Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker tänka att om han inte uppskattar hela min kropp så ska han fan ta mig inte få ligga :grin:

Men i verkligheten tänker jag en del på mina lår och min rumpa, då jag är väldigt päronformad. Därmed har jag också mängder utav celluliter och bristningar. Har aldrig varit med om att någon faktiskt sagt något om dem, utan snarare talat om att de uppskattar mina lår och min rumpa för att det är mina attribut som gör mig till mig liksom.

Har pratat en del med både tjej- och killkompisar om sådana grejer, och nästan alla har ju något man är osäker över. Oftast är det saker som man bara själv tänker på.
I stundens hetta så tänker jag ju inte på t ex valkar på magen på min sexpartner, så försöker utgå från att min sexpartner inte heller tänker på mina.

Instämmer verkligen (och jag har heller inte fått några klagomål...).
 
Jag försöker tänka att om han inte uppskattar hela min kropp så ska han fan ta mig inte få ligga :grin:

Men i verkligheten tänker jag en del på mina lår och min rumpa, då jag är väldigt päronformad. Därmed har jag också mängder utav celluliter och bristningar. Har aldrig varit med om att någon faktiskt sagt något om dem, utan snarare talat om att de uppskattar mina lår och min rumpa för att det är mina attribut som gör mig till mig liksom.

Har pratat en del med både tjej- och killkompisar om sådana grejer, och nästan alla har ju något man är osäker över. Oftast är det saker som man bara själv tänker på.
I stundens hetta så tänker jag ju inte på t ex valkar på magen på min sexpartner, så försöker utgå från att min sexpartner inte heller tänker på mina.

Så skönt att läsa alla era svar!

Jamen precis, allra allra oftast är det säkert bara man själv som tänker på det man nojjar över... och jag har då aldrig tänkt nåt negativt om den jag har sex med gällande sånt. Man är ju lite upptagen med annat just då 😉 och det gäller väl partnern också får man väl tänka... ☺
 
En fundering. Hur ser ni på att träffa män som ni inte vet någonting om, och som kan vara vem som helst? Har skrivit lite med italienaren, lite oskyldigt sådär. Han frågade om jag ville ses, och alltså ... han verkar ju snäll och ser bra ut så varför inte? Skrev att jag inte kan denna veckan, mest för att jag ska träffa Ingenjören och vill känna efter där och så. Men nästa vecka kan jag.

Men så till grejen. Alltid annars vet jag ju något om personen, t ex. att han bor i samma stad som jag, eller pluggat vid samma universitet, någonting som får mig att lita på att personen faktiskt finns/verkar ha bra intentioner. Jag kan snoka lite. Men med italienaren finns ingenting.

Litar ni alltid på personer ni matchar med? Att dom inte är något skumt?
 
När det kommer till sex, har ni några utseende-nojor?

Jag har nästan inga nojor kring min kropp i "vanliga livet", men just när man ska va helnäck o intim kan jag väl känna att där finns nån/några... men jag försöker tänka att det kan vara en fördel att ha blivit lite äldre, så killen kanske vart med några tjejer o sett några olika kroppar typ... låter dumt i skrift, men ni fattar nog 😆.

Jag trodde att det skulle bli fruktansvärt jobbigt, på gränsen till omöjligt, men med S har jag känt mig löjligt bekväm sen första stunden och det har inte varit jobbigt en endaste sekund, snarare motsatsen :D han beskrev mig som självsäker och det tror jag aldrig att jag fått höra från någon annan i hela mitt liv, så det säger en hel del :p
 
En fundering. Hur ser ni på att träffa män som ni inte vet någonting om, och som kan vara vem som helst? Har skrivit lite med italienaren, lite oskyldigt sådär. Han frågade om jag ville ses, och alltså ... han verkar ju snäll och ser bra ut så varför inte? Skrev att jag inte kan denna veckan, mest för att jag ska träffa Ingenjören och vill känna efter där och så. Men nästa vecka kan jag.

Men så till grejen. Alltid annars vet jag ju något om personen, t ex. att han bor i samma stad som jag, eller pluggat vid samma universitet, någonting som får mig att lita på att personen faktiskt finns/verkar ha bra intentioner. Jag kan snoka lite. Men med italienaren finns ingenting.

Litar ni alltid på personer ni matchar med? Att dom inte är något skumt?

Jag träffas alltid på allmän plats första gången, som en säkerhet. Känner inte att jag behöver veta så mkt om personen innan jag träffar den.
 
När det kommer till sex, har ni några utseende-nojor?

Jag har nästan inga nojor kring min kropp i "vanliga livet", men just när man ska va helnäck o intim kan jag väl känna att där finns nån/några... men jag försöker tänka att det kan vara en fördel att ha blivit lite äldre, så killen kanske vart med några tjejer o sett några olika kroppar typ... låter dumt i skrift, men ni fattar nog 😆.
Rövhår. Jag måste raka innan för att slippa noja. Skitstörigt, menmen.
Annars är det chill. Avstod från sex i en jäkla massa år för att jag trodde att det kommer vara jobbigt att klä av mig inför en ny flera gånger, så jag tänkte vänta tills jag var i ett förhållande... Men det var ju ingen big deal, av med kläderna bara så kör vi :D

Och på tal om snaskigare detaljer så jag har olika stora inre blygdläppar också. Ganska jätteolika stora. Men om någon sa ett ord om dem skulle jag nog sparka hen i ansiktet :o

Fiffi ska få lov att vara helig.
Instämmer i det andra säger om att det är skitnormalt.
Jag har väldigt olika stora yttre som resultat av en ridolycka (häst, inte man). Det är fan lite roligt, även om det var rätt jävla plågsamt då :D
 
En fundering. Hur ser ni på att träffa män som ni inte vet någonting om, och som kan vara vem som helst? Har skrivit lite med italienaren, lite oskyldigt sådär. Han frågade om jag ville ses, och alltså ... han verkar ju snäll och ser bra ut så varför inte? Skrev att jag inte kan denna veckan, mest för att jag ska träffa Ingenjören och vill känna efter där och så. Men nästa vecka kan jag.

Men så till grejen. Alltid annars vet jag ju något om personen, t ex. att han bor i samma stad som jag, eller pluggat vid samma universitet, någonting som får mig att lita på att personen faktiskt finns/verkar ha bra intentioner. Jag kan snoka lite. Men med italienaren finns ingenting.

Litar ni alltid på personer ni matchar med? Att dom inte är något skumt?

Jag vill egentligen veta något. Med dejten visste jag extremt lite. Men då sågs vi ju ute o sen visste jag mer. Men visst tänkte jag tanken på det. Men med tanke på hur många ”bra killar” som visar sig vara riktiga jävla as så hjälper det ju liksom inte alltid att veta saker heller.
 
En fundering. Hur ser ni på att träffa män som ni inte vet någonting om, och som kan vara vem som helst? Har skrivit lite med italienaren, lite oskyldigt sådär. Han frågade om jag ville ses, och alltså ... han verkar ju snäll och ser bra ut så varför inte? Skrev att jag inte kan denna veckan, mest för att jag ska träffa Ingenjören och vill känna efter där och så. Men nästa vecka kan jag.

Men så till grejen. Alltid annars vet jag ju något om personen, t ex. att han bor i samma stad som jag, eller pluggat vid samma universitet, någonting som får mig att lita på att personen faktiskt finns/verkar ha bra intentioner. Jag kan snoka lite. Men med italienaren finns ingenting.

Litar ni alltid på personer ni matchar med? Att dom inte är något skumt?
Träffas bland folk första gången brukar vara bra tycker jag. Gärna typ fika för mig.
 
Det är precis samma här. För egen del har det nog lite att göra med att jag lätt blir att se oproportionelig ut med kläder, har svårt att hitta något som sitter riktigt bra osv. Utan kläder så försvinner det problemet :p

Samma här! Har breda höfter och liten midja. Men kort överkropp så jag ser ut som en låda.
 
Kvällen dejt är inställd/flyttad på framtiden.
Instruktören som skulle leda power hour ikväll är magsjuk och det kändes viktigare att täcka upp för henne än att gå på promenad.
Promenadkillen tog det bra. Han håller själv på och tränar massor och sysslar med triathlon, så det är skönt att inte behöva motivera träningen. 😊
Vi kanske ses imorgon istället, det beror på om han hunnit få sin cykel lagad eller inte. 😂
 
Kvällen dejt är inställd/flyttad på framtiden.
Instruktören som skulle leda power hour ikväll är magsjuk och det kändes viktigare att täcka upp för henne än att gå på promenad.
Promenadkillen tog det bra. Han håller själv på och tränar massor och sysslar med triathlon, så det är skönt att inte behöva motivera träningen. 😊
Vi kanske ses imorgon istället, det beror på om han hunnit få sin cykel lagad eller inte. 😂
Du kunde väl ha tagit med honom som gäst :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 653
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 902
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 544
Senast: YlvaG
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 791
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp