Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpenhamn träffade sin extra i helgen och det kändes helt okej trots att de gick på en tillställning som ett par. Men pga lite andra omständigheter så blev jag i lite låg och när vi pratade sent igår kväll så märkte jag att han var lite disträ. Jag tänkte inte mycket mer på det då, men idag berättade han att det hade blivit ett ganska flirtigt telefonsamtal med en han skulle rådgiva om en sak, och nu undrade han om det var okej att gå på dejt med henne. Jag hann inte ens tänka utan sa nej med motiveringen att jag saknade honom för mycket. Hans respons är ”då kommer jag till dig ikväll eller i morgon. Välj du”. Jag fick jättedåligt samvete och försökte avstyra allt (besöket innebär att köra över bron för dyra pengar för att vara med mig och barnet en liten stund innan vi somnar av utmattning kl 22. Klockan ringer kl 5 dagen efter och då måste han också gå upp).

Nu brottas jag med hemskt motstridiga känslor. Å ena sidan så saknar jag verkligen honom och VILL att han ska komma. Å andra sidan så blir jag lite besviken på mig själv för att jag tar ut det på honom när jag känner mig lite allmänt låg. Det är inte helt lätt alla gånger med öppet distansförhållande men det tvingar mig att hela tiden ha ett pågående samtal om hur det känns vilket är kanon för en som är sämst på att både känna och prata känslor. Och vilken pärla jag har hittat :heart .

Har tappat sugen att träffa andra just nu. Eller tappat sugen på att göra mig besväret kanske jag ska säga. Har det besvärligt med mamma och är jättestressad över att behöva trolla fram en massa pengar till hösten, och det är ju en moodkiller som heter duga.
 
Har iaf träffat J två gånger till nu under veckan som varit :) vet dock varken hur han känner eller hur jag känner men vi har de iaf rätt trevligt ihop ^^ så försöker ta det som det kommer, däremot så är det lite hmm klurigt o få till liggandet, men är nog min orutin plus nervositet och sen även längdskillnaden (33cm längre än mig) lite skulle jag tro. Iofs bara 3 ggr hittills och de blir liiite bättre o bättre 🙊🙈
 
Har iaf träffat J två gånger till nu under veckan som varit :) vet dock varken hur han känner eller hur jag känner men vi har de iaf rätt trevligt ihop ^^ så försöker ta det som det kommer, däremot så är det lite hmm klurigt o få till liggandet, men är nog min orutin plus nervositet och sen även längdskillnaden (33cm längre än mig) lite skulle jag tro. Iofs bara 3 ggr hittills och de blir liiite bättre o bättre 🙊🙈

Det kommer säkert ge sig med lite fler gånger, speciellt om du inte är så van och lite nervös :)
Längden borde inte spela någon roll tycker jag. Kollegan är 35 cm längre än mig och väger drygt 50 kg mer, ingen direkt skillnad mot tex SJ som var ungefär lika lång.
 
Gaaah! Vad har jag gjort!!! :D

Ni kanske minns min kollega som jag var lite brydd över och var lite småförtjust i början på året? Jag var hans projektledare och vi jobbade ihop.

Jag hade ju gett upp hoppet där, han kunde omöjligt vara intresserad om han inte nappat på alla småförsök jag gjorde... och jag hade faktiskt tappa mycket av intresset också.

Tills igår. Aw med jobb,som varade tills sista tåget gick hem 1:40. Det var han, jag och en till kvar.
Den andre hoppade av tåget tidigt och kvar var vi....

Inget flörtande alls (varken igår eller innan), mer än att jag tryckte på ömma muskler. Helt plötsligt högg han tag i min hand, och sen släppte han den inte igen :o
Han följde med hem till mig, och åkte hem för en timme sen...

Och nu vet jag inte vad jag ska göra! :laugh:
Hur gick detta till egentligen? Helt jäkla galet... :laugh::D:laugh:
Okej. Igår bestämde jag mig för att bara vänta ut det hela och se var det skulle leda. Jag behövde träna på mitt tålamod. :)

Idag var mitt tålamod slut :D jag har så otroligt svårt för när jag inte vet. Svaret spelar ingen roll, bara jag vet...
Så, idag skrev jag följande, lite lagom rakt på sak:
"
Okej. Seriöst, jag suger på detta. Kollega eller ej, jag måste fråga. Jag är tyvärr inte typen som går och väntar på att se vad som händer...
Fredagen - repris eller glömmas bort?
"

Summeringen är att han inte vet, vilket gör att jag tar det som "glöm bort". Vi fortsätter snacka (hittills i varje fall) som vanligt, och det är viktigast för mig. Han är en kul typ att snacka med :)
Det var kul sålänge det varade i varje fall... :p
 
Okej. Igår bestämde jag mig för att bara vänta ut det hela och se var det skulle leda. Jag behövde träna på mitt tålamod. :)

Idag var mitt tålamod slut :D jag har så otroligt svårt för när jag inte vet. Svaret spelar ingen roll, bara jag vet...
Så, idag skrev jag följande, lite lagom rakt på sak:
"
Okej. Seriöst, jag suger på detta. Kollega eller ej, jag måste fråga. Jag är tyvärr inte typen som går och väntar på att se vad som händer...
Fredagen - repris eller glömmas bort?
"

Summeringen är att han inte vet, vilket gör att jag tar det som "glöm bort". Vi fortsätter snacka (hittills i varje fall) som vanligt, och det är viktigast för mig. Han är en kul typ att snacka med :)
Det var kul sålänge det varade i varje fall... :p

Det var väl ovanligt långt tålamod ändå 😁😁😁
 
Summeringen är att han inte vet, vilket gör att jag tar det som "glöm bort". Vi fortsätter snacka (hittills i varje fall) som vanligt, och det är viktigast för mig. Han är en kul typ att snacka med :)
Det var kul sålänge det varade i varje fall... :p
Eller så är han bara ärlig, eller vill inte vara för på, eller eller osv. Är ju likom verken bu eller bä - varför inte ge det lite tid och utrymme åtminstonne, var ju knappast så att han sprang åt andra hållet heller.
 
Det var väl ovanligt långt tålamod ändå 😁😁😁
Han är ju trots allt min kollega, jag vill inte riskera att skrämma bort honom så att det blir jobbigt nästa gång vi ses :p
Och jag försöker jobba aktivt med att bli lite mer lugn, allt behöver inte vara så intensivit hela tiden. Men det går sådär ibland... :p

Eller så är han bara ärlig, eller vill inte vara för på, eller eller osv. Är ju likom verken bu eller bä - varför inte ge det lite tid och utrymme åtminstonne, var ju knappast så att han sprang åt andra hållet heller.
Absolut! Jag räknar med att jag får svaret om 4 veckor på sommarfesten ;)

Som jag skrev till honom, jg tar det som ett "glöm det" just nu, skulle han ändra sig så vet han var han hittar mig. :)
Min hjärna fungerar inte med ett kanske - då går jag och letar tecken och blir frustrerad till tusan när det inte blir som jag vill, önskar eller hoppas. Så i sådana lägen gör jag det lätt för mig och tar ett beslut "åt dem" (läs; åt min hjärna) och så får de återkomma om det ändras :)

Viktigast i detta läget för mig är också att fortsätta snacka med honom som en vän. :)
 
Ska på promenad ikväll med min senaste dejt. Får se hur det känns då :)

Har kommit på en grej som gör att det inte känns riktigt rätt. Kyssarna!
Det är bra fram tills vi ska ligga, då kysser han så himla hårt att det nästan gör ont :nailbiting:
 
Ska på promenad ikväll med min senaste dejt. Får se hur det känns då :)

Har kommit på en grej som gör att det inte känns riktigt rätt. Kyssarna!
Det är bra fram tills vi ska ligga, då kysser han så himla hårt att det nästan gör ont :nailbiting:
Det där är så knepigt. Med en del känns det som att de försöker svälja halva ens ansikte! Men bra kyssar är ju :d
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 954
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 643
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 868
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 011
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp