Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det du tänker/tycker/känner?
Vad vill du? Och vad vill hon?
Försök blanda hjärta och hjärna och tala från det :heart
Kan ni inte bara umgås/interagera i den utsträckning som ni mår bra av, utan att planera massa framåt?
Mår du inte bra av kontakten så skriv det.
Tack, jag skrev det jag tycker och vad jag känner.
Skrev om hur mycket jag saknar henne och galet mycket jag älskar henne.
Men att jag inte klarar av vissa saker som sker i förhållandet. Att det sliter hårt på mig.
 
Jag är väldigt ambivalent nu kring kapet. Jag känner att jag vill träffa honom NU för att kunna gå vidare. Men det ser inte ut att kunna bli vare sig denna eller nästa helg. Och det frustrerar mig.

Å ena sidan är jag redo att börja provdejta andra, och å den andra inte. Jag upplever att jag har ett större behov just nu än vad han har eftersom han har fullt upp med väldigt mycket som händer i hans liv. Och det förstår jag. Vi har väl båda backat rätt rejält. Men skulle verkligen behöva ses och känna om vi kan ha någonsorts relation som vi båda är nöjda med.

Slöswipar lite på Tinder nu och råkade precis i detta nu matcha med någon barbringad snygging som började chatta direkt! :nailbiting: Ska se om jag skrämmer bort honom eller om han som jag tycker att det är kul att vi fått snö... Vill ju hitta någon med gediget friluftsintresse som uppskattar sånt.

Men jag känner i hjärtat att jag helst vill gosa mer med kapet utan andra inblandade. Oavsett vad som händer med honom så fungerar han som KBT på mig. ❤️
 
Jag är väldigt ambivalent nu kring kapet. Jag känner att jag vill träffa honom NU för att kunna gå vidare. Men det ser inte ut att kunna bli vare sig denna eller nästa helg. Och det frustrerar mig.

Å ena sidan är jag redo att börja provdejta andra, och å den andra inte. Jag upplever att jag har ett större behov just nu än vad han har eftersom han har fullt upp med väldigt mycket som händer i hans liv. Och det förstår jag. Vi har väl båda backat rätt rejält. Men skulle verkligen behöva ses och känna om vi kan ha någonsorts relation som vi båda är nöjda med.

Slöswipar lite på Tinder nu och råkade precis i detta nu matcha med någon barbringad snygging som började chatta direkt! :nailbiting: Ska se om jag skrämmer bort honom eller om han som jag tycker att det är kul att vi fått snö... Vill ju hitta någon med gediget friluftsintresse som uppskattar sånt.

Men jag känner i hjärtat att jag helst vill gosa mer med kapet utan andra inblandade. Oavsett vad som händer med honom så fungerar han som KBT på mig. ❤
Förstår hur du känner. startade tinder igen, vet inte riktigt varför men men känner att jag behöver bli bekräftad eller något. men jag kan inte starta samtalen. blä. så lycka till.
 
Nej visst, han vill inte ha sex men frågar i sitt fjärde meddelande till mig om vi kan massera varandra 🤦‍♀️
Screenshot_20191111_204251.jpg
 
Alltså, det här med att söka myskompis via dagboksinlägg är ju klockrent! Jag har sluppit en inkorg full av creeps och jag har fått kontakt med två pers som verkar vara precis vad jag söker - som gillar närhet utan att det ska bli sexuellt, som verkar matcha personlighetsmässigt, och i ett fall sysslar med shibari. Har en väldigt bra magkänsla om bägge och hoppas träffa en av de senast torsdag :)

Borde fan ha sökt myskompis för åratal sen :D
 
Chattat med Musikern en längre stund. Han verkar lite piggare. Det märks på humorn. Har suttit och skrattat högt här i soffan som jag gjorde första månaden när vi skrev till varandra. Och han nämner vår nästa dejt, att han ser fram emot den. Det känns lite hoppfullt iaf :up:
 
Ragget har för övrigt varit och hämtat tre väskor med kläder hos exet idag. Mina garderober är redan proppfulla så om han ska få plats med sitt krävs en utrensning.
Vi började lite smått ikväll med att ragget höll upp plagg efter plagg, och följande konversation upprepade sig ideligen:
"-Den här?" (Ragget)
"-Lägg i påsen till klädinsamlingen!" (Jag)
"-Är du säker? Den måste ju du vara sexig i?!" (Ragget)
"-Visst, den satt perfekt för 15 kilo sedan." (Jag)
"-När din rygg är bra kan vi ligga bort en massa kilon!" (Ragget)
"-..... okej, behåll!" (Jag)

Det går inget vidare med rensningen om man säger så :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 234
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 594
Svar
1 124
· Visningar
112 996
Senast: Sassy
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp