Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?

Jag är kollegan, och min kompis sa spontant idag att hon inte hade varit lycklig åt det om hon var hans tjej.

Han och jag har ett gott öga till varandra och bra personkemi, men han är ju med henne och jag skulle aldrig vilja förstöra något mellan dem.
Alltså så länge man inte håller handen med varandras könsorgan har jag lite svårt att se problemet i en promenad med motsatta könet.
 
Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?

Jag är kollegan, och min kompis sa spontant idag att hon inte hade varit lycklig åt det om hon var hans tjej.

Han och jag har ett gott öga till varandra och bra personkemi, men han är ju med henne och jag skulle aldrig vilja förstöra något mellan dem.
Jag fattar inte varför jag skulle ha någon synpunkt på det överhuvudtaget. Det är inte min sak att ha synpunkter på min partners umgänge med kollegor.
 
Idag blev det visst en dejt med en friluftskille. Vi matchade i förrgår, det flöt på i skrivandet, liknande värderingar och intressen. Men det var på väg att bli så långa meddelanden och det orkade jag inte med riktigt så jag föreslog att vi kunde ses så snart som möjligt. Vi sågs vid en strand för att ta en promenad. Jag gick direkt dit från stallet och min plan var att hoppa i sjön och fräscha till mig innan vi sågs, men så blev jag försenad och han var redan där, så hans första intryck av mig blev svettig och hästluktande i skabbig t-shirt och hår som inte tvättats på 4 dagar. Han fick ingen kram av mig. :p Efter ett bad var jag lite mer representabel i alla fall och lagom go och avslappnad. Vi tog en lång skön promenad, hade trevligt och snackade en massa. Jag kände mig lite osäker över attraktionen, den var inte där riktigt, Men sen så fort vi sagt hejdå fick jag en tydlig känsla av att jag ville träffa honom igen, och sen hörde han av sig ganska snabbt och ville visst detsamma. Vi ska ses hemma hos mig imorgon.
Nu bråkar min hjärna en del med mig och säger "Men hur orkar du egentligen? Du låg med 3 killar förra veckan och är trött på nytt folk, vill du det här på riktigt, du är ju kanske inte attraherad ens?" samtidigt som min magkänsla säger JA. Det är lite fascinerande. Kommer väl visa sig imorgon vem som fick rätt.
I alla fall har vi fortsatt höras hela kvällen, och det har inte minskat min pepp på att lära känna honom mer. Känns också bra att redan ha snackat om min tveksamhet kring monogamt. Han är fine med det och känner lite lika.
 
Hur skulle ni uppfattat det om er pojkvän gick på promenad med en kollega en timme helt spontant? Skulle ni tycka att det var ok?

Jag är kollegan, och min kompis sa spontant idag att hon inte hade varit lycklig åt det om hon var hans tjej.

Han och jag har ett gott öga till varandra och bra personkemi, men han är ju med henne och jag skulle aldrig vilja förstöra något mellan dem.

Skulle jag skita fullständigt i och jag är tillsammans med en väldigt flörtig och charmig karl. Det är väl bara kul om han kommer överens med kollegorna och det är helt underbart att jobba med någon man har bra kemi med, oavsett kön.
 
Min kille är lite som du är. Han är väldigt sällan kåt av sig som singel. Behöver också bli lite kär för att han skall kunna ha sex med någon.
Däremot i förhållande med mig iaf har han extremt mycket lust, men han säger också att han aldrig varit såhär kär innan :grin: .

Jag å andra sidan är en sån som kan vara allmänt kåt. Har haft problem med det när jag varit singel och inte fått mig något ligg på länge. Då kan jag bli outhärdlig O_o. Har dock aldrig varit någon som kunnat ligga lite med "vem som helst" utan jag måste bli attraherad vilket jag inte blir så ofta. Därför jag också emellanåt gått rätt långa perioder utan sex... :crazy:
Åh vad häftigt att höra! Tack för att du berättar :D Måste kännas underbart att vara så kär. :love:

Ååh hahaha, det låter endå jobbigt att ha så om man är singel, skönt att du har en kille. :heart

Ska bli spännande att se när jag blir kär nästa gång, senaste gången jag fick någon sorts attraktion av en ny människa var en kollega som var mer än 10år äldre. :angel: Blir inte heller attraherad så ofta och förhoppningsvis så finns det en god orsak till detta. :up:
 
Det är tyst ifrån Masen och jag tar heller inget insiativ.
Klättraren och jag chattar friskt på.
Chattar med ännu en- Brandman. Kul i chatt...svårt att avgöra på bilderna om han är någon jag finner attraktiv men vi har många gemensamma intressen och han bor bara 35 min bort.

Jag och KK har mycket kontakt dagligen. Det är väl i princip spikat att han kommer ner om 2 v.
 
Visst är det så. Jag och KK chattar massor dagligen. Men jag vet också vad som finns bakom skärmen. Humorn, jargongen och kemi finns där även irl.

Det kommer jag aldrig att få veta, har kul ändå. (även om vi resignerat inför att avståndet gör det hela omöjligt)
 
Nu ska jag trycka i mig treo och sen fara till snubben. Vi ska upp på nåt berg och grilla och hans katt ska följa :D 😂

Han bar alltså katten in i skogen, den knatade runt där medans vi satt vid en eld :D sen bar han hem den igen.

Sen badade vi skumbad, hade massa sex och sen gjorde han ett vegetariskt mellanmål åt mig :laugh:
Sovit inslingrade hela natten, han är så sjukt mysig!!
 
Han bar alltså katten in i skogen, den knatade runt där medans vi satt vid en eld :D sen bar han hem den igen.

Sen badade vi skumbad, hade massa sex och sen gjorde han ett vegetariskt mellanmål åt mig :laugh:
Sovit inslingrade hela natten, han är så sjukt mysig!!
Låter som en toppendejt! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp