Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
En snabb fråga till er som har bra koll på tinder, om jag sätter ett intervall på min ålder +-1 år kommer jag då fortfarande visas för äldre/yngre än det?

Ja. Du ser främst folk inom dina intervall men inte enbart. Så det samma gäller väl för vad du visas för liksom (och det finns ju säkert många utanför ditt intervall som har dig inom sitt).
 
Jag har faktiskt varit på några dejter med dejten från tinder nu. :bump:
Är kanske inte himlaomvälvande än, men det känns bra just nu. Ses och umgås och dricka vin och hångla och ha någon att sova med ibland. Supermysigt. :love:

Får se var det bär hän, når kanske inte 100% med humorn och konversationerna än, men så länga det känns bra att träffas vill jag gärna fortsätta. Hoppas på att kanske utveckla mer känslor när vi lär känna varandra bättre. Och händer det inte är det okej det med. Just nu är det väldigt avslappnat och kravlöst vilket känns bra för någon med relationsklaustrofobi. :p
 
Jag bor ju nära Norge och får upp många Norskar i mitt Tinderflöde men det är för opraktiskt att dejta någon i Norge iom att jag har hund. Kan inte hålla på att avmaska honom varje gång jag skulle åka hem till dejten.

För dom som åker ofta räcker det med avmaskning en gång i månaden ifall du inte visste. men förstår att man kan tycka att även det är för mycket/ofta 😊
 
INNAN det där jävla hejet. Jag hade velat vara kung på skådespel, lägga ut andra bilder o namn så de inte känner igen mig o sedan gå rätt förbi 😁 Då jävlar hade jag bokat dejter 😁
Ja ibland är det absolut så!!
Jag har faktiskt varit på några dejter med dejten från tinder nu. :bump:
Är kanske inte himlaomvälvande än, men det känns bra just nu. Ses och umgås och dricka vin och hångla och ha någon att sova med ibland. Supermysigt. :love:

Får se var det bär hän, når kanske inte 100% med humorn och konversationerna än, men så länga det känns bra att träffas vill jag gärna fortsätta. Hoppas på att kanske utveckla mer känslor när vi lär känna varandra bättre. Och händer det inte är det okej det med. Just nu är det väldigt avslappnat och kravlöst vilket känns bra för någon med relationsklaustrofobi. :p
Relationsklsustrofobi var ett målande ord! Och något jag definitivt lidit av under årens lopp! 😂
 
Blivit bortskämd på min semester, V har kommit varje dag efter jobbet. Nu ses vi först på söndag och det känns så tomt.
Jag gillar egentligen att vara ensam men han är så himla behaglig att umgås med att det känns jättetomt och konstigt när han inte är här.
Bara en vecka kvar innan vi ska ha en veckas gemensam semester 😍
 
Det rullar framåt med killen jag skrev om tidigare, dock har det varit lite jobbigt att gå ifrån att ses varje dag typ 8 dagar i rad, varav han sov hos mig de tre sista nätterna till att inte kunna ses på minst två veckor.. Han är upptagen med att vara fadder på insparken i Stockholm och jag håller på att flytta från Visby till Uppsala :down: Jag vet att det blir bra när det blir klart (jag är på fastlandet), men det är lite drygt nu. Är typ helt säker på att han kommer hitta någon snyggare och bättre tjej på insparken och tappa intresse, men å andra sidan har vi planer på att ex åka på en kryssning som avgår om typ två månader så lite intresse kanske han fortfarande har kvar..
 
Blivit bortskämd på min semester, V har kommit varje dag efter jobbet. Nu ses vi först på söndag och det känns så tomt.
Jag gillar egentligen att vara ensam men han är så himla behaglig att umgås med att det känns jättetomt och konstigt när han inte är här.
Bara en vecka kvar innan vi ska ha en veckas gemensam semester 😍

Härligt! 😍
Jag och hojkillen drar ju till Cypern v 37, längtar ihjäl mig! 😍❤️👏🏻
 
Har en preliminär klätterdejt inbokad om några dagar :cautious: Eller ja. Egentligen inget mer konstigt än att jag och en på klättercentret pratat massor vid några tillfällen och igår när vi möttes föreslog han att vi ska klättra tillsammans någon dag. Jag vet inte om han bara är otroligt social av sig eller är intresserad av att se om det kan bli något mer än "bara" vänskap, något får mig att misstänka det sistnämnda, vilket får mig att fundera massor på hur jag ska hantera det hela och så blir det bara osäkert och dumt allting. Jag gillar inte om folk går runt och har någon förutbestämd bild av hur de vill att vår relation ska bli, så vid minsta misstanke om sådant så backar jag. Samtidigt är han otroligt trevlig och lättpratad, verkar ha sund inställning till mycket här i livet, gillar djur och vi har ju utan tvekan minst ett gemensamt intresse. Så tja. Jag kanske ska se till att träffa honom igen ändå?
 
Skit-Tinder :mad:
Fick en trevlig match. Vi chattar en stund och karln är verkligen jättekul. Jag känner "äntligen en med min humor"
Så frågar jag var han bor.
Kiruna!

Va fan...båda hadde avstånd under 10 mil inställda på appen och är hemma :(
Tinder bommade med över 100 mil :cautious:
 
Har en preliminär klätterdejt inbokad om några dagar :cautious: Eller ja. Egentligen inget mer konstigt än att jag och en på klättercentret pratat massor vid några tillfällen och igår när vi möttes föreslog han att vi ska klättra tillsammans någon dag. Jag vet inte om han bara är otroligt social av sig eller är intresserad av att se om det kan bli något mer än "bara" vänskap, något får mig att misstänka det sistnämnda, vilket får mig att fundera massor på hur jag ska hantera det hela och så blir det bara osäkert och dumt allting. Jag gillar inte om folk går runt och har någon förutbestämd bild av hur de vill att vår relation ska bli, så vid minsta misstanke om sådant så backar jag. Samtidigt är han otroligt trevlig och lättpratad, verkar ha sund inställning till mycket här i livet, gillar djur och vi har ju utan tvekan minst ett gemensamt intresse. Så tja. Jag kanske ska se till att träffa honom igen ändå?
Låter ju om inte annat som att det blir trevligt häng? Och det är väl aldrig fel?
 
Har en preliminär klätterdejt inbokad om några dagar :cautious: Eller ja. Egentligen inget mer konstigt än att jag och en på klättercentret pratat massor vid några tillfällen och igår när vi möttes föreslog han att vi ska klättra tillsammans någon dag. Jag vet inte om han bara är otroligt social av sig eller är intresserad av att se om det kan bli något mer än "bara" vänskap, något får mig att misstänka det sistnämnda, vilket får mig att fundera massor på hur jag ska hantera det hela och så blir det bara osäkert och dumt allting. Jag gillar inte om folk går runt och har någon förutbestämd bild av hur de vill att vår relation ska bli, så vid minsta misstanke om sådant så backar jag. Samtidigt är han otroligt trevlig och lättpratad, verkar ha sund inställning till mycket här i livet, gillar djur och vi har ju utan tvekan minst ett gemensamt intresse. Så tja. Jag kanske ska se till att träffa honom igen ändå?

Känner igen mig. Jag tjatar hål i huvudet på mig själv att inte tänka på förutfattade meningar alls utan försöka vara tydlig med vad jag vill. Går sådär 😁
 
Pratat med en kille från Tinder lite på messenger. Verkar sympatisk. Ska se på söndag troligtvis.

Är mer taggad på att en tjej från en feministisk kompisgrupp skrev under mitt gamla inlägg o sedan tipsade mig om att det är spelkväll i morgon. Jag (som trivs så extremt dåligt i både sällskap med en person och alla andra antal där över, speciellt om jag inte känner någon) tänkte åka dit, de är redan typ 10 Pers och ska spela ett spel med konstiga, ironiska skämt där man ska vara snabb i vitsig. Sådant som är så långt i från mig man kan komma, jag har inte fattat ens den simplaste ironi en enda gång i mitt liv tror jag 😅 Men jag är taggad på detta 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp