen brudmagnet som vissa 😉. Då får jag sitta ensam med min drink...
 
Pratade med en brud och helt plötsligt kom längdfrågan och sen vart det tyst. I shoudnt be suprised... 😄.
 
Den ene bor nära och ville direkt komma och pussas, är dominant och swinger fick jag reda på efter ca 3 minuters konversation. Min respons "här ska inte pussas något med okända ikväll, jag är inte ug :devil: och inget fel på det om man är med rätt person. Sen blev han bara tvärtyst :confused:

Den andre uttrycker sig inte fullt lika direkt och plumpt :D
 
Skriv ut längden då, så slipper du matcha med såna som tycker det är viktigt med x antal cm.
Jag har ingen avsikt att starta den diskussionen igen. Då den är avhandlad redan. Swipade på en som hade angivet "swipa vänster om du är under 188 cm". Jag undrar hur man kommer fram till den siffran... :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 957
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 644
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 871
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 022
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp