Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår em samlade jag mitt mod och skrev till tisdagsdejten, vad jag nu ska referera honom som. Arbetsnarkomanen kanske.

Vi hade ändå en konversation igång så tog mod och frågade om han ville ses igen, vilket han verkligen ville. Han sa att han själv hade tänkt på att fråga detsamma ett tag. Så antar att han inte heller vågade. Så nu ska vi ses på tisdag igen, längtar redan :o
 
Jag var nervös några timmar innan vi skulle ses som sagt, han hade tydligen haft panik i en vecka! Nog därför jag tyckt han verkat lite sval i messandet.
I alla fall var det väldigt trevligt, vi satt och snackade en massa i soffan och drack vin och jag satt och gjorde allt för att inte bara fokusera på frågan om vi skulle hångla eller inte "släpp det nu, kvällen är lång, vi har ju inte ens gått ut än". Så frågade jag honom vad klockan var... Halvtvå! Jag trodde han skojade först. Fattar inte hur tiden kunde försvinna så. Blev ingen utgång förstås, och jag kände att nu var det väl ändå dags att ta tag i hånglandet, och så fick det bli. Det var mysigt! Skönt fyllesex och bakissex också, bästa på ett bra tag.

Vi kommer nog att försöka ses igen, nästa gång jag är i krokarna. Har en precis lagom bra känsla tror jag, d.v.s. kommer se fram emot att ses igen, men känner ingen frustration över att det kommer att dröja, gillar honom men tror inte han är någon jag skulle blivit kär i.
 
Igår em samlade jag mitt mod och skrev till tisdagsdejten, vad jag nu ska referera honom som. Arbetsnarkomanen kanske.

Vi hade ändå en konversation igång så tog mod och frågade om han ville ses igen, vilket han verkligen ville. Han sa att han själv hade tänkt på att fråga detsamma ett tag. Så antar att han inte heller vågade. Så nu ska vi ses på tisdag igen, längtar redan :o
Yay! Bra att du frågade, och kul att han också ville ses :)
 
V kom hit igår, gick lång promenad med Ruben, lagade mat och bara gosade.
Idag vaknade jag upp och var sjuk 😒
Satt och snorade och hostade när vi åt frukost, lagom ofräsch.
Trodde inte han skulle vilja komma tillbaka igen ikväll, speciellt inte med tanke på att katten börjat löpa och skrek halva natten 😅

Men det ville ha. Äta pannkakor och titta på Robinson 😁
Kan ses ganska mycket veckan som kommer om jag inte blir dödssjuk vilket jag inte brukar bli.
Har pratat mycket om vad vi vill göra framöver, luftballong, konserter och Falsterbo 😍
 
Bra träff i fredags! Eller i alla fall första timmarna, sen blev det ett ganska hastigt hejdå. Fick mail efteråt där hen skrev att allt var fint och att hen bara var trött. Men det är ibland svårt med de här fåordiga, man vet inte hur de tänker alla gånger. Hen var dessutom lite blyg irl, ffa inför Köpenhamn.

Träffade Köpenhamns bror och hans partner igår. Det var mycket lyckat! De älskade maten och prisade vinvalet, och var rätt enkla att prata med. Om 3 v ska jag spendera flera dagar med hans mamma och hennes man. Jag ser faktiskt fram emot det, hon verkar så skön!
 
Jag har lite att ventilera.. I fredags mötte jag upp en "friends with benefit" på en krog inne i stan, och hans kompis beteende kan jag verkligen inte släppa. Jag och min FWB sitter och snackar och kompisen slår sig ned vid vårt bord. Efter ett tag är det dags att lämna, varav mitt sällskap ska gå på toaletten så han lägger sin jacka i mitt knä medan han är iväg. Det första hans kompis då säger är "alltså, det där är ett sånt himla tydligt tecken, X vill egentligen att jag försöker ta med dig hem". Min reaktion var verkligen :confused:, hur kan att lägga en jacka i knät på någon vara ett tecken på det? Kompisen fortsätter sedan med att babbla på om hur X egentligen är hopplöst kär i en annan tjej och bara ligger runt. Jag förklarar då att man kan ligga med folk utan att vara kär eller intresserad och svaret kompisen då ger mig är "jag kan också göra det", alltså initiera på att jag borde ligga med honom istället. Allt detta landar i att kompisen tycker att jag skulle börja jobba på hans jobb för han tjänar typ 30´000:- i månaden (jag tolkar det som att han mest försökte skryta om hans månadsinkomst). Så himla konstig snubbe!

Det andra jag vill ventilera om är X beteende senare. Jag har insett under kvällen att X är alldeles för full. Jag väljer att följa med honom hem, men vill verkligen inte ligga med honom då jag anser att om jag varit kille och legat med en tjej som var så alkoholpåverkad så hade det inte varit okej. Han blir lite putt, men sen när jag förklarar för honom morgonen efter varför jag inte ville ligga så blir han först lite förvånad och sen lite smått skamsen över att han blivit irriterad på att jag egentligen gjorde honom en tjänst.
Vet inte riktigt vad jag ville med den här sista ventileringen, men behövde bara lyfta vad jag tycker kändes konstigt!
 
Jag har lite att ventilera.. I fredags mötte jag upp en "friends with benefit" på en krog inne i stan, och hans kompis beteende kan jag verkligen inte släppa. Jag och min FWB sitter och snackar och kompisen slår sig ned vid vårt bord. Efter ett tag är det dags att lämna, varav mitt sällskap ska gå på toaletten så han lägger sin jacka i mitt knä medan han är iväg. Det första hans kompis då säger är "alltså, det där är ett sånt himla tydligt tecken, X vill egentligen att jag försöker ta med dig hem". Min reaktion var verkligen :confused:, hur kan att lägga en jacka i knät på någon vara ett tecken på det? Kompisen fortsätter sedan med att babbla på om hur X egentligen är hopplöst kär i en annan tjej och bara ligger runt. Jag förklarar då att man kan ligga med folk utan att vara kär eller intresserad och svaret kompisen då ger mig är "jag kan också göra det", alltså initiera på att jag borde ligga med honom istället. Allt detta landar i att kompisen tycker att jag skulle börja jobba på hans jobb för han tjänar typ 30´000:- i månaden (jag tolkar det som att han mest försökte skryta om hans månadsinkomst). Så himla konstig snubbe!

Det andra jag vill ventilera om är X beteende senare. Jag har insett under kvällen att X är alldeles för full. Jag väljer att följa med honom hem, men vill verkligen inte ligga med honom då jag anser att om jag varit kille och legat med en tjej som var så alkoholpåverkad så hade det inte varit okej. Han blir lite putt, men sen när jag förklarar för honom morgonen efter varför jag inte ville ligga så blir han först lite förvånad och sen lite smått skamsen över att han blivit irriterad på att jag egentligen gjorde honom en tjänst.
Vet inte riktigt vad jag ville med den här sista ventileringen, men behövde bara lyfta vad jag tycker kändes konstigt!
Det sista var starkt av dig, och sunt konsekvent (förutom då att för fulla inte är trevliga att ha sex med i vilketfall). Den andra är nog med en ente bara viss rövhattsvarning i mitt sinne när jag läser om. Sådana har man råkat ut för både tjejer och killar genom åren, undrar alltid vafan det är för jävla kamrater, eller påstodda kamrater. Skulle snarare kalla dem för barlast många gånger, även om det inte är snällt att tänka så.
 
Jag har lite att ventilera.. I fredags mötte jag upp en "friends with benefit" på en krog inne i stan, och hans kompis beteende kan jag verkligen inte släppa. Jag och min FWB sitter och snackar och kompisen slår sig ned vid vårt bord. Efter ett tag är det dags att lämna, varav mitt sällskap ska gå på toaletten så han lägger sin jacka i mitt knä medan han är iväg. Det första hans kompis då säger är "alltså, det där är ett sånt himla tydligt tecken, X vill egentligen att jag försöker ta med dig hem". Min reaktion var verkligen :confused:, hur kan att lägga en jacka i knät på någon vara ett tecken på det? Kompisen fortsätter sedan med att babbla på om hur X egentligen är hopplöst kär i en annan tjej och bara ligger runt. Jag förklarar då att man kan ligga med folk utan att vara kär eller intresserad och svaret kompisen då ger mig är "jag kan också göra det", alltså initiera på att jag borde ligga med honom istället. Allt detta landar i att kompisen tycker att jag skulle börja jobba på hans jobb för han tjänar typ 30´000:- i månaden (jag tolkar det som att han mest försökte skryta om hans månadsinkomst). Så himla konstig snubbe!

Det andra jag vill ventilera om är X beteende senare. Jag har insett under kvällen att X är alldeles för full. Jag väljer att följa med honom hem, men vill verkligen inte ligga med honom då jag anser att om jag varit kille och legat med en tjej som var så alkoholpåverkad så hade det inte varit okej. Han blir lite putt, men sen när jag förklarar för honom morgonen efter varför jag inte ville ligga så blir han först lite förvånad och sen lite smått skamsen över att han blivit irriterad på att jag egentligen gjorde honom en tjänst.
Vet inte riktigt vad jag ville med den här sista ventileringen, men behövde bara lyfta vad jag tycker kändes konstigt!
Det var ett knäppt beteende, men, jag lovar, finns betydligt större knäppskallar där ute :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 928
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 980
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp