Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fasiken går inte in på nåt dygn i den här tråden å den bara pigg :nailbiting:

Gårdagen vart ganska omtumlande igår för mig med min kille även om det slutade med mycke bekräftelse Im vad han känner för mig som han har svårt att utrycka när han är mycket pågrund av många dåliga ex.

Började med att han pekade å kalkade mig den där fittan när vi spelade. Inget jag godkänner å sa ifrån direkt. Lite senare kom vi in på att han tycker att jag ska säga ifrån vilket lede till en diskussion om att han inte lyssnar när jag säger ifrån. Där han bad om ursäkt och höll med om att dwt var nåt han inte ens registrerade att han gjort.
Sen hade vi väldigt trevligt senare på morgonen.

Ett råd från en nyskild. Undvik den som är osams/missförstådd av alla sina ex. :cool:
 
Hängt lite på Tinder och är missnöjd 😒
Dragit höger på och matchat med några skäggiga, tatuerade män men samma sak som vanligt. De har eller vill ha barn, vill bara ligga, vill vara sambo, är bara på genomresa.

V är ju perfekt på så många plan om det inte vore det där med att hantera sina känslor på ett vettigt vis.
 
Jag hade nog varit skeptisk mot det där att han inte kan utrycka sig för han haft dåliga ex och varför kallade han dig den där fittan och inte lyssnar när du säger ifrån. Det låter snarare som att det är han som är någons dåliga ex.
Han har svårt för att utrycka hela vägen vad han känner.
Det ordet är inget jag accepterar. Sa som sagt ifrån på en gång och han har inte något bra humör när det kommer till spel.
 
Han är inte osams med alla men har inte blivit behandlad bra. Inget jag har lust att lägga upp här.

Känner igen det och tog det under många år honom till försvar. Tills jag blev en av dom som skulle vara ett svin mot honom. Nu inser jag att det finns två sidor av myntet och att han var problemet.

Det behöver inte vara så för er. Det finns säker de som haft en osannolik otur med ex.
 
Känner igen det och tog det under många år honom till försvar. Tills jag blev en av dom som skulle vara ett svin mot honom. Nu inser jag att det finns två sidor av myntet och att han var problemet.

Det behöver inte vara så för er. Det finns säker de som haft en osannolik otur med ex.
Absolut finns det två sidor av myntet. Vad det låter som har han varit med många omogna som festar väldigt mycke. Det är det enda jag kommer säga då det inte är mina historier att berätta.

Han får chans att inte göra om det eftersom vi har pratat om det å han har bett Im ursäkt och själv sagt att det inte är okej att kalla någon för fitta. Han behandlar mig bra och lyssnar på vad jag säger.
 
Inget jag kommer acceptera igen. Vi har pratat om det och han bad om ursäkt å sa själv att det inte var okej.

Givetvis upp till dig men jag hade haft väldigt svårt för någon som ens säger det en gång. Jag har bråkat rejält med min karl men det är något som inte har hänt och som jag är rätt övertygad inte kommer att hända. Det säger mig lite för mycket om personen som säger det.
 
Men vad jobbigt!! När du redan förklarat att du inte har tid... hade också fått krupp.
Ja vi har ju träffats en gång bara, har nog iof blivit irriterad om det var någon jag känner bättre också. Men jag undrar ju hur på han hade varit om det varit mer seriöst :eek:.
Avskyr när killar "jagar mig", för det är ju aldrig de jag är väldigt intresserade av dom gör det.


Jaha. Jag pratar vidare med killen på hp, får svar men hans enda frågor är "själv då?" som följdfråga på mina frågor, så börjar tröttna ur lite...
Vissa klickar man ju inte att skriva med bara. Men vet vad du menar känns inte som att engagemanget är jättestort när de skriver så.
 
Känner igen det och tog det under många år honom till försvar. Tills jag blev en av dom som skulle vara ett svin mot honom. Nu inser jag att det finns två sidor av myntet och att han var problemet.

Det behöver inte vara så för er. Det finns säker de som haft en osannolik otur med ex.

Det där är så sant.
Referenser är a och o brukar jag säga;)
Jag har träffat några ex till min partner, mycket trevliga allihop. Hen är dessutom vän med de flesta på fb (jag räknar inte in Stalkern som pratade med strykjärnet här, men annars så).
Skulle det ta slut med partner skulle jag vilja träffa några ex innan jag ens övervägde en ny relation med någon.
Det säger en hel del.
 
Det där är så sant.
Referenser är a och o brukar jag säga;)
Jag har träffat några ex till min partner, mycket trevliga allihop. Hen är dessutom vän med de flesta på fb (jag räknar inte in Stalkern som pratade med strykjärnet här, men annars så).
Skulle det ta slut med partner skulle jag vilja träffa några ex innan jag ens övervägde en ny relation med någon.
Det säger en hel del.
Ja, referenser var något jag och andra singelkompisar diskuterade när vi dejtade, det hade varit så praktiskt.
 
Snyggvakten är väldigt festlig 😁
Skickar roliga och söta filmer på snap och har ett väldigt roligt sätt att uttrycka sig på.
Precis vad jag behöver, bli upplivad och få skämta med någon som bara är glad och obekymrad.

Sen om det blir dejt eller inte är inte så viktigt just nu. Tänker mer att det är en språngbräda till att faktiskt vilja träffa ocj lära känna någon igen.
Det är det jag ogillar med att dejta, att lära känna någon från början igen. Jag vill helst bara spola fram ett par månader direkt 😅
 
Ja vi har ju träffats en gång bara, har nog iof blivit irriterad om det var någon jag känner bättre också. Men jag undrar ju hur på han hade varit om det varit mer seriöst :eek:.
Avskyr när killar "jagar mig", för det är ju aldrig de jag är väldigt intresserade av dom gör det.



Vissa klickar man ju inte att skriva med bara. Men vet vad du menar känns inte som att engagemanget är jättestort när de skriver så.

Nä, men precis. Och för min del är det så att även om jag är väldigt intresserad, blir jag mindre intresserad om killen är för på.

Hp-killen har svarat iaf :) och jag tbx och nu är bollen hos honom.
 
Ja vi ligger i skilsmässa. Min man hamnade i nån typ av depression och har blivit totalt förbytt.
Tråkigt att höra! Har följt ert förhållande sedan dag 1, typ, för jag kände då att du och jag var i samma sits på nåt sätt. Kommer inte mera ihåg vad likheterna var, men vet att jag tyckte det då.
Lycka till med allt som komma skall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 927
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 979
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp