Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snickaren gillar fortfarande varenda bild på mig själv som jag lägger upp på instagram, och även profilbild på Facebook.

Hade jag varit honom hade jag avföljt... 🤔

Why! Både jag och bästis tycker det är underligt...
Vet även att man inte ska lägga så mycket vikt vid sånt, men kan inte låta bli att se samband...
 
Snickaren gillar fortfarande varenda bild på mig själv som jag lägger upp på instagram, och även profilbild på Facebook.

Hade jag varit honom hade jag avföljt... 🤔

Why! Både jag och bästis tycker det är underligt...
Vet även att man inte ska lägga så mycket vikt vid sånt, men kan inte låta bli att se samband...

Vissa har så udda sociala skills. Ibland irl och ibland på nätet 🤣 jag har en kollega (som är safe) som aldrig gillar på rutin. Man får en gilla då och då och alltid på något helt udda. Kanske en asgammal bild, ett inlägg helt utanför hans intresseområde osv. Han tycker det är så tråkigt med det normala gillamönstret 😂
 
Vissa har så udda sociala skills. Ibland irl och ibland på nätet 🤣 jag har en kollega (som är safe) som aldrig gillar på rutin. Man får en gilla då och då och alltid på något helt udda. Kanske en asgammal bild, ett inlägg helt utanför hans intresseområde osv. Han tycker det är så tråkigt med det normala gillamönstret 😂

Haha! Kul ändå :D
Denna gillar ju inga hundbilder, eller annat, bara på mig 😅
 
Haha! Kul ändå :D
Denna gillar ju inga hundbilder, eller annat, bara på mig 😅

Det är lite mer usch på den ändå tycker jag det känns som 😅 men jag har också fått en del bannor av @Bison över min tjurighet i detta området det senaste dagarna så 😂

Jag körde istället den eminenta idéen att dra in feminism i samtalet med matchningen. Det blev tyst. Oklart pga sen timme eller ämne 🙄 råkade skriva bla att jag var den största feministen på jobbet och dela en skärmdump där min (manliga visserligen) kollega verkar hinta något om att män är djur 🙄 Jaja 😁
 
Enorm skillnad på hur V är nu jämfört med förut. Vi pratar om saker vi vill göra i sommar, platser vi vill besöka osv. Innan var framtiden typ i morgon.
Han skickade precis en snap på mitt favoritgodis som jag tjatat nassor om, så bitter över att min affär slutat sälja. Nu har han köpt en hel hög med påsar 😍
 
Enorm skillnad på hur V är nu jämfört med förut. Vi pratar om saker vi vill göra i sommar, platser vi vill besöka osv. Innan var framtiden typ i morgon.
Han skickade precis en snap på mitt favoritgodis som jag tjatat nassor om, så bitter över att min affär slutat sälja. Nu har han köpt en hel hög med påsar 😍
Det låter ju underbart :D Fast jag blir också nyfiken på vilket godis det handlar om!
 
Jag har umgåtts med hjärtat, kan kalla honom D istället sedan igår och vi ska ses nästan hela helgen. Nu när vi umgås så intensivt märker jag verkligen av våra skillnader. Vad är det för fel på män och deras åsikter om feminismen och feminister. Har lust att strypa honom när han säger korkade saker. Som typ att man inte kan kalla sig feminist om man rakar sig under armarna :rage:. Jag borde ge upp det här med att dejta män. Jag pratar feminism i princip varje dag och det funkar inte med män generellt. Och det D gör är ju bara att backa när jag frågar vad han menar. Så blir jag bara irriterad. Orka!
 
Såna som ser ut som hjärnor?
Nä, små rosa skumskallar med surt pulver på typ.

mvh älskar godis
Cool_Hallon_Skalle_Skum-3.png
 
Jag har umgåtts med hjärtat, kan kalla honom D istället sedan igår och vi ska ses nästan hela helgen. Nu när vi umgås så intensivt märker jag verkligen av våra skillnader. Vad är det för fel på män och deras åsikter om feminismen och feminister. Har lust att strypa honom när han säger korkade saker. Som typ att man inte kan kalla sig feminist om man rakar sig under armarna :rage:. Jag borde ge upp det här med att dejta män. Jag pratar feminism i princip varje dag och det funkar inte med män generellt. Och det D gör är ju bara att backa när jag frågar vad han menar. Så blir jag bara irriterad. Orka!

Det låter inte som ni är någon vidare matchning 😕
Att bli irriterad när man umgås känns som en varningsklocka, speciellt efter så kort tid 🙈

Jag kan bli provocerad över hur bortskämd V är och hur han tar vissa saker för givet. Men inser att det beror på att vi har väldigt olika upplevelser. Känns fel att klandra honom för att hans liv har varit enklare en mitt. Så länge han lyssnar och är ödmjuk så är jag okej med det.
 
Jag har umgåtts med hjärtat, kan kalla honom D istället sedan igår och vi ska ses nästan hela helgen. Nu när vi umgås så intensivt märker jag verkligen av våra skillnader. Vad är det för fel på män och deras åsikter om feminismen och feminister. Har lust att strypa honom när han säger korkade saker. Som typ att man inte kan kalla sig feminist om man rakar sig under armarna :rage:. Jag borde ge upp det här med att dejta män. Jag pratar feminism i princip varje dag och det funkar inte med män generellt. Och det D gör är ju bara att backa när jag frågar vad han menar. Så blir jag bara irriterad. Orka!

Jag känner att man alltid hamnar där och har gett upp på förhand typ. Alltså orkar inte.

En lite annan sak fast ändå inte kanske. Om feminism, politisk åskådning, politisk korrekthet. Jag vet att jag är urkass (verkligen, jag förstår inte ens en sekund poängen?) på att skilja på sak och person. Hur kan man funka ihop om man skiljer sig på dessa punkter? Jag fattar verkligen inte. Handlar inte det om grundläggande värderingar? Eller VAD är annars grundläggande värderingar?
 
Den som väntar... fick svar ikväll. Just när jag börjat ge upp.
Det var väldigt generellt dock. På min "invit" där jag frågade om jag i gengäld och för att visa min uppskattning fick bjuda på en öl/kaffe fick jag svaret att det inte behövdes, men tack. Gissar att jag inte har mer att hämta. 😕

Vet inte om jag ska skriva något tillbaka?
 
Den som väntar... fick svar ikväll. Just när jag börjat ge upp.
Det var väldigt generellt dock. På min "invit" där jag frågade om jag i gengäld och för att visa min uppskattning fick bjuda på en öl/kaffe fick jag svaret att det inte behövdes, men tack. Gissar att jag inte har mer att hämta. 😕

Vet inte om jag ska skriva något tillbaka?
Jag hade släppt det och tagit det som att han inte var intresserad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 929
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 982
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp