Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch, det där får du ju lägga ner! ;)
Haha, eller du gör ju som du vill såklart, men menar du att du alltid träffar rätt när du gissar någons ålder? Eller är det så att endel känns äldre repektive yngre än vad du först hade gissat? I så fall behövs ju lite mån i åldersgränserna tänker jag.
Att bara stirra sig blind på siffror pga småsyskon är kanske lite.... fånigt? :)

Absolut, det är fånigt! Och jag är rätt kass på att gissa folks ålder :p. Men jag dejtar extremt sällan folk jag inte matchat med på nätet och då sett åldern där...
 
Hm... Klickade in på en annan dejtingsida än Tinder, och såg en crush från tonåren där. En riktig trevlig men lite blyg kille som gick i min klass från vi var 16 till 19 år. Han är online just nu och fortfarande snygg, men jag orkar inte chansa på att skriva till honom i fall jag blir dissad igen. :( Känns liksom värre med folk som känner en, än med främlingar.

Äsch, skriv vet jag! Tonåren är väl preskiberade nu?!?
Jag kände lite så med Sten, iom att vi är uppvuxna lite parallellt och jag inte hade den allra allra lättaste uppväxten, men sen kom jag på att nä nu får vi ta och ha gått vidare!
 
Absolut, det är fånigt! Och jag är rätt kass på att gissa folks ålder :p. Men jag dejtar extremt sällan folk jag inte matchat med på nätet och då sett åldern där...
Jag ändrade min gräns ibland. A är så att han ibland hade hamnat utanför den, jag är så glad att han inte gjorde det just då!
Jag vet inte vad han hade för gräns men tur att jag hamnade innanför den. :)

Lurigt egentligen det där, att man har så mycket information i förväg så att man kanske sorterar bort sådana man hade klickat med om man mötte dem IRL. Men men.
 
Haha :p ja, det är väl som det sägs att det bara är en siffra... så länge det känns bra för en själv så :).



Haha :p. Ja, mina vänner tycker jag är lite väl åldersfixerad ibland men tja... jag tror det kan ha lite med att göra ifall man har småsyskon också, jag vill liksom inte träffa nån som är yngre än dem eller i deras ålder :p. Bara hjärnspöken, men ja :p. Sen, om nån yngre skulle komma in i mitt liv så hade jag väl fått ta en extra funderare :D.

Haha! Jag har inga småsyskon 😁
Det störiga är att ingen sagt ett ord när jag träffat någon med samma åldersskillnad eller mer åt andra hållet.
Stör mig även på mig själv att det tar emot att berätta hur gammal han är när någon frågar 😒
 
Jag ändrade min gräns ibland. A är så att han ibland hade hamnat utanför den, jag är så glad att han inte gjorde det just då!
Jag vet inte vad han hade för gräns men tur att jag hamnade innanför den. :)

Lurigt egentligen det där, att man har så mycket information i förväg så att man kanske sorterar bort sådana man hade klickat med om man mötte dem IRL. Men men.

Ja, det är du och A nu va? 😍 Jag har lite dimmiga minnen, men jag tror att jag läst om din A... uppdatera mig gärna!

Jo, det är absolut lurigt och jag tror verkligen att även om man har en "mall" ang vad man tror är ens "typ" så skulle man sen träffa nån IRL som inte alls är sån så kan det klicka ändå...
 
Haha! Jag har inga småsyskon 😁
Det störiga är att ingen sagt ett ord när jag träffat någon med samma åldersskillnad eller mer åt andra hållet.
Stör mig även på mig själv att det tar emot att berätta hur gammal han är när någon frågar 😒

Men precis! Så mycket mer accepterat att killen är äldre!

Jag har en kollega som är lika gammal som du och hennes kille är iaf fem år yngre tror jag :). Så du är inte ensam iaf :) :)
 
Ja, det är du och A nu va? 😍 Jag har lite dimmiga minnen, men jag tror att jag läst om din A... uppdatera mig gärna!

Jo, det är absolut lurigt och jag tror verkligen att även om man har en "mall" ang vad man tror är ens "typ" så skulle man sen träffa nån IRL som inte alls är sån så kan det klicka ändå...
Jo det är ju vi nu. Eller ja, vi är nöjda, kära och hänger en del både med och utan barnen (mina). Vi har bokat en weekend i mellandagarna. Far out :P
Mitt huvud spökar endel men det har nog med tidigare erfarenheter att göra.
Vi är överens om nån slags särbovariant.
 
Jo det är ju vi nu. Eller ja, vi är nöjda, kära och hänger en del både med och utan barnen (mina). Vi har bokat en weekend i mellandagarna. Far out :P
Mitt huvud spökar endel men det har nog med tidigare erfarenheter att göra.
Vi är överens om nån slags särbovariant.

Åh, det låter alldeles underbart! 😍 Jag vill också vara i ett "vi"!

Särbo kan väl vara alldeles ypperligt! Jag tror det ofta kan vara en jättebra lösning. Tycker absolut inte man måste bo ihop för att man är ihop.
Det ska mycket till för att jag ska flytta ifrån min lilla söta lgh kan jag ju säga. :p
 
Jag är ju 40+ och har satt min nedre gräns till 35...de jag skriver med nu är mellan 28 och 30 🙄 så lite större skillnad...

Och jag är 34 och träffade ju senast en som nyss fyllt 25.
25 är nog min nedre gräns egentligen, men man ska aldrig säga aldrig...

Har i princip bara träffat yngre, klaffar bättre med dom, sen att det aldrig slutar bra är ju en annan grej :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 030
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 734
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp