Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu nöjer jag mig med att ha kontakt med 4 ex som vänner. De har förklarat att jag är en fullt normal, sund och snäll person och inte sådär hemsk som maken säger. Bygger boost inför framtiden :)

Du vågar tids nog om du vill. Ge dig tid att repa dig så mycket som behövs ❤️ herregud, hur många gånger vågade jag inte ens ändra till att visa både kvinnor och män på Tinder, till att ens dra höger på en kvinna, och sedan att svara också 😅 längre än så har jag dock inte kommit 😁 men det har ju tagit typ 9 månaders bearbetning av mig själv eller något från att första idén poppade upp i huvudet. Jag har fortfarande inte vågat visa någon, ens @Bison, en bild på henne jag messar lite med nu 🤣
 
Jag funderar på om A4 är en omskrivning av "jag är inte standard", alltså att A4-papper har ett visst mått och "ram"?
 
Du vågar tids nog om du vill. Ge dig tid att repa dig så mycket som behövs ❤ herregud, hur många gånger vågade jag inte ens ändra till att visa både kvinnor och män på Tinder, till att ens dra höger på en kvinna, och sedan att svara också 😅 längre än så har jag dock inte kommit 😁 men det har ju tagit typ 9 månaders bearbetning av mig själv eller något från att första idén poppade upp i huvudet. Jag har fortfarande inte vågat visa någon, ens @Bison, en bild på henne jag messar lite med nu 🤣

Det är lite kul faktisk med två av kontakterna. Den en är min gamla kk från Dalarna. Vi har haft nån typ av okomplicerad av/på-relation sen högstadiet. Vänskapen har alltid bestått och under singelperioder har vi varit väldigt nära vänner. Stöttat osv. Mer Kompis än det andra K:et.
Av en slump hörde han av sig för att kolla läget som vi gör nån gång med halvår imellan ibland. Detta samma dag som jag lämnade in skilsmässoansökan!
Vi pratar i telefon och så nästan dagligen. Men som vänner. Det känns gott.

Den andra dejtade jag och skrev mycket om här i tråden för 5 år sen. Då la vi ner det efter 6 v för vi var inte i fas. Han var nyskild och jag var redo att lämna singellivet. Och träffade maken.
Han lever dock i en typ av relation idag men vi hörs av ibland. Som vänner. Ingen skrattar jag så med eller har så djupa samtal med som honom. Över telefon. Men kåtklicket fanns inte riktigt för 5 år sen från min sida och idag är det obefintligt så det förblir nog en vänskap det med. Synd. För han är en tiopoängare på alla andra plan.
 
Men kåtklicket fanns inte riktigt för 5 år sen från min sida och idag är det obefintligt så det förblir nog en vänskap det med. Synd. För han är en tiopoängare på alla andra plan.
Vilka plan är det som inte lever upp till kåtklicket längre ?
 
Så är det väl med alla människor. Antingen tänder man eller inte. Det finns inte alltid en förklaring. Vilket är trist för han är ett kap.
Absolut, så är det. Tänkte om du visste förklaringen. De flesta brukar ju ha koll på vad dom attraheras av.
 
Absolut, så är det. Tänkte om du visste förklaringen. De flesta brukar ju ha koll på vad dom attraheras av.

Jag har ingen röd tråd som vissa har i form av utseende eller så. Har dejtat, tänt på och älskad alla möjliga kroppsformer, hårfärger osv.

När vi dejtade för 5 år sen så växte det fram en attraktion. Men ingen superstark. Kanske hade det gjort det om vi dejtat längre?

I nuläget är dejting för nära min separation och all form av tanke på intim attraktion känns helfel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp