Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Shit vilken fetdiss jag just fick...😮
Skrivit med en kille nån vecka, inte fått så mycket grepp om honom, men han hade intressanta intressen och har varit entusiastisk att ses. Vi skulle ta en öl när jag slutar jobbet 20.15. Han hör av sig då och undrar om vi kan ses 21 i stället? Visst, jag hänger kvar lite på jobbet... Sen får jag ändå vänta en ytterligare kvart på honom där vi ska mötas. Han kommer, trevlig och söt, vi går genom stan för att hitta nåt trevligt hak, snacket flyter väl inte på sådär helt avspänt, men ingen katastrof heller (Tyckte jag alltså) men så plötsligt stannar han och säger "förlåt men det klickar inte för mig, ska vi strunta i det här?" Jag sa "visst, det är lugnt", vände åt andra hållet och ringde min kompis och skrattade lite med honom över min hittills kortaste och sämsta dejt! . På bussen hem nu, lite snopet. Känns lite drygt att han lät mig vänta på honom och sen inte ens kunde lägga en halvtimme på att ta en öl. Jag hade inte själv gjort så om inte personen jag träffat varit uppenbart otrevlig/respektlös, tycker att en dejt kan vara ett intressant möte även om man vet snabbt att det inte ska leda nånstans. Men antar att man ska uppskatta ärlighet, och livet går vidare. Blandbandskillen som jag trodde var ointresserad vill ses på söndag i alla fall! Inga förväntningar där längre direkt, men kanske blir trevligare än ikväll om jag har tur! 😁
 
Shit vilken fetdiss jag just fick...😮
Skrivit med en kille nån vecka, inte fått så mycket grepp om honom, men han hade intressanta intressen och har varit entusiastisk att ses. Vi skulle ta en öl när jag slutar jobbet 20.15. Han hör av sig då och undrar om vi kan ses 21 i stället? Visst, jag hänger kvar lite på jobbet... Sen får jag ändå vänta en ytterligare kvart på honom där vi ska mötas. Han kommer, trevlig och söt, vi går genom stan för att hitta nåt trevligt hak, snacket flyter väl inte på sådär helt avspänt, men ingen katastrof heller (Tyckte jag alltså) men så plötsligt stannar han och säger "förlåt men det klickar inte för mig, ska vi strunta i det här?" Jag sa "visst, det är lugnt", vände åt andra hållet och ringde min kompis och skrattade lite med honom över min hittills kortaste och sämsta dejt! . På bussen hem nu, lite snopet. Känns lite drygt att han lät mig vänta på honom och sen inte ens kunde lägga en halvtimme på att ta en öl. Jag hade inte själv gjort så om inte personen jag träffat varit uppenbart otrevlig/respektlös, tycker att en dejt kan vara ett intressant möte även om man vet snabbt att det inte ska leda nånstans. Men antar att man ska uppskatta ärlighet, och livet går vidare. Blandbandskillen som jag trodde var ointresserad vill ses på söndag i alla fall! Inga förväntningar där längre direkt, men kanske blir trevligare än ikväll om jag har tur! 😁

Det verkar aldrig slå fel att om man "offrar" sig minsta lilla får man oftast skit tillbaka 😒 Ang att han sköt fram tiden så sent o sedan ändå var sen.
 
Promenadkillen har inte hört sv sig sen efter vi messade lite efter promenaden i torsdags. Det är ju inte så längesen, men kontakten har varit mer regelbunden och tät innan. Om det är så att han kom på att han inte höras mer, varför inte bara säga det?
Om du undrar så varför inte bara fråga det?
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Shit vilken fetdiss jag just fick...😮
Skrivit med en kille nån vecka, inte fått så mycket grepp om honom, men han hade intressanta intressen och har varit entusiastisk att ses. Vi skulle ta en öl när jag slutar jobbet 20.15. Han hör av sig då och undrar om vi kan ses 21 i stället? Visst, jag hänger kvar lite på jobbet... Sen får jag ändå vänta en ytterligare kvart på honom där vi ska mötas. Han kommer, trevlig och söt, vi går genom stan för att hitta nåt trevligt hak, snacket flyter väl inte på sådär helt avspänt, men ingen katastrof heller (Tyckte jag alltså) men så plötsligt stannar han och säger "förlåt men det klickar inte för mig, ska vi strunta i det här?" Jag sa "visst, det är lugnt", vände åt andra hållet och ringde min kompis och skrattade lite med honom över min hittills kortaste och sämsta dejt! . På bussen hem nu, lite snopet. Känns lite drygt att han lät mig vänta på honom och sen inte ens kunde lägga en halvtimme på att ta en öl. Jag hade inte själv gjort så om inte personen jag träffat varit uppenbart otrevlig/respektlös, tycker att en dejt kan vara ett intressant möte även om man vet snabbt att det inte ska leda nånstans. Men antar att man ska uppskatta ärlighet, och livet går vidare. Blandbandskillen som jag trodde var ointresserad vill ses på söndag i alla fall! Inga förväntningar där längre direkt, men kanske blir trevligare än ikväll om jag har tur! 😁
Så trist! Men det var egentligen hans förlust och inte din. :)

Jag kan också ibland känna direkt att det kanske inte finns så mycket kemi, men jag tycker att folk generellt förtjänar att få en chans innan jag avfärdar dom. Nervositet och spänning kan ju förändra folk väldigt. Och en date med en främling är ju inte så väldigt avslappnat för de allra flesta skulle jag tro!

Hoppas att blandbandskille-daten blir bra!
 
Här går det ganska okej faktiskt! Har träffat några trevliga killar på sistone, inget seriöst direkt men jag är inte heller på dödlig jakt efter ett förhållande utan tycker mest det är kul att träffa folk.

Har förvisso också dissat folk på löpande band. Jag får rätt många mail på dejtingsidorna men när jag rensat bort alla som är för gamla, skalliga, har barn, bor för långt bort, har långt hår, piercingar/tatueringar, har lågstatusjobb, inte har bilder på sig själva, beskriver sig själva som charmiga/busiga (:wtf:), är smala, har töntiga intressen, och så vidare i all oändlighet, ja, då blir det inte jättemånga kvar 😂
Började skriva med en kille som först verkade trevlig men när vi kom in på intressen visade det sig att han skrev poesi. Jag sa tack och hej direkt, ytlig som man är. 😂
 
Så trist! Men det var egentligen hans förlust och inte din. :)

Jag kan också ibland känna direkt att det kanske inte finns så mycket kemi, men jag tycker att folk generellt förtjänar att få en chans innan jag avfärdar dom. Nervositet och spänning kan ju förändra folk väldigt. Och en date med en främling är ju inte så väldigt avslappnat för de allra flesta skulle jag tro!

Hoppas att blandbandskille-daten blir bra!
Tack. :) Det är inte egentligen att bli avfärdad snabbt som känns jobbigt, men känslan att han verkade tycka det var ett sånt slöseri med tid att spendera mer än 10 minuter med mig. Samtidigt som jag redan slösat bort en timme på att vänta på honom (och mina bussar hem går inte jätteofta). Sen vet jag ju med mig att jag ofta är nervös precis i början och inte mitt bästa jag förrän jag landat lite, det hör ju till. I detta fall hade det nog inte blivit nån synk oavsett, och jag hade säkert kommit till samma slutsats som honom även om vi tagit den där ölen, men... går det inte att sköta det lite trevligare? Dissen har satt sig lite hårdare än den borde märker jag, men det går nog snart över.
 
Tack. :) Det är inte egentligen att bli avfärdad snabbt som känns jobbigt, men känslan att han verkade tycka det var ett sånt slöseri med tid att spendera mer än 10 minuter med mig. Samtidigt som jag redan slösat bort en timme på att vänta på honom (och mina bussar hem går inte jätteofta). Sen vet jag ju med mig att jag ofta är nervös precis i början och inte mitt bästa jag förrän jag landat lite, det hör ju till. I detta fall hade det nog inte blivit nån synk oavsett, och jag hade säkert kommit till samma slutsats som honom även om vi tagit den där ölen, men... går det inte att sköta det lite trevligare? Dissen har satt sig lite hårdare än den borde märker jag, men det går nog snart över.
Gud, jag förstår dig! Jag hade nog blivit lite sur och kontrat med: ”ja, Gud vad skönt att du sa det! Kände exakt samma sak när jag såg ditt ansikte”.
 
Eftersom att E inte hör av sig, och jag inte är så sugen på att jaga honom mer, så skriver jag vidare med andra snubbar på tinder :D En italienare skrev "if you are as beautiful on the inside as you are on the outside, please ... marry me!". Så framtiden är kirrad om jag känner för det, känns ju bra :rofl:

Sen skriver jag med Symannen, han får kallas så för han äger stans enda symaskinsaffär. Han verkar lite stel, men är söt och trevlig. Vi har pratat om rätt känslomässiga grejer och känns ändå som en fin kille! Vi får se hur det artar sig. Vi har lagt till varandra på snapchat iaf :)

Snackat med Ingenjören sedan igår kväll. Vi ska spontant nog ses ikväll och ta en öl, han hade fått inställda planer och jag kan behöva en paus i pluggandet. Tror inte direkt vi kommer klicka, men kan bli trevligt ändå!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 034
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 735
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp