Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller hur 😂 Jag siktar på att grovstäda och tömma ett rum i taget fram tills i Mars när han kommer. Från 7 år som singel till sambo kräver en del omstrukturering... 🙄😁😳

Hallå, nu har jag missat hur R kan åka ut ur USA? Låter ju 🤩

Jag flyttar förhoppningsvis till kollektiv så småningom, får ångest av att tänka på allt jag måste rensa ur.. Och då bor jag i en etta, dock med ett fullproppat förråd..

Jag har också fullt förråd. Med julpynt 🙄😅
 
Jag pratade nyss med Musikern i telefon. Han höll på att hosta lungorna ur sig under samtalet. Men han ville ändå att vi skulle försöka få till den där övernattningsdejten i morgon om han orkar. Han jobbar fulldag så orken kan ta slut...

Håll tummarna hörrni!!! :up:
 
F ringde igår vid 02. Han hade ångest.
Han hade varit hos S (Hela skejthallen hade varit där)
Jag sa att vi har ju inte hörts sen i måndags och att han nu plötsligt hör av sig.

Han har tänkt mycket på mig och tänkt skriva, båda har väl dragit sig lite tillbaka iom att han åker snart :( han sa att det hade varit en annan grej om han skulle vara kvar.

Luddigt inlägg...
 
Ni som känner mig irl och på Facebook får hålla tyst om det annat än på buke, eftersom det är tämligen komplicerat, men jag är väldigt kass på att dejta.
Jag blev singel, gick på en dejt, tänkte bara ligga. Och två veckor senare har jag fått en egen namnad krok för morgonrocken och en pall för att kunna nå saker... *doh*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 223
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 585
Svar
1 121
· Visningar
112 189
Senast: Yeah but
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp