Dejtingtråden 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skotten kanske är en sådan som vinner på att ses i verkligheten (om han är vettig generellt då såklart!) :)
Det gör han säkert, vi är ytligt bekanta sen några månader och han verkar som en bra kille på många sätt.
Hundmänniska ut i fingerspetsarna, tex :rofl:
33587
 
Ja! Jättefint. Jag blir varm och glad av det. :)
Jag tror dig. Jag älskar brittisk engelska generellt, men det är få dialekter jag skulle klassa som just fina (men det är min personliga syn, såklart). Desto fler kan gå under charmiga eller härliga. Blev mest förvånad då det är sällan man hör folk beskriva skotska som fint. :D

Mvh delvis uppväxt med mycket ovacker Midlands-dialekt.
 
Jag ska träffa han som jag var och sprang med i onsdags, igen på fredag. Vi ska springa och sen laga mat hos honom. Får väl kalla honom löparkillen. Det känns lite obekvämt att säga till exet att jag kommer att vara borta fredag em och kväll, men jag kan inte låta bli. Jag är så otroligt färdig med vår relation. Det smartaste hade varit att bara vänta med allt vad dejting heter till september, men jag klarar det inte. Jag får ta konsekvenserna.

Exet och barnen var borta hela förra veckan så därför kunde jag dejta en massa då, men nu är de som sagt hemma igen.

Fick boka om med löparkillen till nästa vecka pga exet bokat in en grej på fredag så jag ska vara med barnen. Löparkillen har sagt att han gillar att prata i telefon så vi pratade i en timme i förrgår. Han vill höras igen på fredag. Jag gillar det inte riktigt och undvek att svara. Tycker jag har varit tydlig. Har skrivit rakt ut att tanken på förhållande eller ens något slags krav eller förväntningar ger mig tryck över bröstet.
 
Fick boka om med löparkillen till nästa vecka pga exet bokat in en grej på fredag så jag ska vara med barnen. Löparkillen har sagt att han gillar att prata i telefon så vi pratade i en timme i förrgår. Han vill höras igen på fredag. Jag gillar det inte riktigt och undvek att svara. Tycker jag har varit tydlig. Har skrivit rakt ut att tanken på förhållande eller ens något slags krav eller förväntningar ger mig tryck över bröstet.

Jag undvek alltså att svara på löparkillens fråga om att höras och prata i telefon på fredag.

C messade och frågade lite allmänt om läget och vad jag hittade på. Blev väldigt glad. Han är magisk.
 
Jag ska på en blindate om 20 minuter. Det är
min syster som har parat ihop mig med en av sina kollegor. Jag vet i princip inget om honom mer än att han har ett gubbigt namn, är lite orolig för att han ska vara gammal och tråkig 🙈

Vi ska ta en prommis i värmen, tänker att jag måste försöka styra det till en inte så lång runda om det visar sig bli alldels stelt.

Huvva jag gillar verkligen inte att inte ha kontroll och jag känner att jag har noll kontroll i det hör läget 🤯

Hur säger man förrsten att nu börjar jag bli less och vill gå hem? Borde jag hitta på något att skylla på?
 
Fick boka om med löparkillen till nästa vecka pga exet bokat in en grej på fredag så jag ska vara med barnen. Löparkillen har sagt att han gillar att prata i telefon så vi pratade i en timme i förrgår. Han vill höras igen på fredag. Jag gillar det inte riktigt och undvek att svara. Tycker jag har varit tydlig. Har skrivit rakt ut att tanken på förhållande eller ens något slags krav eller förväntningar ger mig tryck över bröstet.

Hoppas han fattar vinken och låter bli att fråga mer!
 
Jag ska på en blindate om 20 minuter. Det är
min syster som har parat ihop mig med en av sina kollegor. Jag vet i princip inget om honom mer än att han har ett gubbigt namn, är lite orolig för att han ska vara gammal och tråkig 🙈

Vi ska ta en prommis i värmen, tänker att jag måste försöka styra det till en inte så lång runda om det visar sig bli alldels stelt.

Huvva jag gillar verkligen inte att inte ha kontroll och jag känner att jag har noll kontroll i det hör läget 🤯

Hur säger man förrsten att nu börjar jag bli less och vill gå hem? Borde jag hitta på något att skylla på?

Spännande med blinddate, hoppas det går bra!
 
Jag har roat mig med att tolka klychiga profiltexter på Tinder :D

"En man i sina bästa år"
I brist på nått intressant att skriva och bilderna lockar få.

"Träning och ta hand om min kropp är viktigt för mig, söker feminin tjej som gillar att träna"
Håll dig tränad och snygg så du matchar mig.

" Ärlighet, lojalitet, trohet och närhet är viktigt för mig"
Jag är bränd. Kan bli svartsjuk.
 
Oh herre....nu är det svettigt med alla karlar att hålla ordning på :o

Brandmannen och jag ska ses på Lördag. Eftersom det ska bli så jävulskt varmt så har vi nu pratat om att köra en baddejt i stället.

Klättraren är utomlands om vi chattar då och då under dagarna. Nu pratar vi om att ta en bad och picknickdejt på Onsdag nästa vecka när han har kommit hem.

På Torsdag nästa vecka kommer KK och stannar till Söndag. Vi pratar minst 1 ggr om dagen och de senaste dagarna har han sagt att han saknar mig. Jag erkänner, han har alltid en speciell plats i mitt hjärta men vilken plats vet jag inte. Gammal kärlek rostar aldrig?

Masen messar ibland men där är svalt från båda.
 
Jag har roat mig med att tolka klychiga profiltexter på Tinder :D

"En man i sina bästa år"
I brist på nått intressant att skriva och bilderna lockar få.

"Träning och ta hand om min kropp är viktigt för mig, söker feminin tjej som gillar att träna"
Håll dig tränad och snygg så du matchar mig.

" Ärlighet, lojalitet, trohet och närhet är viktigt för mig"
Jag är bränd. Kan bli svartsjuk.

Hur tolkar du
"Jag söker en tjej som tar hand om sig själv och är snäll mot sig själv?" O_o
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp