Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är nog ghostad av tjejen jag skulle träffa imorgon. Messade vid lunchdags och frågade om hon fortfarande ville ses imorgon. Inget svar. Det känns jättetråkigt för hon var verkligen gullig och verkade väldigt trevlig. Förstår inte varför för det var hon som började skriva.

Det är vardag på Tinder och inget att fundera över.
Jag har varit med om der flera gånger och gjort likadant själv ett antal gånger.
 
För att inte tala om smal/vältränad, gilla samma serier, vara social men inte för social, inte ha hund eller åtminstone inte vilja ha hund i sängen, osv.

Du har ju skrivit en del om krav/önskemål (vad du nu vill kalla det) genom årens gång @Hero, så även om du inte har en kravlista i din profil så har du ju en i ditt huvud?
Det där är ju en sanning av modifikation. Men imponerande minne ! Jag skulle ändock inte kunna ha en kravlista på Tinder utan att förlora de flesta matches.
 
Om detta hade varit en dejt så hade det varit full pott på den!
Haft det så sjukt bra på alla vis! Har kunnat ligga på hans arm och han var tyst 😍
Avslutade med en glass på stan innan han följde mig till stationen.
Sjukt gullig! Han visste ju att jag var grinig och missnöjd över mitt dejtande och ville väl visa sig från sin bästa sida 😁

Han är fortfarande en 🐀 😑 du har sagt att min kollega är bäst så det så 😑
 
Jag tror att det är dags för mig att lämna den här tråden. Om jag någonsin hade några tvivel så är dem som bortblåsta nu, det här är den personen som jag vill spendera resten av mitt liv med och som får mig att må så himla bra. Det kommer inte att vara enkelt men vi kan ta oss igenom det, tillsammans. Det kommer kännas helt fruktansvärt att åka hem nästa vecka, jag önskar att jag kunde stanna här för alltid.

Tack för all support och lycka till alla ni andra! :love:

Ååååhhhhh 😍😍😍 Men du är alltid jättevälkommen att uppdatera oss 💞
 
Det kan du väl räkna ut ?
1. Hon är kvinna
2. Hon är 25
3. Hon var snygg

Summa sumarum är att hon får förmodligen så mycket matches att hon behöver filtrera. Hence, kan hon lista en massa krav.
Rikta inte om det till mig. Jag frågade dig hur du vet detta. Eftersom du uttalar dig så tvärsäkert så måste du antingen vara tjejen eller känna denna väldigt väl.
 
Vet ni om man kan ställa in på Tinder så att man bara visar personer från samma land/Sverige?

Jag bor alldeles för nära danska gränsen (1-2 mil över vattnet), så minst 60% av alla mina förslag är danskar... Problemet är att ska man ta sig dit med bil är det säkert över 10 mil + en dyr bro att passera = inte ett dugg intressant för mig.
 
Vet ni om man kan ställa in på Tinder så att man bara visar personer från samma land/Sverige?

Jag bor alldeles för nära danska gränsen (1-2 mil över vattnet), så minst 60% av alla mina förslag är danskar... Problemet är att ska man ta sig dit med bil är det säkert över 10 mil + en dyr bro att passera = inte ett dugg intressant för mig.

Sånt är så störande.
Jag får upp massa folk från andra sidan Vättern, bara några mil fågelvägen, typ 20 med bil 😂
Min regel är att jag bara dejter män som bor längs med pendeltåget 😁
 
Rikta inte om det till mig. Jag frågade dig hur du vet detta. Eftersom du uttalar dig så tvärsäkert så måste du antingen vara tjejen eller känna denna väldigt väl.
Det kan jag inte veta med 100% säkerhet eftersom det beror på många faktorer som jag inte känner till. Dvs, hennes swipe ratio , osv.
Däremot kan jag ju räkna ut att det antagligen är många även om vi baserar det på en swipe ratio på 1/10, färre naturligtvis om swipe ration är 1/100. Men förmodligen hög match rating. Med tanke på ovanstående faktorer... Men det är som sagt min egna bedömning :) .
 
Får se till att skriva nåt i nya tråden även om inte mycket händer, har barnvecka så inget dejtande. Har växlat några meddelanden med Musikcoolingen jag träffade sist, men tycker det är lite jobbigt både att skriva och att vänta på svar, vill hellre ses bara och se hur allt känns, och det hoppas jag blir av nästa vecka. Visst pirr finns det där i alla fall!
 
Det kan jag inte veta med 100% säkerhet eftersom det beror på många faktorer som jag inte känner till. Dvs, hennes swipe ratio , osv.
Däremot kan jag ju räkna ut att det antagligen är många även om vi baserar det på en swipe ratio på 1/10, färre naturligtvis om swipe ration är 1/100. Men förmodligen hög match rating. Med tanke på ovanstående faktorer... Men det är som sagt min egna bedömning :) .
Eller så släpper du de där tankarna! Du mår inte bra av dem och inga andra som får höra dem heller.
I slutänden kvittar det i vilket fall varför du blev bortsorterad, på samma vis som du sorterar bort med.
 
Hp-killen svarade inte på flera dagar och när han svarade svarade han inte på det jag skrev utan skrev nåt annat, så nä...

En annan ville ta en fika.... men eh, han bor i Helsingborg?! Jovisst åker jag Dalarna-Skåne för en fika 🤣.
Jag har också haft ett gäng med skåningar som skrivit, och när jag sagt att det är för långt så är svaret " Finns ju tåg!" Ja, jo, men det är av någon anledning aldrig de som ska åka...
 
Jag har också haft ett gäng med skåningar som skrivit, och när jag sagt att det är för långt så är svaret " Finns ju tåg!" Ja, jo, men det är av någon anledning aldrig de som ska åka...
Det är väl för att det är alldeles för osäkert att åka så långt och så att säga chansa eftersom chansen att tjejen vill träffas igen är mindre än att killen vill träffas igen. Så man chansar ju alltid på att träffas men det suger ännu mer om man är den som åker, den andra dissar och man själv gillar.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Det är väl för att det är alldeles för osäkert att åka så långt och så att säga chansa eftersom chansen att tjejen vill träffas igen är mindre än att killen vill träffas igen. Så man chansar ju alltid på att träffas men det suger ännu mer om man är den som åker, den andra dissar och man själv gillar.
Eller så är det bara ren lathet och inställningen att världen kretsar kring en själv?

Det räcker liksom att en bor på olika sidor av älven i Göteborg för att få förslaget att åka till den andre istället för att ses någonstans som är lika långt för båda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp