Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag börjar seriöst misströsta... Det verkar omöjligt stt hitta någon som inte vill leva i ett monogamt förhållande, men samtidigt inte är annat än vanilj i sängen. Han som jag träffat nu, var inte alls på samma linje som mig, som jag trodde. Han ska på dejt på onsdag, vilket jag applåderade, men jag applåderade inte fortsättningen att vi nog måste sluta ha sex om det blir något med den tjejen. Jag trodde inte att han var ute efter ett sådant förhållande, men jag hade visst inte kommunicerat vad jag var ute efter så tydligt som jag trodde...
Och nu sitter jag här och väntar på att han ska ha funderat klart och ska höra av sig om vi ska sluta ligga eller inte...
 
SOM JAG UNDRAT!!! Äntligen fick jag den spännande fortsättningen där han berättar var han åt någonstans :up:

Screenshot_20191108_144753.jpg
 
Tyvärr passar det otroligt bra in på mig med. Jag och min kompis pratade idag om att vi regelbundet behöver ha tjejer att ligga med hemma, annars har vi ingen anledning till att städa.
Vi letar ett ställe att starta kollektiv på, kommer bli ett sunkigt kollektiv.


Haha, jag orkar inte ens bjuda hem mina dejtar, för det tar alldeles för mycket energi och tid att städa innan.... :p :angel:
 
Inser att jag borde duscha och städa hemma innan dejten. Herregud vad jobbigt det är att dejta. Känner mig som en sunkig man.
Haha, jag orkar inte ens bjuda hem mina dejtar, för det tar alldeles för mycket energi och tid att städa innan.... :p :angel:

Jag bjuder av samma anledning inte hem en jävel 😂 Bara min i flyttningshjälp, mamma och släkten har fått komma hit 😅
 
Eller hur 😂 Jag siktar på att grovstäda och tömma ett rum i taget fram tills i Mars när han kommer. Från 7 år som singel till sambo kräver en del omstrukturering... 🙄😁😳
Jag flyttar förhoppningsvis till kollektiv så småningom, får ångest av att tänka på allt jag måste rensa ur.. Och då bor jag i en etta, dock med ett fullproppat förråd..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 230
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 590
Svar
1 121
· Visningar
112 438
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp