Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollade instagram tidigare ikväll när jag var ute med vänner och såg att en vän gillat mitt ex inlägg.

Såklart måste jag in och snoka... han har alltså tagit med sin nya tjej (inte ens 1 år) till usa och sina släktingar... mig tog han inte med på 5 år.

For sen hem till killen, vi åt lite, pratade.
Men när vi la oss kändes det så fel så pussade honom på pannan och sa att jag måste hem...
Blöh.

Det säger ingenting. Livet ändras och även förutsättningar.
 
Träffade Friluftskillen igår igen. Vi tog ett par öl på stan först i stället för att ses hos mig med en gång. Fortfarande trevligt att snacka, fortfarande inte så mycket attraktion, och jag var lite orolig för att han skulle bli för på med att ta fysiska inititativ, men han väntade in mig, det var skönt. Vi landade hos mig, lagade käk, hängde på balkongen, lite tåflirtande, sen var jag redo för hångel och tog tag i det. Kyssarna kändes bra. Och vi hamnade i säng och det var väl lite halvdant men med potential. Mysigt.
Jag tycker om honom, men tror mest på att det kan bli en fwb-grej. Vi har mycket gemensamt och saker vi kan gilla att göra tillsammans och prata om, bor ganska nära varann också, men jag vet inte om det är nån jag skulle kunna bli kär i. Och det behöver jag ju inte veta heller.
 
machade med en sex chat bot, vägrade att gå in på sex. efter 20 medelande så försvan den

Nu är jag jobbigt nyfiken, men hur vet man att det är en chat bot? Är det fraser som återkommer gång på gång (hos olika profiler kanske) eller vad? Nu dejtar jag ju inte nu, men när jag gjorde det tidigare kom jag aldrig i kontakt med något sånt (och det gör man väl inte som tjej) så jag kan inte låta bli att undra lite hur det låter.
Vill du inte svara så låt bli förstås, det förstår jag helt och fullt, men jag kan inte låta bli att undra :o:D
 
Nu är jag jobbigt nyfiken, men hur vet man att det är en chat bot? Är det fraser som återkommer gång på gång (hos olika profiler kanske) eller vad? Nu dejtar jag ju inte nu, men när jag gjorde det tidigare kom jag aldrig i kontakt med något sånt (och det gör man väl inte som tjej) så jag kan inte låta bli att undra lite hur det låter.
Vill du inte svara så låt bli förstås, det förstår jag helt och fullt, men jag kan inte låta bli att undra :o:D
jag kan ju aldrig veta om det är en bot, men om det första meddelandet man får är "Hej, jag sitter och leker med pattarna, vill du vara med?" så känns det konstigt. och de är väldigt på att prata sex och att man ska följa dem till någon annan sida.
 
jag kan ju aldrig veta om det är en bot, men om det första meddelandet man får är "Hej, jag sitter och leker med pattarna, vill du vara med?" så känns det konstigt. och de är väldigt på att prata sex och att man ska följa dem till någon annan sida.

Haha, ja då hade jag nog tänkt precis som du!
 
Norrlänningen träffade mina kompisar för några dagar sedan, avslappnat pubhäng som flöt på förvånansvärt bra!
Aldrig bjudit med en kille jag träffar så tidigt.

Det stressar mig lite att det flyter på så bra och han verkar ganska lik min exsambo, hittills bara de bra egenskaperna.
Det enda negativa jag märkt än är att han skulle kunna tänka sig att ha en schäfer, jag vill gärna ha hund men inte en schäfer 😅.

Än så länge kan jag inte säga mer än att det är kul att umgås och att jag gillar honom. Så vill inte ta det för fort fram. Med det sagt så har vi veckan som varit setts 5 dagar.
Jag märker att han gillar mig. Men jag blir lätt passiv i början innan jag vet vad jag känner. Är ju på gott och ont ingen gulligull tjej som ströslar kramar kring mig.

Kommer vara på olika håll i ca 2 veckor nu, vet inte om det är bra eller dåligt att jag komet ha tid att fundera 🙈.
 
Han ville ses igen! 😅 Eller ”en gång till” som han skrev. Övertolkande som jag är tar jag inte det helt positivt, men samtidigt vet jag ju själv inte om intresset finns kvar efter nästa dejt, så det är ju bara fånigt egentligen:cool:

Haha. Låter som jag. Precis det dör hade jag överanalyserat som fan. Troligtvis trots att jag inte hade en susning om vad jag själv ville. :banghead::D
 
Jag var lite rastlös efter stallet igår så vi tog en tur till Gamla Linköping. Trevligt att gå runt bland husen och Ruben är välkomnen in i alla butiker och tillverkning 😊
V är lite faccinerad över hur mycket uppmärksamhet han väcker, jag är van och Ruben skiter i allt 😁
Vi gick hand i hand, åt glass, satt på dansbanan och hånglade och allt var superfint!

I morgon ska vi äta på vår favoritrestaurang och på söndag följer han med på träning med hästen.
Så galet nöjd med vår relation nu, vi kan prata, lyssna, bara chilla eller hitta på saker tillsammans, allting känns väldigt enkelt och okomplicerat.
Jag fick ett litet känslomässigt berakdown när vi pratade om mina föräldrar, han hanterade det så himla bra och klokt ❤
 
Jag var lite rastlös efter stallet igår så vi tog en tur till Gamla Linköping. Trevligt att gå runt bland husen och Ruben är välkomnen in i alla butiker och tillverkning 😊
V är lite faccinerad över hur mycket uppmärksamhet han väcker, jag är van och Ruben skiter i allt 😁
Vi gick hand i hand, åt glass, satt på dansbanan och hånglade och allt var superfint!

I morgon ska vi äta på vår favoritrestaurang och på söndag följer han med på träning med hästen.
Så galet nöjd med vår relation nu, vi kan prata, lyssna, bara chilla eller hitta på saker tillsammans, allting känns väldigt enkelt och okomplicerat.
Jag fick ett litet känslomässigt berakdown när vi pratade om mina föräldrar, han hanterade det så himla bra och klokt ❤
Låter rätt så underbart det där!
 
Jag var lite rastlös efter stallet igår så vi tog en tur till Gamla Linköping. Trevligt att gå runt bland husen och Ruben är välkomnen in i alla butiker och tillverkning 😊
V är lite faccinerad över hur mycket uppmärksamhet han väcker, jag är van och Ruben skiter i allt 😁
Vi gick hand i hand, åt glass, satt på dansbanan och hånglade och allt var superfint!

I morgon ska vi äta på vår favoritrestaurang och på söndag följer han med på träning med hästen.
Så galet nöjd med vår relation nu, vi kan prata, lyssna, bara chilla eller hitta på saker tillsammans, allting känns väldigt enkelt och okomplicerat.
Jag fick ett litet känslomässigt berakdown när vi pratade om mina föräldrar, han hanterade det så himla bra och klokt ❤

Så himla härligt :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp