Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skjut mig. Jag som verkligen INTE dejtar/letar partner/vill ha partner har lyckats få pirr i magen. Av en person som på så många sätt öht inte är aktuellt partnermaterial för mig, av massor av praktiska skäl.

Jag hatar den här känslan 🤬

Tips på bra självterapi för att komma över oönskat pirr för nån man umgås med? 😁
31724
 
Skjut mig. Jag som verkligen INTE dejtar/letar partner/vill ha partner har lyckats få pirr i magen. Av en person som på så många sätt öht inte är aktuellt partnermaterial för mig, av massor av praktiska skäl.

Jag hatar den här känslan 🤬

Tips på bra självterapi för att komma över oönskat pirr för nån man umgås med? 😁
Umgås mer med människan, såpass att du lyckas hitta alla personens negativa sidor och lägg fokus på dem tills du tröttnar? :D
 
Skjut mig. Jag som verkligen INTE dejtar/letar partner/vill ha partner har lyckats få pirr i magen. Av en person som på så många sätt öht inte är aktuellt partnermaterial för mig, av massor av praktiska skäl.

Jag hatar den här känslan 🤬

Tips på bra självterapi för att komma över oönskat pirr för nån man umgås med? 😁
Fråga vad personen anser om saker som är viktiga för dig. Jag har då inte mött någon som tycker precis som jag gällande hjärtefrågor. Och om det då skulle visa sig att det faktiskt stämmer överens, då är det bara att kapitulera för pirret.
 
Fråga vad personen anser om saker som är viktiga för dig. Jag har då inte mött någon som tycker precis som jag gällande hjärtefrågor. Och om det då skulle visa sig att det faktiskt stämmer överens, då är det bara att kapitulera för pirret.
Nope, att kapitulera är inte ett alternativ. Fel sida av jordklotet och personen får inte lämna landet.
 
Senade kollegan rätt ordentligt idag. Fick ett var i helvete är ni?
Erbjöd tröstligg och glass, han förlät mig direkt 😁
Easy life!

Fortsatt att snapa med den äldre snygga, fortfarande vettig 😁
Vi ska försöka styra upp något i helgen. Hoppas han är lika fin irl.
 
Senade kollegan rätt ordentligt idag. Fick ett var i helvete är ni?
Erbjöd tröstligg och glass, han förlät mig direkt 😁
Easy life!

Fortsatt att snapa med den äldre snygga, fortfarande vettig 😁
Vi ska försöka styra upp något i helgen. Hoppas han är lika fin irl.

Hallå vem är den snygga, lurar mina aviseringar mig medan jag tramsar med min/din (vad säger man 😅) kollega i Skåne?!



Till tråden. I ett svagt moment efter mycket typ vin råkade jag räcka fram mobilen med den alldeles för snygga kvinnan jag vågade svara, till ovan nämnda kollega. Kände mig orättvis o skickade samma bild till @Bison såklart. Här delar vi systerligt 😅 Har också råkat matcha med en lika mkt to die for man (som Bästis of @Bison dissade 😑) och jag övar ju så jag skrev. Och fick svar efter ett tag. Känner mig modig (hint, peppa mig gärna 😅) 😁 Tycker det är så obekvämt ffa att jag själv inser att jag lägger mer (men ändå mindre än många tror jag) vikt vid utseende än jag vill. Inte alls som i att jag dissar folk utan som i att jag känner en större risk att bli bedömd i relationer med människor som jag upplever normsnygga. Jag har verkligen ont av att bli ffa utseendemässigt bedömd och det stör mig.
 
Jag tycker ni är ohjälpsamma. 🙄

Ledsen bästa @Migo men jag är så samma spår 😅 inget blir bra av att avvakta eller dra sig undan för mig. Kastar mig friskt in i sådant som intresserar mig. Kastar mig oftast lika snabbt ut med en oövervinnerlig övertygelse om att det här var fel o sedan är det jättelätt att släppa, lovar 😁

Men tycker ändå det är underbart att höra om jag får säga det ❤️
 
Ledsen bästa @Migo men jag är så samma spår 😅 inget blir bra av att avvakta eller dra sig undan för mig. Kastar mig friskt in i sådant som intresserar mig. Kastar mig oftast lika snabbt ut med en oövervinnerlig övertygelse om att det här var fel o sedan är det jättelätt att släppa, lovar 😁

Men tycker ändå det är underbart att höra om jag får säga det ❤
Men alltså NEJ, det är INTE underbart! Det hade varit jättesmidigt om jag hade kunnat hänge mig en månad och sen tröttna, men det är praktiskt omöjligt! :down::cautious::cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp