Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag hade svarat :D Nyfikenheten hade gjort mig galen - vad sitter han inne för?

Nu gissar jag ju bara men det är ganska få brott som ger den längden på straff och det är väl typ mord, grovt mordbrand, grovt spioneri, människorov, grov allmänfarlig ödeläggelse, luftfarts-, eller sjöfartsabotage, typ.
 
Nu gissar jag ju bara men det är ganska få brott som ger den längden på straff och det är väl typ mord, grovt mordbrand, grovt spioneri, människorov, grov allmänfarlig ödeläggelse, luftfarts-, eller sjöfartsabotage, typ.

Men han kanske inte suttit inne samanhängande så länge, utan 17 år fördelat på flera tillfällen? Eller han kanske sålt droger i fängelset och fått sin straff förlängat upprepade gånger..?

@Bison det är ju inte säkert att han är en mördare! :laugh:
 
Hade två möten idag där nonchiga snyggingen var inbokad men no show. Ahja, så kan det vara. Hade anledning att prata lite i köket när jag plockade disk, han gick för att hämta något varpå ett glas EXPLODERAR i min hand. Glammigt värre att städa sjutusen miljoner glasbitar när han kommer tillbaka.

(Jag tappade alltså inte glaset, det gick sönder ändå).
 
Nu gissar jag ju bara men det är ganska få brott som ger den längden på straff och det är väl typ mord, grovt mordbrand, grovt spioneri, människorov, grov allmänfarlig ödeläggelse, luftfarts-, eller sjöfartsabotage, typ.
Nu finns det ju inget som säger att han suttit fängslad, han kan ha suttit inlåst på psyk och därav den långa förvaringen. :crazy:
 
Eller något han bara säger för att han av någon anledning har märkt eller tror att det fungerar. Det finns trots allt allt möjligt som personer attraheras av så det kanske är intressant för tillräckligt många för att det ska fungera.

Ganska meningslöst att spekulera flera sidor om det.
 
Fasiken går inte in på nåt dygn i den här tråden å den bara pigg :nailbiting:

Gårdagen vart ganska omtumlande igår för mig med min kille även om det slutade med mycke bekräftelse Im vad han känner för mig som han har svårt att utrycka när han är mycket pågrund av många dåliga ex.

Började med att han pekade å kalkade mig den där fittan när vi spelade. Inget jag godkänner å sa ifrån direkt. Lite senare kom vi in på att han tycker att jag ska säga ifrån vilket lede till en diskussion om att han inte lyssnar när jag säger ifrån. Där han bad om ursäkt och höll med om att dwt var nåt han inte ens registrerade att han gjort.
Sen hade vi väldigt trevligt senare på morgonen.
 
Fasiken går inte in på nåt dygn i den här tråden å den bara pigg :nailbiting:

Gårdagen vart ganska omtumlande igår för mig med min kille även om det slutade med mycke bekräftelse Im vad han känner för mig som han har svårt att utrycka när han är mycket pågrund av många dåliga ex.

Började med att han pekade å kalkade mig den där fittan när vi spelade. Inget jag godkänner å sa ifrån direkt. Lite senare kom vi in på att han tycker att jag ska säga ifrån vilket lede till en diskussion om att han inte lyssnar när jag säger ifrån. Där han bad om ursäkt och höll med om att dwt var nåt han inte ens registrerade att han gjort.
Sen hade vi väldigt trevligt senare på morgonen.
Jag hade nog varit skeptisk mot det där att han inte kan utrycka sig för han haft dåliga ex och varför kallade han dig den där fittan och inte lyssnar när du säger ifrån. Det låter snarare som att det är han som är någons dåliga ex.
 
Fasiken går inte in på nåt dygn i den här tråden å den bara pigg :nailbiting:

Gårdagen vart ganska omtumlande igår för mig med min kille även om det slutade med mycke bekräftelse Im vad han känner för mig som han har svårt att utrycka när han är mycket pågrund av många dåliga ex.

Började med att han pekade å kalkade mig den där fittan när vi spelade. Inget jag godkänner å sa ifrån direkt. Lite senare kom vi in på att han tycker att jag ska säga ifrån vilket lede till en diskussion om att han inte lyssnar när jag säger ifrån. Där han bad om ursäkt och höll med om att dwt var nåt han inte ens registrerade att han gjort.
Sen hade vi väldigt trevligt senare på morgonen.

Det låter som att han är cirka 15 år gammal?
 
Fasiken går inte in på nåt dygn i den här tråden å den bara pigg :nailbiting:

Gårdagen vart ganska omtumlande igår för mig med min kille även om det slutade med mycke bekräftelse Im vad han känner för mig som han har svårt att utrycka när han är mycket pågrund av många dåliga ex.

Började med att han pekade å kalkade mig den där fittan när vi spelade. Inget jag godkänner å sa ifrån direkt. Lite senare kom vi in på att han tycker att jag ska säga ifrån vilket lede till en diskussion om att han inte lyssnar när jag säger ifrån. Där han bad om ursäkt och höll med om att dwt var nåt han inte ens registrerade att han gjort.
Sen hade vi väldigt trevligt senare på morgonen.

Men va fan.
Hur gammal är han?
Skylla på dåliga ex och sen kalla dig den där fittan.
Jag hade blivit totalt rabiat och sparkat ut honom.
 
Fasiken går inte in på nåt dygn i den här tråden å den bara pigg :nailbiting:

Gårdagen vart ganska omtumlande igår för mig med min kille även om det slutade med mycke bekräftelse Im vad han känner för mig som han har svårt att utrycka när han är mycket pågrund av många dåliga ex.

Började med att han pekade å kalkade mig den där fittan när vi spelade. Inget jag godkänner å sa ifrån direkt. Lite senare kom vi in på att han tycker att jag ska säga ifrån vilket lede till en diskussion om att han inte lyssnar när jag säger ifrån. Där han bad om ursäkt och höll med om att dwt var nåt han inte ens registrerade att han gjort.
Sen hade vi väldigt trevligt senare på morgonen.

Det finns ALDRIG någon godtagbar ursäkt för att bli kallad fitta. Speciellt inte av någon som säger sig vilja vara ihop med en.
 
Så... Eh. Den där mannen jag nämnde nyss (som klagade när jag inte skickad sms på arbetstid) dök upp när jag var ute med hundarna. Han var på väg hem från jobbet, fick syn på mig och kom fram för att prata lite. Och alltså. Jag känner ju igen det där beteendet. Han pratade, frågade om några saker jag sagt förra gången vi råkade mötas ute (för någon månad sedan) för att visa att han faktiskt lyssnar och kommer ihåg, började ge små komplimanger... Och jag vet att allt han gör enbart är för att han vill ligga. Han är inte, och kommer inte bli, intresserad av något annat än eventuellt någon typ av kk-relation som såklart ska vara helt på hans villkor och jag har inget som helst intresse av det, vilket jag också förklarat för honom väldigt tydligt. GAH.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
4 929
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 637
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 980
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp