Dejtingtråden 25!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Anledningen till att jag vill ha lite input är att jag och killen jag träffar, ser, dejtar.. får massa frågor av våra vänner, och vi är lite mer manjana manjana verkar det som, även om det absolut verkar vara mer än vänner och mer än KK's liksom.

Jag tycker att du ska ta upp frågan om exklusivitet då :)
Känn ingen press utav era vänner, men det kan ju vara skönt att prata om vilka villkor ert umgänge har. Så kan man känna lite på det, låta det ta tid, och se vart det barkar.
 
Värmland har varit här två gånger denna veckan.
Båda gångerna har han sovit över och lämnat kvar öl i min kyl, jag känner att det är lite betryggande då han därmed har intentionen att komma tillbaka :D

Han var här i fredags och då föreslog han att vi skulle ut och second hand-shoppa på tisdag eftersom jag har massa vinylskivor men ingen spelare (den tog exet). Så det blir nästa grej. Hoppas att han tänker hänga här på kvällen sen också. Jag gillar honom mer och mer för varje gång vi ses.

Det enda som fick mig att tänka lite var att jag föreslog att vi skulle ses igår (lördag) tidigare i veckan, och då sa han att han hade besök lör-mån så det gick inte. Jag tänkte ju att han säkert hade dambesök då. Fast då hade han väl inte föreslagit att träffas både dagen innan och dagen efter? Eller? :o
(Såklart omöjligt att veta, och jag frågade inte eftersom vi träffats så pass kort tid att vi inte pratat om att inte träffa andra. Och jag har dessutom legat med Kompis under tiden såatte... Men man blir ju nyfiken! :angel:)
 
Anledningen till att jag vill ha lite input är att jag och killen jag träffar, ser, dejtar.. får massa frågor av våra vänner, och vi är lite mer manjana manjana verkar det som, även om det absolut verkar vara mer än vänner och mer än KK's liksom.

Vännerna hade jag frågat varför de undrade eller, om de är påstridiga, varför det var så viktigt för dem. Du/ni berättar väl vad ni vill när ni känner för det.
 
Ännu ett trevligt meddelande på Pannkakan, som jag ledsnade ur på helt...
 

Bifogade filer

  • _20190825_190006.JPG
    _20190825_190006.JPG
    78,7 KB · Visningar: 460
@pepp ett litet sent inpass kanske, men jag håller med flera andra, dumpa både "bästis" och N. Fy fan vad ruttet gjort av henne. Jag vettefan om jag hade klarat av att förlåta något sånt. Var rädd om dig ♥️
 
Minns dock att han tränat på olika röster... :D

Nejdå, kul att han verkar trevlig!

Jag frågade efter 5 minuter om det var hans vanliga röst ;) :D
Han hade tydligen fått till en bra Yoda men blev för full i skratt i telefon för att göra rösten.
Jag sa synd, för jag har alltid attraherats av män på 120 cm med stora öron :p
 
Imorgon ska jag och Ingenjören laga middag ihop hemma hos mig :D Kan bli spännande, då vi båda två tydligen är rätt kassa på att samarbeta i köket :o Hur lagar man ens mat ihop på ett bra sätt? Utan att det blir så att en får göra det roliga och den andra får göra det tråkiga, typ koka pasta... :meh: Vi ska laga svamppasta.

För övrigt har E inte svarat, skrev dessutom senare igår kväll "Det verkar ju inte som att du vill ses något mer, i och med att du inte svarar. Men om du nu inte vill ses, så kan du gärna skriva det ;)". Det har han inte svarat på heller :cautious: Aja, hans förlust!
 
När det kommer till sex, har ni några utseende-nojor?

Jag har nästan inga nojor kring min kropp i "vanliga livet", men just när man ska va helnäck o intim kan jag väl känna att där finns nån/några... men jag försöker tänka att det kan vara en fördel att ha blivit lite äldre, så killen kanske vart med några tjejer o sett några olika kroppar typ... låter dumt i skrift, men ni fattar nog 😆.
 
När det kommer till sex, har ni några utseende-nojor?

Jag har nästan inga nojor kring min kropp i "vanliga livet", men just när man ska va helnäck o intim kan jag väl känna att där finns nån/några... men jag försöker tänka att det kan vara en fördel att ha blivit lite äldre, så killen kanske vart med några tjejer o sett några olika kroppar typ... låter dumt i skrift, men ni fattar nog 😆.
Japp. Massa nojor.

Det väldigt sköna med dejten är att han väldigt tydligt visar att han uppskattar typ allt han ser. :o:D
 
När det kommer till sex, har ni några utseende-nojor?

Jag har nästan inga nojor kring min kropp i "vanliga livet", men just när man ska va helnäck o intim kan jag väl känna att där finns nån/några... men jag försöker tänka att det kan vara en fördel att ha blivit lite äldre, så killen kanske vart med några tjejer o sett några olika kroppar typ... låter dumt i skrift, men ni fattar nog 😆.

Konstigt nog (med min ätstörningsbakgrund) har jag aldrig haft problem med att visa mig naken. Plus att jag utgår ifrån att ens partner fått någon uppfattning om hur man ser ut när man har kläderna på så minus kläder borde inte bli någon större chock :D
 
När det kommer till sex, har ni några utseende-nojor?

Jag har nästan inga nojor kring min kropp i "vanliga livet", men just när man ska va helnäck o intim kan jag väl känna att där finns nån/några... men jag försöker tänka att det kan vara en fördel att ha blivit lite äldre, så killen kanske vart med några tjejer o sett några olika kroppar typ... låter dumt i skrift, men ni fattar nog 😆.
Oja, definitivt. Annars tycker jag att jag är vacker, men när jag är helnäck är det fan svårt alltså :o Magen har massa bilringar, speciellt när man ligger på sidan och tar på varandra liksom. Brösten har ju definitivt inte den formen de en gång haft haha. Men jag tänker att uppskattar han inte det ... ja då är han inget att ha :D
 
När det kommer till sex, har ni några utseende-nojor?

Jag har nästan inga nojor kring min kropp i "vanliga livet", men just när man ska va helnäck o intim kan jag väl känna att där finns nån/några... men jag försöker tänka att det kan vara en fördel att ha blivit lite äldre, så killen kanske vart med några tjejer o sett några olika kroppar typ... låter dumt i skrift, men ni fattar nog 😆.

Jag försöker tänka att om han inte uppskattar hela min kropp så ska han fan ta mig inte få ligga :grin:

Men i verkligheten tänker jag en del på mina lår och min rumpa, då jag är väldigt päronformad. Därmed har jag också mängder utav celluliter och bristningar. Har aldrig varit med om att någon faktiskt sagt något om dem, utan snarare talat om att de uppskattar mina lår och min rumpa för att det är mina attribut som gör mig till mig liksom.

Har pratat en del med både tjej- och killkompisar om sådana grejer, och nästan alla har ju något man är osäker över. Oftast är det saker som man bara själv tänker på.
I stundens hetta så tänker jag ju inte på t ex valkar på magen på min sexpartner, så försöker utgå från att min sexpartner inte heller tänker på mina.
 
När det kommer till sex, har ni några utseende-nojor?

Jag har nästan inga nojor kring min kropp i "vanliga livet", men just när man ska va helnäck o intim kan jag väl känna att där finns nån/några... men jag försöker tänka att det kan vara en fördel att ha blivit lite äldre, så killen kanske vart med några tjejer o sett några olika kroppar typ... låter dumt i skrift, men ni fattar nog 😆.

Tycker nog att jag är fulare med vardagliga kläder än naken faktiskt! Vilket förvånar mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 561
Senast: Badger
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 030
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 734
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Jag har ju haft problem med att jag inte lyckas ta mig upp ur sängen på morgonen och sen på kvällen har jag haft svårt att somna i tid...
Svar
11
· Visningar
995
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp