Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bison

Trådstartare
Yay! Ny tråd!

Matchade med en kille som är lite över min ålder. Har en högre gräns för att få med alla kollegor, så kul att läsa deras presentationer 😁

Men han är fräsch och verkar vettig, lite mer vanlig än de jag brukar träffa 😅
Vi har skrivit om att ses till helgen.

Nu ser jag fram emot att träffa kollegan. Jag är ju en trygghetsjunkie, så skönt med någon som inte stör sig på att jag inte ptatar tillräckligt. Börjar bli så less på att höra det hela tiden 😒
Vi har träffats i två år nu, känner varandra bra och vet vad vi vill ha, avslappnat och enkelt.
 
Sitter på toget i dag så har swipat lite mer på Tinder. Kom över den här "gulliga" presentationen:

31589


Kan försöka översätta om ni inte fattar, men helt ärligt så hängde jag inte ens helt med själv på vad han vill ha fram.... O_o
 
Sitter på toget i dag så har swipat lite mer på Tinder. Kom över den här "gulliga" presentationen:

Visa bifogad fil 31589

Kan försöka översätta om ni inte fattar, men helt ärligt så hängde jag inte ens helt med själv på vad han vill ha fram.... O_o
Det låter som om han håller på med experiment som går ut på att se hur många högerswipes han INTE får :laugh:
 
Är det någon du matchade och ska gå på dejt med eller vad är diskussionsunderlaget/kopplingen till tråden?
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Om man vill så kan det göra det men undrar då personen om det är en bra person att svepa höger på eller om tips på bra öppningsmeddelande?
Det är en spännande presentation från en Dejtingapp. Detta är en tråd där vi diskuterar mycket om vad som förkommer bland annat i dejtingappar. Ser inte varför det skulle vara diskvalificerat?
Och om du mu tycker det, rapportera det till mod istället för att skriva smått passivt aggressiva inlägg i tråden och dra den ot på riktigt?
 
@the_connemara @prallan Okej, den är ju skrivet på en blanding av dålig Engelska och enormt rörig Norska, så vet inte hur mycket en översättning hjälper, men det blir ungefär såhär:

"37, singel AF (as fuck). 1 son. Dudes be thirsty as fuck! And standar(d) is slipping!
Inte svärmors dröm.
Inte en A4-man.
Min filosofi: Din förlust, inte min!! Har du problem att hålla benen samlade, du måste ha i påse och säck. Go Fuck your Self.
Men! en du vill ha med dig i en mörk sidogata.
Ser du efter en "pappas kille" med snyggt hår, tighta jeans och låna miljoner? FUCK OFF!! Och (jag) vill inte ha en käft av er. Endast skit och f*nskap med er kvinnfolk!!"

Jag ska givetvis träffa charmknutten i kväll, tänkte ta en promenaddejt i en mörk sidogata. :love:
 
Sitter på toget i dag så har swipat lite mer på Tinder. Kom över den här "gulliga" presentationen:

Visa bifogad fil 31589

Kan försöka översätta om ni inte fattar, men helt ärligt så hängde jag inte ens helt med själv på vad han vill ha fram.... O_o

Jag kan översätta första meningen, "Singel as Fuck!" och det lär han nog fortsätta att vara med tanke på profilen. Om han inte ser ut som den italienska Hunken i skolan som det var en tråd om nyss.
Då spelar det nog ingen roll vad som står i profilen...
 
@the_connemara @prallan Okej, den är ju skrivet på en blanding av dålig Engelska och enormt rörig Norska, så vet inte hur mycket en översättning hjälper, men det blir ungefär såhär:

"37, singel AF (as fuck). 1 son. Dudes be thirsty as fuck! And standar(d) is slipping!
Inte svärmors dröm.
Inte en A4-man.
Min filosofi: Din förlust, inte min!! Har du problem att hålla benen samlade, du måste ha i påse och säck. Go Fuck your Self.
Men! en du vill ha med dig i en mörk sidogata.
Ser du efter en "pappas kille" med snyggt hår, tighta jeans och låna miljoner? FUCK OFF!! Och (jag) vill inte ha en käft av er. Endast skit och f*nskap med er kvinnfolk!!"

Jag ska givetvis träffa charmknutten i kväll, tänkte ta en promenaddejt i en mörk sidogata. :love:
Ni kanske kan ta en dubbeldejt med han som suttit i fängelse i 15 år och @Bison
Om det var Bison som fick den- kommer ej ihåg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp