Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
DansKURS inte tävlingsdansa. Klart du ska! Våga gör något nytt det blir kul. Du lär dig och vidgar vyerna samtidigt.

Ja, schottis såg underbart ut. Vi skrattar mycket ihop, vi hade nog skrattat ännu mer då.
Men han har inte svarat.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Jag har svårt att hantera mina känslor kring Kapet. Jag vill så gärna träffa honom jättesnart, om så bara för att gå vidare efter det utifall han bestämt sig för att avståndet är för stort, eller vad som skulle kunna uppstå.. Jag känner starkt att vi bör mötas igen. Är givetvis osäker på om han känner likadant. Jag tvivlar, men jag har alltid tvivlat på mitt eget värde i andras ögon när det kommer till kärleksrelationer. :(

Jag är så oerhört svältfödd på närhet att jag nästan går sönder av att tänka på det. Min kropp skrek ”lämna mig inte!!!” när jag kramade Kapet hejdå, och att äntligen ha fått kyssar och sex igen efter orimligt länge väckte känslor jag tryckt undan. Och det kändes otroligt bra att ligga sked med honom.

Jag är rädd att skrämma bort honom genom att bli för ivrig. Samtidigt känner jag ju inte honom så bra, så han kanske inte är ett sånt kap när man lär känna honom. Men jag vill ju få möjlighet att ta reda på det!

Jag är också rädd att jag är på väg in i en liten depression (igen) över alla år jag förlorat, och den ENORMA rädsla jag har utvecklat för att livet skall fortsätta på samma spår med år efter år utan kärleksrelationer. Jag är öppen för kärlek numera, men eftersom jag ofta är väldigt ensam så är det rätt svårt att möta någon spontant.

Jag borde säkert prata med en psykolog, jag blev remitterad häromåret, men hann flytta innan jag fick tid eftersom det var så lång väntan.

Undrar om man kan få stöd till sånt genom jobbet på något vis? Jag har en ganska påfrestande jobbsituation också. Och allt är så jävla tungt rent ut sagt när man inte har ett bra nätverk runt sig. Hanterar känslorna just nu med att träna mycket för att rensa tankarna.

Jag vet att jag inte kan påverka det förflutna. Bara framtiden. Jag är normalt relativt bra på att leva i nuet. Men ibland kommer känslorna över mig och jag blir väldigt ledsen över allt jag aldrig fått uppleva och inte ens vet om jag kommer att få uppleva. Det känns så jävla sorgligt, och tårarna rinner nu när jag skriver det.

Det är så oerhört svårt att prata om. Det är ett mörkt hål som skrämmer de flesta. Jag har i väldigt många år kämpat väldigt för att ge mig ut i nya sammanhang för att möta folk. Det kräver mycket av mig, och det går i vågor. Jag möter en vägg efter ett tag när energin tar slut och jag inte orkar dra mer ensam. Jag försöker berätta lite i taget för folk jag möter. Men det är få som förstår vidden. Nu har jag ett fåtal vänner, de flesta är inte så nära, men några har potential att bli det. (Jag har flyttat mycket, och jag har haft väldigt nära vänner tidigare. Har väl strängt taget fortfarande, men de bor långt bort)
:heart Har också få vänner och som bor långt bort och är mycket ensam, det är otroligt tufft. Kan även känna igen mig i att känna sorg över att aldrig ha känt mig älskad (även om jag just nu är väldigt nöjd med att vara singel).
Hoppas du får bra nära vänner där du bor nu och att kapet fortsätter vara ett kap :)
 
:heart Har också få vänner och som bor långt bort och är mycket ensam, det är otroligt tufft. Kan även känna igen mig i att känna sorg över att aldrig ha känt mig älskad (även om jag just nu är väldigt nöjd med att vara singel).
Hoppas du får bra nära vänner där du bor nu och att kapet fortsätter vara ett kap :)
Ensamhet är inte kul. Jag trivs generellt bra i mitt eget sällskap, men jag bär också på en oerhörd sorg och saknad.

Tack för stödet.
 
F la till mig i våran grupp vi hade.
Inte alls akward efter att jag tagit bort alla som vänner. :grin:
 
F la till mig i våran grupp vi hade.
Inte alls akward efter att jag tagit bort alla som vänner. :grin:
Men du, gå ur. Släpp hela det umgänget nu och ta hand om dig själv i stället. Ni fyra har varit alldeles för sammangrötade för att du ska hänga kvar med N:s kompis. Om ni fortsätter med det här festandet där ni gör saker som ni inte borde på fyllan så fortsätter bara dramat. Ta några vita månader och lappa ihop dig själv i stället.
 
Det funkar väl om det är männen som använder korgarna så att singelkvinnorna vet och kan approacha men att använda en sådan korg som singelkvinna blir som

giphy.gif
 

Butikerna har olika färger på sina kundkorgar, och tanken är att om du är singel så väljer du en viss färg för att visa det, så kan eventuella intresserade personer se att det är fritt fram... eller nåt.
 
skulle se det som att måla en stor måltavla på ryggen så att psykopater och andra galningar skulle hitta mig lättare.
Jag skulle inte våga ta en sån om det vore aktuellt. Däremot skulle jag ju med all säkerhet ta en sån utan att ha en aning om vad det var, bara för att jag yrade in i affären och tyckte att det var roligt med en ny färg. Sen skulle jag fundera på varför folk pratade med mig helt plötsligt (om det nu funkar).
 
Jag skulle inte våga ta en sån om det vore aktuellt. Däremot skulle jag ju med all säkerhet ta en sån utan att ha en aning om vad det var, bara för att jag yrade in i affären och tyckte att det var roligt med en ny färg. Sen skulle jag fundera på varför folk pratade med mig helt plötsligt (om det nu funkar).
Det är testat på andra ställen för flera år sedan men jag tror inte det blev någon större framgång. Jag skulle definitivt inte börja ragga på någon i en butik, tycker det känns väldigt desperat!
 
Det är testat på andra ställen för flera år sedan men jag tror inte det blev någon större framgång. Jag skulle definitivt inte börja ragga på någon i en butik, tycker det känns väldigt desperat!
Jag kan tycka att det är ett ypperligt tillfälle, speciellt om denne någon har gjort det aktiva valet att ta en "singelkorg".

Däremot skulle jag nog inte ta en själv, av rädsla för slemgubbar.
 
Jag har verkligen försökt hålla huvudet kallt och kännslorna i styr när det gäller Musikern.
Men när jag vid lunch fick dagens första mess från honom och det löd "jag saknar dig ❤" så var det helt kört.
Jag är kär!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 652
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 892
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 542
Senast: YlvaG
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 789
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp