Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg igår en man med fantastisk utstrålning. Han såg mig också och vi hade ögonkontakt flera gånger, hälsade snabbt... och inget mer :grin: Ett styck klättrare såklart, men han håller inte till på "mitt" ställe så det är väl inte så stor chans att vi ses igen. Om vi gör det så måste jag se till att prata lite med honom också. Hade egentligen tänkt göra det igår redan, men då hade han försvunnit upp på en vägg och jag hade inte tid att vänta på att han skulle komma ner igen :p Men, det känns i alla fall kul att jag börjat se intressanta personer ibland och att jag får märkbart lättare och lättare att ta kontakt med andra människor.
 
Såg igår en man med fantastisk utstrålning. Han såg mig också och vi hade ögonkontakt flera gånger, hälsade snabbt... och inget mer :grin: Ett styck klättrare såklart, men han håller inte till på "mitt" ställe så det är väl inte så stor chans att vi ses igen. Om vi gör det så måste jag se till att prata lite med honom också. Hade egentligen tänkt göra det igår redan, men då hade han försvunnit upp på en vägg och jag hade inte tid att vänta på att han skulle komma ner igen :p Men, det känns i alla fall kul att jag börjat se intressanta personer ibland och att jag får märkbart lättare och lättare att ta kontakt med andra människor.

Du får öva på att reagera lite snabbare så chansen inte hinner försvinna (säger hon som aldrig har reagerat på 46 år :o )
 
Du får öva på att reagera lite snabbare så chansen inte hinner försvinna (säger hon som aldrig har reagerat på 46 år :o )
Haha, ja! Nu gick vi förbi varandra kanske 4 gånger, tog ögonkontakt varje gång och han såg otroligt glad ut och sa hej en gång, så det hade ju egentligen varit lätt att börja prata. Men nä, jag bara tittade och tyckte att det var kul att se någon som honom :p Får väl hoppas att han är där om/när jag besöker den klätterhallen nästa gång. Det är ju absolut inte omöjligt.
 
Haha, ja! Nu gick vi förbi varandra kanske 4 gånger, tog ögonkontakt varje gång och han såg otroligt glad ut och sa hej en gång, så det hade ju egentligen varit lätt att börja prata. Men nä, jag bara tittade och tyckte att det var kul att se någon som honom :p Får väl hoppas att han är där om/när jag besöker den klätterhallen nästa gång. Det är ju absolut inte omöjligt.

Men herregud människa. Du är ju värre än mig :laugh:
Hoppas du stöter på honom igen. Finns det ingen chans att du kan få kontakt med honom på nått vis?
 
Men herregud människa. Du är ju värre än mig :laugh:
Hoppas du stöter på honom igen. Finns det ingen chans att du kan få kontakt med honom på nått vis?
Jag kan nog vara värre än många :angel: Har tyvärr ingen som helst aning om vad han heter eller något alls, det enda jag vet är just var han klättrar och att han verkar vara en som klättrar mycket. Enda sättet att få kontakt med honom utan att åka dit är väl om jag skulle råka få syn på honom på facebook genom någon gemensam vän eller i gemensam fb-grupp (och det känns inte så troligt att något sådant ens finns).
 
Jag kan nog vara värre än många :angel: Har tyvärr ingen som helst aning om vad han heter eller något alls, det enda jag vet är just var han klättrar och att han verkar vara en som klättrar mycket. Enda sättet att få kontakt med honom utan att åka dit är väl om jag skulle råka få syn på honom på facebook genom någon gemensam vän eller i gemensam fb-grupp (och det känns inte så troligt att något sådant ens finns).
Åk dit då.
 
Längesen jag uppdaterade här, beror mest på att inte mycket händer och det är nog precis som det ska. Känner något slags mättnad och har inget behov av att fylla alla mina fria luckor med att dejta nya personer så som jag gärna gjorde förut. Inte heller sexuellt frustrerad trots att jag bara legat en gång på 1,5 månad vilket är rekord sen jag startade tinder.
Blandbandskillen bangade ur.
"Frigörandedans"-killen verkade först jättepå att ses igen och ganska flirtig, men sen blev han hal som en ål och vi har inte setts. Han dejtar väl nån annan eller är bara lite skum/ointresserad.
Friluftskillen har jag visst nåt slags "svampplockning with benefits"relation med. Vi skickar mest svamprapporter till varann, har osynk i barnveckor så kan knappt ses, men var i skogen ett par timmar för en vecka sen, nördade lite kring kremlesorter och hånglade. Känns trevligt men inte mycket pirr.
Har fortsatt svepa, får en och annan matchning som jag skriver med men orkar inte fortsätta när det inte blir nåt flyt. Är nog rätt kräsen också. Tappade t.ex intresset för en kille som ville ta bilen i stället för att åka kollektivt dit vi skulle ses...

Men idag träffade jag nån som det slagit lite gnistor med på chatten senaste veckan. Han är fin, vi hade en trevlig frukostfika, och jag ses nog gärna igen nen jag är inte helt säker på om han tyckte vi klickade. Har känt att han hade höga förväntningar inför att träffa mig och det gjorde mig lite spänd. Kände också att jag inte riktigt öppnade upp för attraktionen som det nog fanns potential för. Vi lär höras senare ikväll så får vi se.
 
@strawberrysylt Jag uppfattar det inte som otrevligheter. :) Och jag jobbar hårt på samma saker. (Typ) 1. Inte läsa in för mycket i att det inte skrivs lika mycket just nu. (Dvs. Inte freaka ut!)
2. Inte fundera över saker jag sagt och gjort. (Det kan jag inte påverka i efterhand)
3. Fokusera på allt som varit och är bra med läget nu.
4. Hålla mig sysselsatt (så att jag inte hamnar i sätta livet på paus-fällan)

Kapet och jag skrev lite fram och tillbaka i gruppchaten idag. (Han började) Jag har hittat en rolig aktivitet här i stan som jag tänkte att det skulle ”gänget” gilla och tipsade om den. Han nappade och skrev att han ville vara med på det! Meeeen det är en sak att skriva att man vill, och en annan sak att genomföra. Men vore han helt neutralt inställd behövde han ju inte svara alls eftersom just det var en allmän kommentar till gruppen. Slutsats: han har iallafall inte bestämt sig för att hålla mig helt på avstånd. :up:

Vi verkar vara väldigt lika.

Jag tror som sagt inte att jag kommer höra av Sten förrän om tidigast en vecka och kommer inte höra av mig tidigare jag heller. Rätt skönt ändå på ett sätt...

Så, jag får intressera mig desto mer för er andra nu 😉. Har ni hörts mer? 😋
 
Här händer det inte så mycket. Träffade killen med katten i torsdags, det var trevligt. Det var det ... typ :D Alltså han är ju intressant och jättefin, så träffar honom gärna igen! Vi kanske ska ses till helgen. Dock hänger jag inte riktigt med i svängarna när vi skriver, ibland är han jättegullig och avslutar med "godnatt 😘" varpå jag svarar "godnatt! 💕" . Ibland skriver han hjärtan när han peppar mig och så. Sen ibland så bara ... mäh, ingenting :confused: Är bara jättekort och stel. Och då är det absolut inga hjärtan eller pussande smileys haha. Igår skrev han att han var på en italiensk restaurang som en tjej han träffat på tinder tipsade om. Plus att han var just jättestel. Jag förstår ingenting O_o Han fortsätter dessutom att skriva typ varje dag, även om han är stel som fan. Aja, tänker inte ödsla energi på att överanalysera.

Ingenjören skrev nu igår! Han är så fin som hör av sig även om han inte brukar skriva med folk så mycket :love: Jag har som sagt inga problem att träffa honom även om pirret inte kommit tillbaka. Precis som @strawberrysylt skrev så kanske jag har funnit en fin vän! Vi ska se om vi hinner ses någon gång nu i veckan, hade varit fint att bara ses och ha en lugn hemmakväll så kanske vi inte blir lika trötta som innan :idea:
 
Alltså det här med att inte veta vad någon vill och samtidigt vara för rädd för att fråga rakt uuuut :banghead:

Jag vart ju på festival i 4 dagar. Stålsatte mig när jag kom hem på måndagen för att se om och när Värmland skulle höra av sig. Han hörde av sig på tisdagen och frågade om jag överlevt, jag blev glad och frågade när vi skulle ses, vi sågs på fredagen. Han sov över, som han alltid gör numera. So far so good.

Han brukar inte vara så långvarig dagen efter, utan vi brukar ta en sväng med hunden och gå förbi busshållplatsen och så åker han hem. Under promenaden frågade han vad jag skulle hitta på under dagen, och jag sa att jag skulle hängt med en kompis på kvällen men det blev inställt, så jag tänkte fråga runt om någon ville gå på bio. Han frågade om vi skulle gå på bio tillsammans, så det bestämde vi.

Sagt och gjort, vi möttes upp lite innan och umgicks lite innan bion. Filmen tog slut ganska sent, så jag antog ju att han skulle följa med mig hem. Men nä, då sa han att han skulle plugga och inte åka hem med mig. Han satt dock snällt och väntade med mig på min buss och sa att det var mysigt och frågade om vi skulle ses nästa helg.

Jag inser ju när jag skriver att jag överreagerar helt och hållet, men jag blev fan ledsen, sur och kränkt över att han inte ville följa med mig hem.
Ibland är han väldigt självsäker, men han tar samtidigt sällan initiativ till närhet. Han har kysst mig i min soffa en gång, och suttit mitt emot mig och hållt mina händer en gång på krogen när vi båda var rätt fulla. Annars är det liksom bara i sovrummet han tar i mig överhuvudtaget. Och där skedar han mig, håller om mig, stryker mig längs ryggen. Sällan kyssar, de får jag ta initiativ till men då svarar han ju.
Det i kombination med att vi sällan har kontakt utöver när vi bestämmer att vi ska ses har gjort att jag har insett att jag behöver typ 3 ton bekräftelse. Backar av och tror att han kanske bara vill ligga med mig, men sen kommer stunder där jag fattar att jag är rätt speciell och att han skulle ha svårt att hitta en tjej som mig i samma stad. Och att andra killar står praktiskt taget i kö.


Vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med det här, men det är skönt att skriva av sig efter att typ ha suttit och lipat över detta hela gårdagen :D
 
Här händer det inte så mycket. Träffade killen med katten i torsdags, det var trevligt. Det var det ... typ :D Alltså han är ju intressant och jättefin, så träffar honom gärna igen! Vi kanske ska ses till helgen. Dock hänger jag inte riktigt med i svängarna när vi skriver, ibland är han jättegullig och avslutar med "godnatt 😘" varpå jag svarar "godnatt! 💕" . Ibland skriver han hjärtan när han peppar mig och så. Sen ibland så bara ... mäh, ingenting :confused: Är bara jättekort och stel. Och då är det absolut inga hjärtan eller pussande smileys haha. Igår skrev han att han var på en italiensk restaurang som en tjej han träffat på tinder tipsade om. Plus att han var just jättestel. Jag förstår ingenting O_o Han fortsätter dessutom att skriva typ varje dag, även om han är stel som fan. Aja, tänker inte ödsla energi på att överanalysera.

Ingenjören skrev nu igår! Han är så fin som hör av sig även om han inte brukar skriva med folk så mycket :love: Jag har som sagt inga problem att träffa honom även om pirret inte kommit tillbaka. Precis som @strawberrysylt skrev så kanske jag har funnit en fin vän! Vi ska se om vi hinner ses någon gång nu i veckan, hade varit fint att bara ses och ha en lugn hemmakväll så kanske vi inte blir lika trötta som innan :idea:

Hahaha killen med katten låter ju helskum 🤣. En sån hade jag me förr, man kunde träffa honom på morgonen o allt va tiptop, sen på em helt tvär ^^ orka.

Jag hejar på Ingengören som vän! Låter som mig och FS, vi träffades väl med tankarna på nåt mer kanske, men blev vänner! Nu kan jag knappt räkna efter hur många gånger vi hängt o sett film 😍. Hade preliminärat film ikv med, men gick inte så blir förhoppningsvis sön istället :).
 
F var just förbi en jättekortis. Vi såg ett avsnitt "halv åtta hos mig" och han låg och strök mig i håret och på armen. Pratade en del och skrattade, han är så sjukt rolig.
Fick en stor kram när han gick.

Han hade varit och hälsat på N för nån dag sen som hade frågat hur det var med mig. Det ska väl han skita i!
 
Vi verkar vara väldigt lika.

Jag tror som sagt inte att jag kommer höra av Sten förrän om tidigast en vecka och kommer inte höra av mig tidigare jag heller. Rätt skönt ändå på ett sätt...

Så, jag får intressera mig desto mer för er andra nu 😉. Har ni hörts mer? 😋
Privat har vi inte hörts sen i tiiiisdags :down:. I gruppchaten hördes vi igår. Så jag tror inte att han är så väldigt intresserad. Men jag vet inte jag. Jag researchar iallafall turer och kommer att lägga fram förslag så småningom.
 
Jag kan nog vara värre än många :angel: Har tyvärr ingen som helst aning om vad han heter eller något alls, det enda jag vet är just var han klättrar och att han verkar vara en som klättrar mycket. Enda sättet att få kontakt med honom utan att åka dit är väl om jag skulle råka få syn på honom på facebook genom någon gemensam vän eller i gemensam fb-grupp (och det känns inte så troligt att något sådant ens finns).
Blir så otroligt nyfiken på om du springer på en kursare till mig nån gång :D Bor i Stockholm och klättrar mest hela tiden. Plågsamt snygg med lockigt hår? ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 367
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 690
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 046
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 593
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp