Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kontakt med en snubbe som jag haft kontakt med till och från sen 2016, men inte träffat för att annat kommit emellan. Planen är att träffas nu i sommar, så snart jag är frisk typ - och då inte en seriös dejt utan som potentiell kk, tänker att folk brukar vara mer noga med utseende när det gäller enbart sex?
Konstaterade häromdagen att vi inte ens sett varann på bild, men vi var tämligen överens om att det var oviktigt och har fortfarande inte bytt bilder. Och well, av alla snubbar jag haft kontakt med så är han definitivt den som är av störst intresse, trots att jag har typ noll koll på hur han ser ut. En liten del av mig vill nästan låta bli att träffas för att "bevara mysteriet" typ, men det faller på att jag vill träffa karln :D
Blir som det ser ut nu en träff nästa vecka. Har fortfarande inte bytt bilder :D
 
Exakt 30 dagar tills jag åker! Jag börjar bli lite nervös över själva resan men har inte ångrat mig en sekund, och jag längtar så mycket! 10 dagar är inte så mycket men det är betydligt mer än ingenting, och mer tid tillsammans än vi haft förut.

Vissa framsteg verkar göras, jag blev medbjuden på ett bröllop inom familjen när jag är där och då känns det som att jag iallafall accepteras lite. Framsteg kommer väl alltid med baksteg och det där med klänning verkar bli ett sånt :meh: Någon direkt dress code verkar inte finnas utan jag ska ha "nice dress", tack för ledtråden. Har en jag tänkt ha och så skickade jag också bild på en lite mer fancy bara för att få veta vilken nivå jag ska lägga mig på, men enligt mamman är sånna klänningar tydligen bara för smala personer och alla som väger mer än 54kg är tjocka :wtf: Jag är iallafall glad över att han står upp för mig och försvarar mig mot sin mamma, annars hade det här aldrig funkat för mig.

(och lite sugen är jag ju på att ha den klänning jag tydligen är alldeles för tjock för. In your face liksom :devil:)
Jag är så nyfiken på din dejt och vad det är för land och kultur du ska till :) Hoppas du har lust att berätta lite mer när du har varit där :love:
 
Jag är så nyfiken på din dejt och vad det är för land och kultur du ska till :) Hoppas du har lust att berätta lite mer när du har varit där :love:

Jag ska "bara" till USA, där han är född och har bott i hela sitt liv. Men hans föräldrar kommer från ett mindre land i Asien och lever efter den kulturen, och de vill att han ska gifta sig med någon från det landet, i stil med att dem väljer ut någon passande som "skickas" till USA för giftermål. Det är väl den främsta anledningen till att jag inte är omtyckt, dels kommer jag från fel kultur och dels förstör jag hela deras plan om bortgifte.
 
V var hos tatueraren 6 timmar innan han kom hit igår, blev så jävla snyggt 😍
Fick chilla någon timme innan jag drog iväg honom och Ruben in till stan för fotografering.
Var egentligen Ruben som skulle fotas men blev även några bilder på oss alla tre. V var högst motvillig och jag ser fram emot den bilden där han lutar sig fram mot mig och väser i mitt öra, du ska få betala för detta 😑
Säkert en fin känsla i den 😁
Bäst var ändå hans min när han fick stå och skaka en gren så det snöade rosa blomblad ner över Ruben 😂
Ruben poserade lika kungligt som alltid ❤
 
V var hos tatueraren 6 timmar innan han kom hit igår, blev så jävla snyggt 😍
Fick chilla någon timme innan jag drog iväg honom och Ruben in till stan för fotografering.
Var egentligen Ruben som skulle fotas men blev även några bilder på oss alla tre. V var högst motvillig och jag ser fram emot den bilden där han lutar sig fram mot mig och väser i mitt öra, du ska få betala för detta 😑
Säkert en fin känsla i den 😁
Bäst var ändå hans min när han fick stå och skaka en gren så det snöade rosa blomblad ner över Ruben 😂
Ruben poserade lika kungligt som alltid ❤

Dom får stå ut med en del ibland 😅 Min man får rätt ofta ta kort på mig och hästarna och stå och filma när jag rider fram och tillbaka för jag vill ha filmsnuttar i alla gångarter 😂 Han klagar aldrig men jag vet att han tycker jag är fjantig, men ställer upp för han vet att det är viktigt för mig :heart
 
Dom får stå ut med en del ibland 😅 Min man får rätt ofta ta kort på mig och hästarna och stå och filma när jag rider fram och tillbaka för jag vill ha filmsnuttar i alla gångarter 😂 Han klagar aldrig men jag vet att han tycker jag är fjantig, men ställer upp för han vet att det är viktigt för mig :heart

Det är fint! Jag uppskattar alltid handling mer än ord, det betyder så mycket mer 😍
 
V sa igår att han saknar den gamla Prada, den som låg på hans kudde och spann hela natten.
Det tyckte jag var så fint av honom, han är ingen kattmänniska och tyckte det var lite jobbigt första nätterna. Sen vande han sig och började tycka det var mysigt att ha henne där.

Nu verkar höglöpet vara över så snart har vi nog vår gamla Prada igen 😍
 
Hemma! Det gick bra, tror jag! Grillade, satt och pratade och hånglade :D
Sen började båda tokfrysa... kände för att ta det lugnt och inte dra hem honom eller åka dit :)

Men vi ska nog ses imorgon och spela tvspel, då kommer det ultimata testet: tycker Totte om honom! Och tvärtom...
 
Går bra flr mig å min dejt. Vi har träffats ett par ggr till sen jag skrev sist å ska träffas idag igen då han inte jobbar den här helgen. Träffat ett par av hans kompisar å har tydligen fått väldigt bra betyg där och får nog inte hänga i den här tråden mer egentligen on vi säger så :D
 
Går bra flr mig å min dejt. Vi har träffats ett par ggr till sen jag skrev sist å ska träffas idag igen då han inte jobbar den här helgen. Träffat ett par av hans kompisar å har tydligen fått väldigt bra betyg där och får nog inte hänga i den här tråden mer egentligen on vi säger så :D
Jag är monogamt gift sedan x antal år :D Hänger här ändå, lite som en digital såpa :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 929
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 983
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp