Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om du känner att du inte pallar att vara ensam så finns jag i Skellefteå och kan ställa upp med en soffa och pudelkompis. Och mig själv såklart men kan också bara sitta tysta framför tv:n.

Du verkar vara så himla härlig och jag fattar inte att din kompis kunde göra så mot dig 😔

Gulle, har dock ingen bil längre... går väl bussar dock...
Men ja vi har pratat lite mer, vi får se vad som händer...
 
Efter att ha tillbringat kvällen med att läsa massor av presentationer har jag nu fått bra kläm på vad män skriver - och vad de egentligen menar.

"Jag är en väldigt ärlig person"
= "Jag är socialt inkompetent"

"Mina vänner beskriver mig som...." (Följt av ungefär trettiosju fantastiska egenskaper)
= "Egentligen är det jag själv som tycker att jag förtjänar att bli sedd så men i ett försök att framstå som ödmjuk skyller jag på mina högst ovetande kompisar"

"Orkar inte skriva något om mig själv men fråga gärna om du undrar något"
= "Min mamma ville inte hjälpa mig att skriva en presentation och själv är jag för lat & korkad. Jag konverserar hellre med dickpics"

"Jag letar efter en snäll och omtänksam tjej"
= "Jag är på jakt efter en hushållerska"

"Jag är 1,95"
= "Jag har väldigt få positiva egenskaper men jag kan alltid dra längdkortet för att kompensera!"

"Jag känner mig ung i kropp och själ"
= "Jämnåriga gör sig icke besvär, jag är här för att ragga lammkött!"

"Om jag skriver till dig är du väldigt speciell"
= "Jag massmejlar allt och alla och blir överlycklig om någon svarar"


Mvh Självutnämnd Mansexpert :meh:
 
Efter att ha tillbringat kvällen med att läsa massor av presentationer har jag nu fått bra kläm på vad män skriver - och vad de egentligen menar.

"Jag är en väldigt ärlig person"
= "Jag är socialt inkompetent"

"Mina vänner beskriver mig som...." (Följt av ungefär trettiosju fantastiska egenskaper)
= "Egentligen är det jag själv som tycker att jag förtjänar att bli sedd så men i ett försök att framstå som ödmjuk skyller jag på mina högst ovetande kompisar"

"Orkar inte skriva något om mig själv men fråga gärna om du undrar något"
= "Min mamma ville inte hjälpa mig att skriva en presentation och själv är jag för lat & korkad. Jag konverserar hellre med dickpics"

"Jag letar efter en snäll och omtänksam tjej"
= "Jag är på jakt efter en hushållerska"

"Jag är 1,95"
= "Jag har väldigt få positiva egenskaper men jag kan alltid dra längdkortet för att kompensera!"

"Jag känner mig ung i kropp och själ"
= "Jämnåriga gör sig icke besvär, jag är här för att ragga lammkött!"

"Om jag skriver till dig är du väldigt speciell"
= "Jag massmejlar allt och alla och blir överlycklig om någon svarar"


Mvh Självutnämnd Mansexpert :meh:
Jag tror du har väääldigt rätt i det där :rofl:
 
Gulle, har dock ingen bil längre... går väl bussar dock...
Men ja vi har pratat lite mer, vi får se vad som händer...

Fina fina Pepp! :heart Dom förtjänar inte att ”kunna prata” med dig nu! Jag hade brutit helt och hållet,klickat bort ev samtal, gett fan i att svara på sms och liknande också. Kanske inte alltid, men för ett tag. Ge dom en markering att det där FAN inte är ok någonstans! Låt dom sitta och våndas, så kanske dom hinner tänka och ångra det dom gjort utan att tro att saker endå är ok och att det blir bra..

Då hinner du fundera själv också under tiden, vad du vill med både N och bästis efter detta. Man tänker inte så klart alltid när saker är färska, låt det sjunka in, fundera vad du vill och hör sen vad dom har att säga (om du ens vill ha någon mer kontakt) och fatta ett beslut efter det.

(Jag kan för övrigt säga att sk bästis hade jag tvärdumpat!!!! Du och N har ju inget förhållande och fria att göra vad ni vill (sen att han väljer din bästis är bara JÄVLIGT kasst) men din bästis där du DESSUTOM nämnt detta och hon LOVAT att inte göra något, endå går hon och ligger med N? Det är så jävla lågt så det finns inte!!!!!! Det förtroendet hade varit förbrukat för all framtid!!!)

Edit: Hade dumpat N också efter närmare eftertanke. Om han vet vad du känner så kan man fan visa lite jävla respekt!
 
Den Ivrige har en irriterande sida att ofta höra av sig och kolla vad jag gjort om vi inte hörts eller setts på helgen. Typ ”kom du ut på tur i helgen?” I allafall om jag inte instagrammat har jag insett. Jag blev van, men nu när det varit semester (då han bara sände typ två meddelanden på flera veckor) så märker jag att han är rätt ”på”. Och ett av meddelandena på semestern var för att höra vad det var för några jag hängde med på en instabild. Av en händelse var det Kapet och några andra snyggingar som jag är god vän med.

Jag upplever honom snarare som harmlös än creepy eller stalker-aktig. Mer ”making conversation”. Men han verkar ha ett lite för stort behov av att veta vad jag gör. Och såhär i backspegeln så har jag pga honom instagrammat betydligt mindre än jag annars skulle ha gjort. Han behöver ju inte veta allt jag gör.

Så slutsatsen är att jag inte känner mig helt bekväm. Jag har nu ignorerat att han skrivit, och tänker möjligen svara imorgon. Men jag funderar också på att säga till honom att han måste backa nu. Jag vill bara ha vänskap från honom, och inte så intensiv kontakt. Nu börjar det kännas lite som repris av en annan man jag lärde känna för några år sedan. Jag tänkte att vi bara var vänner, och gav NOLL signaler om annat, men han trodde att vi hade något på gång att döma av hans reaktion när jag drog mig undan. Därför har jag ju varit väldigt tydlig med Den Ivrige med hur jag ser på vår (vänskaps-)relation. Men han har uppenbarligen inte tagit det till sig fullt ut och hoppas väl att jag ska ändra mig.
 
"Orkar inte skriva något om mig själv men fråga gärna om du undrar något"
= "Min mamma ville inte hjälpa mig att skriva en presentation och själv är jag för lat & korkad. Jag konverserar hellre med dickpics"
Njae, jag tror att även här är det nog "socialt inkompetent" som gäller.

Mvh
En urtråkig, socialt inkompetent kille.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Jag har jobbat ikväll. Musikern har en spelning.
Även om vi chattat en hel del så har vi inte blivit personliga med varandra utan mer...skojat och betat av en del frågor.
Så därför blev jag glad när jag öppnade ett meddelande på rasten och det visade sig vara ett klipp från spelningen.
Kul att se honom på film, och höra honom sjunga. Och fint att han tog sig tiden att skicka filmen för spelningen är inte klar :)
 
Dejt igår då! Ingenjören. Vi sågs och gick till en pub, satt där ett par timmar innan vi gick vidare till ett annat ställe. Till sist gick vi en promenad och jag fick i princip en chock när jag tittade på klockan efteråt och hon var halv 1! O_o Hur som helst. Det var väldigt trevligt! Vi satte oss till slut i parken och där kysstes vi efter ett tag och han la armen om mig :D Det var mysigt! Men han är ... speciell. Det säger han själv också, kan inte riktigt sätta fingret på vad specifikt. Samtalen flöt på bra, men han frågade sällan något om mig, medans jag frågade massor om honom. Vi hade väldigt olika bakgrund relationsmässigt. Han har alltid varit introvert, vilket jag aldrig varit. Han har aldrig haft ett förhållande eller dejtat någon en längre tid, och vi är ändå jämngamla. Och jag har ju en låååång historia med alla mina relationer :o Men samtidigt är det lite intressant att vi har så olika bakgrund!

Vi ska nog ses igen, jag har inga jättestora förhoppningar till att det kommer säga klick men vi får se! :)
 
Det blev fest igår ändå, en himla kul kväll.
Låg med en snubbe från skejtparken, han gick dock mitt i natten, men hade skrivit ett meddelande:

"Hej!
🙂
Skulle bara säga att det inte var onajs på något vis utan tvärtom var det ganska nice, men det var väldigt svårt att sova i den sängen så jag åkte hem
🙂
Bara så du vet!"

Vi sov hos min kompis, på en jäkla luftmadrass som vi trillade av hela tiden :D
 
Tack. :) Det är inte egentligen att bli avfärdad snabbt som känns jobbigt, men känslan att han verkade tycka det var ett sånt slöseri med tid att spendera mer än 10 minuter med mig. Samtidigt som jag redan slösat bort en timme på att vänta på honom (och mina bussar hem går inte jätteofta). Sen vet jag ju med mig att jag ofta är nervös precis i början och inte mitt bästa jag förrän jag landat lite, det hör ju till. I detta fall hade det nog inte blivit nån synk oavsett, och jag hade säkert kommit till samma slutsats som honom även om vi tagit den där ölen, men... går det inte att sköta det lite trevligare? Dissen har satt sig lite hårdare än den borde märker jag, men det går nog snart över.

Du har ju några i tråden som vet direkt om det klickar eller inte. De kan säkert ge dig input på detta.
 
Nu har S flyttat iväg till college så nu kan vi äntligen prata mer igen. Och om jag åker dit kan jag bo med honom istället för hotell :) Det kommer inte gå nu i höst men förhoppningsvis till våren!

Jag hittade en webbshop där man kan skicka en potatis med ett personligt meddelande (eller bild), så det tänkte jag göra som inflyttningspresent :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 653
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 902
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 544
Senast: YlvaG
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 791
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp