Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dejten gick jättebra!
Trevlig och social tjej som jag hade riktigt roligt tillsammans med. Vi hade lätt för att prata med varandra och det blev aldrig någon konstig stämning. Blev lite hångel och vi bestämde oss för att ses snart igen. Ser fram emot det. :D
 
På lördag är jag hembjuden till hojkillen på mat tillsammans med några av hans vänner. Är lite nervös faktist inför det! 🙈 Träffa hans bästa vänner liksom. Tänk så dömmer dom ut mig? 🙈🤣 Fast samtidigt så ska det såklart bli jätteroligt också!

För övrigt så har vi umgåtts bra mycket mer än vad jag räknat med senaste veckan, och det känns faktist sjukt bra! Jag längtar efter honom varje dag endå, och saknar han samma sekund jag/han åker.

Vi har för övrigt kommit överens om att det verkligen är vi nu! :love:
 
Jag har typ bokat in en ny dejt imorgon. Han föreslog att laga mat ihop och jag sa ja fast att jag egentligen avskyr matlagning :cautious: Inte bestämt vart än. Känns lite halvjobbigt att åka hem till någon jag inte känner men då kan jag ju samtidigt åka när jag vill. Har alltid varit dålig på att be folk åka hem från mig så därför vet jag inte om det är bättre att vara hos mig heller.
 
Händer inte så mycket här just nu.

En kollega frågade om jag dejtade min andra kollega idag, men vi är bara väldigt bra vänner :)
Blir irriterad på mig själv att jag inte kan vara lika avslappnad och härlig med killar jag är intresserad av.

Och apropå det så är snickaren tillbaka på jobbet 😩
 
Blev lite kaos med V igår. En kombination av att han var lite osmidig i sin reaktion på något jag berättade och att jag var väldigt trött och spänd inför idag och därför blev jag mer upprörd än jag normalt sätt hade blivit.
Men det löste sig och han visade upp en överraskande känslomässig sida som jag inte trodde existerade.

Vi ska ses igen i helgen och det känns bra!
 
Jag var hos A igår, till ganska sent. Ska träffa honom igen direkt efter jobbet och sova över. Det känns bra men min oro över att det ska gå åt skogen snart, framför allt att jag ska sluta känna något, bubblar upp med jämna mellanrum. Jag försöka bara vara, då går det bra.
Sexet är :up: och blir bara bättre och bättre. Jag tror att han håller på att trilla dit ordentligt vilket känns lite läskigt på ett sätt men bra på ett sätt.
Det kan bli en väldigt trevlig sommar iaf.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 929
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 983
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp