Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har aktivitetsdag med jobbet idag, den nonchalanta snyggingen är i mitt lag...

Någon kan ha blivit lite hetsig idag eftersom hon är så tävlingsinriktad :o men jag var rolig och bara en smula flirtig när vi gick tillbaka från aktivitetsdagen så jag tror jag gjort ett inte alltför dåligt intryck. Idag var han inte alls nonchig utan rycktes med och har haft lite action i sig. Och jättefint hår :o
 
Dagens från HP:

Meddelande från karl jag inte konverserat med förut: sur?
Jag: varför skulle jag vara sur?
Han: du svarar ju inte?
Jag: vad då svarar inte?
Han: vill du fika med mig?
Jag: förstår verkligen ingenting av dina meddelanden?
Han: du är bara här för att hänga runt!
Jag...skrev ett svar...som ifrågasatte hans kommunikation typ...som inte gick att skicka för att han hade blockat mig 😂

Japp...normalt...
 
Matchade med en söt tjej igår.
Messade fram och tillbaka en hel del. Hon hade inget skrivet i sin profil. Sen helt plötsligt ändra hon sin profil till 178.
Jaha, är längden det enda man har i sin profil då måste det vara känsligt. Så lika bra att checka av så slipper jag ödsla mer tid i onödan.
Skriver att det är fint med långa tjejer och undrar om hon är okej med att dejta kortare killar.
Well, idag har hon tagit bort mig. Slutar aldrig att förvånas över hur viktigt det där med längd är för många tjejer...
 
Matchade med en söt tjej igår.
Messade fram och tillbaka en hel del. Hon hade inget skrivet i sin profil. Sen helt plötsligt ändra hon sin profil till 178.
Jaha, är längden det enda man har i sin profil då måste det vara känsligt. Så lika bra att checka av så slipper jag ödsla mer tid i onödan.
Skriver att det är fint med långa tjejer och undrar om hon är okej med att dejta kortare killar.
Well, idag har hon tagit bort mig. Slutar aldrig att förvånas över hur viktigt det där med längd är för många tjejer...
Enkel lösning, skriv ut din längd i profilen så slipper du kvinnor som har problem med längden.
 
Matchade med en söt tjej igår.
Messade fram och tillbaka en hel del. Hon hade inget skrivet i sin profil. Sen helt plötsligt ändra hon sin profil till 178.
Jaha, är längden det enda man har i sin profil då måste det vara känsligt. Så lika bra att checka av så slipper jag ödsla mer tid i onödan.
Skriver att det är fint med långa tjejer och undrar om hon är okej med att dejta kortare killar.
Well, idag har hon tagit bort mig. Slutar aldrig att förvånas över hur viktigt det där med längd är för många tjejer...
Hur hade du reagerat om hon plötsligt skrev att hon vägde 25 kg mer än du trodde?
 
Som falsk marknadsföring. Då måste hon ha använt bilder som är gamla där hon vägde 25 kg mindre.
Jag tycker det är märkligt att du hela tiden tycker att kvinnor har fel preferenser men dina är helt okej.
Jag tolkar kvinnan du berättar om som att hennes längd är känsligt för henne. Inte nödvändigtvis som att hon dömer kortare män. Jag har hört många kvinnor berätta att de pga att de är långa känner sig okvinnliga, klumpiga och "som en jätte."
 
Håller med. Jag släpper det här nu och ger mig istället ut i det fina vädret tillsammans med mina hundar. Det är dessutom troligare att jag hittar trevliga män att prata med där jämfört med om jag sitter här på buke. Ute på promenaderna brukar det åtminstone gå att få syn på någon att ta kontakt med om det verkar intressant :)

Man kanske skulle skaffa hund 😁 istället för en för dagen tydligen halt häst 😥

Jag ska träffa @Bison s gamla dejt ikväll, min kollega. Han typ hatar hiphopish musik men tyckte tydligen alternativet var tråkigare så ska följa med mig till Maxida Märak 😁 Undra om han fattat att hon dessutom är vänster och aktivist eller om han bara låtsas inte om det 🤣 För han ville inte följa med o lyssna på Jonas Sjöström nästa helg 🙄

Har inte orkat svara den där matchningen som återigen frågade hur dagen varit. Jag borde kanske men men.

Vet inte om jag skrivit det här men jag ska iaf flytta 😍😍😍😍😍 Är så himla, himla glad. Min första egna lägenhet (nåja, hyres, skulle aldrig ha råd eller våga o vilja köpa tror jag) 😍😍😍😍 Så jag fokuserar mest på det, 1 juli är det dags!
 
Gaaah! Vad har jag gjort!!! :D

Ni kanske minns min kollega som jag var lite brydd över och var lite småförtjust i början på året? Jag var hans projektledare och vi jobbade ihop.

Jag hade ju gett upp hoppet där, han kunde omöjligt vara intresserad om han inte nappat på alla småförsök jag gjorde... och jag hade faktiskt tappa mycket av intresset också.

Tills igår. Aw med jobb,som varade tills sista tåget gick hem 1:40. Det var han, jag och en till kvar.
Den andre hoppade av tåget tidigt och kvar var vi....

Inget flörtande alls (varken igår eller innan), mer än att jag tryckte på ömma muskler. Helt plötsligt högg han tag i min hand, och sen släppte han den inte igen :o
Han följde med hem till mig, och åkte hem för en timme sen...

Och nu vet jag inte vad jag ska göra! :laugh:
Hur gick detta till egentligen? Helt jäkla galet... :laugh::D:laugh:
 
Gaaah! Vad har jag gjort!!! :D

Ni kanske minns min kollega som jag var lite brydd över och var lite småförtjust i början på året? Jag var hans projektledare och vi jobbade ihop.

Jag hade ju gett upp hoppet där, han kunde omöjligt vara intresserad om han inte nappat på alla småförsök jag gjorde... och jag hade faktiskt tappa mycket av intresset också.

Tills igår. Aw med jobb,som varade tills sista tåget gick hem 1:40. Det var han, jag och en till kvar.
Den andre hoppade av tåget tidigt och kvar var vi....

Inget flörtande alls (varken igår eller innan), mer än att jag tryckte på ömma muskler. Helt plötsligt högg han tag i min hand, och sen släppte han den inte igen :o
Han följde med hem till mig, och åkte hem för en timme sen...

Och nu vet jag inte vad jag ska göra! :laugh:
Hur gick detta till egentligen? Helt jäkla galet... :laugh::D:laugh:

Fyfan vad härligt!!
 
Då tar vi det igen:

- Det här är en tråd om DEJTING
- Det här är INTE en tråd om längd
- Det här är INTE en tråd om vad kvinnor gillar
- Det här är INTE en tråd om vad män gillar
- Det här är INTE en tråd om @Hero
- Känner man att man blir provocerad av någons inlägg eller diskussionsteknik så går det bra att lämna tråden och återkomma vid ett senare tillfälle

Jag har raderat nästan varenda inlägg på de senaste fyra sidorna. Några av dem förtjänade kanske att få stå kvar, men jag orkade helt enkelt inte sålla.

MVH Trött moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 929
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 980
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp