Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemkommen efter träff med gamla ragget. En så jäkla trevlig em/kväll! 5,5 timme har vi snackat nonstop :D
Först promenad och sedan lite mat.

Vi pratade så mycket att jag inte hunnit flörta :o:laugh:

Vi är dock på helt olika ställen i livet, jag har barn och lever familjeliv, åker på semester med barnen mm medans han har stora och många planer om det mesta. :D
Men en sommarflirt hade jag gärna haft honom som :angel:

Inte sagt något om att träffas igen, så vi får se vad som händer :)
 
Ja men typ! Eller så grubblar man över brist på svar på ett läst meddelande och får dagen efter veta att personen HAR skrivit men det har inte kommit fram. Nu sist satt jag med pms och slets mellan känslan av att vara övergiven och den mer rationella medvetenheten om att det garanterat inte är så. SÅ jävla olägligt.

Jag har inte varit med om att mina meddelanden inte kommit fram dock. Brukar det stå S eller D i det läget? Står D här nämligen men det känns inte likt personen att inte ha läst vid det här laget.
Om det inte har kommit fram av någon anledning så står det s.
D betyder att det är levererat. Ett svagt/grått D betyder att personen inte har varit inne i appen och ett starkt/svart D betyder att personen varit inne i appen men inte har läst meddelandet.
 
Om det inte har kommit fram av någon anledning så står det s.
D betyder att det är levererat. Ett svagt/grått D betyder att personen inte har varit inne i appen och ett starkt/svart D betyder att personen varit inne i appen men inte har läst meddelandet.
Ja S och D vet jag vad det står för, tänkte på när det laggar. Visste inte att styrkan på D:et sa nåt dock, ska ha det i åtanke nästa gång nån jag inte vill prata med just då skriver :angel:

Nu har meddelandena kommit fram iaf (till skillnad från de som inte kommer fram alls till mig), så nu är allt som det ska igen :)
 
Ta med bikini ändå och spontanbada i frihamnen? :) (men undvik plaskdammen på Mariaplan, inte lika kul att bada i! :D )

Och hänger ni i Gbg på onsdag kväll är det Disney-quiz hos Kajskjul8. Det hade jag uppskattat som dejt :angel:

Det blir lördag pga hur vi jobbar :)
Vi jobbar båda på Söndagen igen så det blir städat och inte för sent.
 
En man jag länge haft ett väldigt gott öga till har börjat närma sig lite försiktigt, och verkar intresserad, han ”råkar” nu vara lite för nära när vi ses, och ”råkar” ta på mig mer än han brukar, och vill gärna hålla fast blicken längre än vad som är rimligt och verkar såpass intresserad att till och med jag fattar det! Det känns väldigt bra, han är en gosig och varm person som jag helst vill kasta mig över, och gott luktar han också. Haha! Men! Jag har också mött hans jättesöta supertrevliga tjej som han hängt ihop med i typ tio år. Som jag också är bekant med. Så det har känts som en bromskloss och spärr. (För sån är jag)

Men nyss fick jag reda på att det tog slut för ett par månader sedan. :banana: Oklart vem som dumpade vem, eller om det var ömsesidigt. Men det ändrar ju läget! Och jag vädrar morgonluft. Han är en hunk i mina ögon, vi har massor av gemensamma intressen, han är rolig och charmig. Så vi får se hur det utvecklar sig.
 
Ja! Fixa staket och sånt. Han erbjöd sig komma och jobba under hela lamningen mot en flaska whisky :rofl::rofl::rofl: Och så pratar han ju skotska. Det borde nästan räcka...

Så varför känns det mest konstigt, men Amerikanen bara har gått rakt in i hjärtat?
Visst var det någon som skrev nåt om att sådant där rår man inte över.
 
En man jag länge haft ett väldigt gott öga till har börjat närma sig lite försiktigt, och verkar intresserad, han ”råkar” nu vara lite för nära när vi ses, och ”råkar” ta på mig mer än han brukar, och vill gärna hålla fast blicken längre än vad som är rimligt och verkar såpass intresserad att till och med jag fattar det! Det känns väldigt bra, han är en gosig och varm person som jag helst vill kasta mig över, och gott luktar han också. Haha! Men! Jag har också mött hans jättesöta supertrevliga tjej som han hängt ihop med i typ tio år. Som jag också är bekant med. Så det har känts som en bromskloss och spärr. (För sån är jag)

Men nyss fick jag reda på att det tog slut för ett par månader sedan. :banana: Oklart vem som dumpade vem, eller om det var ömsesidigt. Men det ändrar ju läget! Och jag vädrar morgonluft. Han är en hunk i mina ögon, vi har massor av gemensamma intressen, han är rolig och charmig. Så vi får se hur det utvecklar sig.

Finns ju egentligen bara en sak att säga i det läget: Gött mos!!!! :D
 
Alltså, mycket hade jag accepterat som beskrivning av skotska, men fint? O_o:laugh:
Jag hade en kollega som lät som Sean Connery, det var mycket distraherande när han höll i telefonmötena men jag brukade tänka att "han är säkert lika gammal so SC också". Sedan fick jag se en bild av honom, han var i min ålder och skitsnygg - som tur var jobbar vi inte längre i samma team så nu kan jag koncentrera mig på mina möten igen... :)
 
Ja! Fixa staket och sånt. Han erbjöd sig komma och jobba under hela lamningen mot en flaska whisky :rofl::rofl::rofl: Och så pratar han ju skotska. Det borde nästan räcka...

Så varför känns det mest konstigt, men Amerikanen bara har gått rakt in i hjärtat?
Skotten kanske är en sådan som vinner på att ses i verkligheten (om han är vettig generellt då såklart!) :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp