Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
När det kommer till sex, har ni några utseende-nojor?

Jag har nästan inga nojor kring min kropp i "vanliga livet", men just när man ska va helnäck o intim kan jag väl känna att där finns nån/några... men jag försöker tänka att det kan vara en fördel att ha blivit lite äldre, så killen kanske vart med några tjejer o sett några olika kroppar typ... låter dumt i skrift, men ni fattar nog 😆.
Nej jag är nog tvärtom. Har en massa nojor till vardags men ska när jag ska ligga försvinner allt.
 
Hallå här blev det tyst, hur går det för er alla?! :)

Jag och Sten har inte hörts av alls idag, han har sovit hela dan efter nattjobb vet jag o de känns helt lugnt, får se när vi hörs... fast vill han inte ses igen blir jag både förvånad och ledsen... :/.

Skulle badat med FS idag, men han fick migrän..:( så nu sitter jag i badkaret istället XD.
 
Det hade varit lite tyst nu i flera dagar från Kapet, och jag hann tänka att jag kanske varit för ”på” och att vi kanske inte skulle höras mer förrän vi skall ses, men nu ikväll plingade det till igen med lite smalltalk och ännu ett genomtänkt lyssningstips! 🤸‍♀️Jag blir så glad varenda gång!
 
Hade en promenaddejt i förrgår. Jag snackade med en kille på HP under dagen och eftersom jag inte hade något att göra på kvällen frågade jag om han ville ta en promenad med mig, han tackade ja och jag tog bilen och åkte till hans område.
Först gick det bra. Samtalet flöt lätt och vi skrattade massor medan vi snackade om allt mellan himmel och jord. Vi gick en runda i skogen (helt idiotiskt egentligen att träffa en helt okänd kille och gå en promenad mitt i den kolmörka skogen det första man gör, men så blev det!) och efter att ha gått i ca en timme satte vi oss på en bänk och snackade lite mer.
Plötsligt berättade han att hans pappa var alkoholist, att hans farfar och några till i hans släkt hade tagit självmord och att han hoppades att hans pappa skulle göra samma sak eftersom deras relation ändå var så usel. Det blev snabbt en jävligt creepy stämning!

Jag avslutade snabbt det hela och gick tillbaka till bilen. Så synd! Han var söt och vi hade kul innan men jjag vill inte vara med någon som blir så personlig redan på första dejten. Det kändes som att han ville att jag skulle tycka att han var såååå stark som hade klarat sig igenom den uppväxten medan jag är inte alls empatisk på det sättet och mest tyckte han var oskön och töntig. :down:
 
@Zinfernia 😮 men shit. Håller med, det är creepy med gränslösa människor som berättar för mycket för fort och det där var ju väl magstarkt 😖.

Ja jag håller med! Det var ju inte det första han sa, vi hade ändå gått en timme och snackat om en massa saker så jag tror han kände sig ganska trygg med mig men det kändes alldeles för tidigt och alldeles för personligt. Hade han berättat det på typ den åttonde dejten hade han nog fått en helt annan reaktion från mig så det var synd att han brände sina broar.
 
Promenadkillen har blivit krasslig, så ingen träff här. Han har planerat triathlon i helgen, så jag förstår ju att fokus ligger på att återhämta sig.

Islänningen har jag inte hört något mer från.
 
Klättraren började messa. Blev förvånad iom att vi verkade helt off bägge två efter sista dejten.
Han vill tydligen ha sex. Frågade om vi skulle mysa någon dag och bad mig höra av mig om jag ville kramas.
Där sjönk han som en sten! Samtidigt blev jag full i skratt med tanke på att vi pratade om dessa flosker och uttryck tidigare i tråden :D

Jag svarade inte. Jag laddar istället inför morgondagens dejt :)
 
Hade en promenaddejt i förrgår. Jag snackade med en kille på HP under dagen och eftersom jag inte hade något att göra på kvällen frågade jag om han ville ta en promenad med mig, han tackade ja och jag tog bilen och åkte till hans område.
Först gick det bra. Samtalet flöt lätt och vi skrattade massor medan vi snackade om allt mellan himmel och jord. Vi gick en runda i skogen (helt idiotiskt egentligen att träffa en helt okänd kille och gå en promenad mitt i den kolmörka skogen det första man gör, men så blev det!) och efter att ha gått i ca en timme satte vi oss på en bänk och snackade lite mer.
Plötsligt berättade han att hans pappa var alkoholist, att hans farfar och några till i hans släkt hade tagit självmord och att han hoppades att hans pappa skulle göra samma sak eftersom deras relation ändå var så usel. Det blev snabbt en jävligt creepy stämning!

Jag avslutade snabbt det hela och gick tillbaka till bilen. Så synd! Han var söt och vi hade kul innan men jjag vill inte vara med någon som blir så personlig redan på första dejten. Det kändes som att han ville att jag skulle tycka att han var såååå stark som hade klarat sig igenom den uppväxten medan jag är inte alls empatisk på det sättet och mest tyckte han var oskön och töntig. :down:
Nu var ju inte jag där, men jag reagerade mest på att han ville att hans pappa skulle dö bara för att de har en dålig relation :crazy:
 
Klättraren började messa. Blev förvånad iom att vi verkade helt off bägge två efter sista dejten.
Han vill tydligen ha sex. Frågade om vi skulle mysa någon dag och bad mig höra av mig om jag ville kramas.
Där sjönk han som en sten! Samtidigt blev jag full i skratt med tanke på att vi pratade om dessa flosker och uttryck tidigare i tråden :D

Jag svarade inte. Jag laddar istället inför morgondagens dejt :)
Mysa? Kramas?? Det var det värsta jag hört. Tala ur skägget liksom, han är väl vuxen!
 
Går framåt för mig. Men tyckte en sak var skum idag. Gick lie på stan med dejten å en av hans kompisar så gick vi på restaurang efteråt å åt alla 3. Tyckte hans kompis tittade jätte mycke på mig å tittade bort fort många ggr medans vi satt där :confused:

Någon som kan översätta den för mig? Han tittade mycke på mig när dejten gick igenom spelreglerna oå ett nytt spel vi skulle spela (brädspel typ) å gjorde grimaser för spelet lätt ganska förvirrande när dejten läste först.
 
Går framåt för mig. Men tyckte en sak var skum idag. Gick lie på stan med dejten å en av hans kompisar så gick vi på restaurang efteråt å åt alla 3. Tyckte hans kompis tittade jätte mycke på mig å tittade bort fort många ggr medans vi satt där :confused:

Någon som kan översätta den för mig? Han tittade mycke på mig när dejten gick igenom spelreglerna oå ett nytt spel vi skulle spela (brädspel typ) å gjorde grimaser för spelet lätt ganska förvirrande när dejten läste först.
Det kan betyda vad som helst, men gissningsvis var kompisen nyfiken på dig på ett eller annat vis. När jag träffar någon som jag tycker är intressant har jag ofta svårt att låta bli att titta på den.
 
Jag vet.
Mina tankar går till serietidingen Bamse när Bamse och Brummelisa hade "kramats hela natten" och vips så kom tre ungar :cautious:
Jag ser det också så att han inte vill stöta sig med "vulgärt" språk om han är mer rak på sak. Det kan vara svårt att veta när det är ok att prata klarspråk eller ok att närma sig sexuellt med en ny kontakt. det kan slå mycket fel.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Fick svar från E till slut och ja, det var som jag misstänkte. Han var inte intresserad av att ses mer, och jag kan inte säga att jag är särskilt ledsen över det :angel: för...

Var ju på dejt igår med Ingenjören! Och det var jättemysigt! Vi lagade (eller nej han lagade, jag satt bredvid och drack vin :D) en gudomligt god svamppasta och åt den i trädgården. Samtalen flöt på bra, vi pratade om allt möjligt. Sen gick vi upp till mig igen och satt i soffan och lyssnade på 60-talsmusik alldeles för länge. Han missade sista bussen hem och fick sova över.

Han blir mer och mer intressant! Vi skrattar sjukt mkt, och är lika envisa och nördiga båda två :D och vi har det väldigt mysigt ihop! Är tydligen väldigt svag för män som vill hålla handen när man sitter och håller om varandra och snackar om allt möjligt i soffan :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 644
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 803
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 525
Senast: YlvaG
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 788
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp