Dejtingtråden 26!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Meh. Det var ju inte så jäkla kul av honom faktiskt ❤

Nej såhär har det varit länge... Jag har lämnat denna relation säkert 50 ggr under dessa 7 år.. Det går bara inte att komma till kärnan innan han går, stänger av eller somnar.

Denna andra man är mer normal och när jag tänker på det så inser jag hur indoktrinerad jag blivit i denna relation. Helt sjukt faktiskt! Trodde aldrig det skulle hända mig 🤔😱
 
Nej såhär har det varit länge... Jag har lämnat denna relation säkert 50 ggr under dessa 7 år.. Det går bara inte att komma till kärnan innan han går, stänger av eller somnar.

Denna andra man är mer normal och när jag tänker på det så inser jag hur indoktrinerad jag blivit i denna relation. Helt sjukt faktiskt! Trodde aldrig det skulle hända mig 🤔😱

Men blä. Nej, det är fasen apsvårt. Du är ju verkligen inte den som är den. Med mitt ex tänkte jag alltid (och sa) att om han bara hade förstått mig så skulle allt bli bra. Men det gick liksom inte på de 8 åren så till slut var det bara att inse. Jag känner mig fotfarande långt ifrån säker på att inte hamna i samma negativa spiral o tappa bort mig själv igen så jag förstår dig!
 
Men vad tråkigt fio! Douchigt svar!

Hoppas begravningsmannen är mer brydd ang dina känslor!

Ja han är ju det, han är mer som jag! Sa ju klick direkt där.. Synd att min moster var tvungen att dö för att jag skulle hitta en vettig karl.. Ja så känns det ju som 😪

Helt sjukt är det.. Jag tänkte långt innan.. Var sjutton skulle jag hitta en anan karl någonstans. Så sjukt otippat att det måste finnas en mening med det 😁
 
Men blä. Nej, det är fasen apsvårt. Du är ju verkligen inte den som är den. Med mitt ex tänkte jag alltid (och sa) att om han bara hade förstått mig så skulle allt bli bra. Men det gick liksom inte på de 8 åren så till slut var det bara att inse. Jag känner mig fotfarande långt ifrån säker på att inte hamna i samma negativa spiral o tappa bort mig själv igen så jag förstår dig!

Precis så känner jag.. Han förstår inte mig, och vill inte förstå mig 😒

Men din dåvarande sambo var guld att ha när jag låste in mina nycklar i transporten 😁

Min sambo som han var då kom inte ens när mitt däck exploderade på E20 och han hade precis åkt därifrån.. Jag hade tränat terräng och han var med men åkte i sin bil åt andra hållet. Han var max 20 min bort men det var viktigare att hämta ut ett paket på Landvetter än att hjälpa mig... 😟

Ett jävla vapenfodral.. Tur att jag är driftig själv men vafan liksom..
 
Ja han är ju det, han är mer som jag! Sa ju klick direkt där.. Synd att min moster var tvungen att dö för att jag skulle hitta en vettig karl.. Ja så känns det ju som 😪

Helt sjukt är det.. Jag tänkte långt innan.. Var sjutton skulle jag hitta en anan karl någonstans. Så sjukt otippat att det måste finnas en mening med det 😁

Så sorgligt med din moster. Beklagar!

Men kanske är det något som är menat att ske. Att hon fick en sista liten möjlighet att påverka för din skull.

Att hamna i en sån relation kan ske för alla. Alla känner vi nog kvinnor som hamnat i sån relation, eller är själva den kvinnan. I många fall är det ju väldigt starka kvinnor med skinn på näsan, intelligenta, roliga etc.
Du är ju inte direkt en mild push over direkt.

Hoppas du hittar någon som uppskattar din styrka!

Förstår att fu känner dig som singel baserat endast på inläggen ovan. Fy vad ego och snålt agerat!
 
Så sorgligt med din moster. Beklagar!

Men kanske är det något som är menat att ske. Att hon fick en sista liten möjlighet att påverka för din skull.

Att hamna i en sån relation kan ske för alla. Alla känner vi nog kvinnor som hamnat i sån relation, eller är själva den kvinnan. I många fall är det ju väldigt starka kvinnor med skinn på näsan, intelligenta, roliga etc.
Du är ju inte direkt en mild push over direkt.

Hoppas du hittar någon som uppskattar din styrka!

Förstår att fu känner dig som singel baserat endast på inläggen ovan. Fy vad ego och snålt agerat!

Ja Facebook ger ju en helt annan bild än vad som faktiskt sker i verkligheten och därför har jag stängt ner möjligheten till taggning och skrivna inlägg på min sida. Jag vet ju att han vill förmedla att jag typ får allt och han typ går över lik för att jag ska få vad jag vill ha. 🙄 Alltså jag vill bara ha engagemang och inget mer men det finns inte i hans värld.. Han tror typ bara att gåvor, mat och vin är det kvinnor vill ha :banghead:
 
Är lite jobbigt ändå. Varje gång jag träffar en kompis till mig inser jag att jag är kär i henne och alltid varit. Men hon är straight, väldigt straight har jag insett.
Hon och jag var ut igår och en kompis som inte träffat henne innan såg på mig att jag var kär i den straighta vännen.
Vi har varit vänner i många år så jag har inga problem att acceptera det faktum att det aldrig blir vi, men ja.. Kärlek är svårt.

Varför finns ens heterotjejer, vad ska det vara bra för? 😉
 
Är lite jobbigt ändå. Varje gång jag träffar en kompis till mig inser jag att jag är kär i henne och alltid varit. Men hon är straight, väldigt straight har jag insett.
Hon och jag var ut igår och en kompis som inte träffat henne innan såg på mig att jag var kär i den straighta vännen.
Vi har varit vänner i många år så jag har inga problem att acceptera det faktum att det aldrig blir vi, men ja.. Kärlek är svårt.

Varför finns ens heterotjejer, vad ska det vara bra för? 😉

Gilla på din sista mening... Resten - ja det är skitsvårt. Hur ofta träffas ni? Tror jag har föreslagit innan om du skulle må bättre av att hålla lite avstånd...?
 
Gilla på din sista mening... Resten - ja det är skitsvårt. Hur ofta träffas ni? Tror jag har föreslagit innan om du skulle må bättre av att hålla lite avstånd...?
Mår inte dåligt av det egentligen. Vi träffas mycket i perioder, och i perioder inget.
Nu är det nog mer att jag njuter av att få umgås med henne och känna förälskelsen. Utan att visa det såklart.
Men i andra perioder är det för jobbigt och då umgås vi inte så intensivt.

Men kan inte riktigt hålla avstånd heller då hennes mamma är min chef och skulle bli lite knepigt om hon vet att jag medvetet undviker hennes dotter.
 
Mår inte dåligt av det egentligen. Vi träffas mycket i perioder, och i perioder inget.
Nu är det nog mer att jag njuter av att få umgås med henne och känna förälskelsen. Utan att visa det såklart.
Men i andra perioder är det för jobbigt och då umgås vi inte så intensivt.

Men kan inte riktigt hålla avstånd heller då hennes mamma är min chef och skulle bli lite knepigt om hon vet att jag medvetet undviker hennes dotter.
Men det har inte "gått över" efter flera år ? Måste vara jobbigt.

Hade en kompis förut jag hade mer romantiska känslor för (han hade flickvän) vi umgicks väldigt mycket, men efter typ 1 1/2 år så försvann de känslorna, de var ju inte besvarade och sen träffade jag en kille jag verkligen gillade som jag sen blev sambo med.
 
Har dejt i eftermiddag, en till kille som dansar och är ingenjör :o.

Jag har verkligen en typ av killar jag letar efter, gärna lite nördiga, pluggat naturvetenskap, stort plus om de dansar eller gillar friluftsliv. Inser ju att jag letar efter en manlig version av mig själv nästan :confused:, är iaf det jag tror att jag matchar med.
Har svårt för macho killar som ska hävda sig och vara så himla manliga hela tiden, trots att det är den typ av killar/män jag växt upp med och är väl nästan det enda accepterade sättet att vara som man där jag är ifrån.

Har ni en typ ni alltid/ofta dejtar ?
 
Har dejt i eftermiddag, en till kille som dansar och är ingenjör :o.

Jag har verkligen en typ av killar jag letar efter, gärna lite nördiga, pluggat naturvetenskap, stort plus om de dansar eller gillar friluftsliv. Inser ju att jag letar efter en manlig version av mig själv nästan :confused:, är iaf det jag tror att jag matchar med.
Har svårt för macho killar som ska hävda sig och vara så himla manliga hela tiden, trots att det är den typ av killar/män jag växt upp med och är väl nästan det enda accepterade sättet att vara som man där jag är ifrån.

Har ni en typ ni alltid/ofta dejtar ?

Jag har dejtat väldigt olika typer av män.
Trivs bäst med de som är som jag, buttra, introverta misantroper med tjurig framtoning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3
Svar
57
· Visningar
6 220
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 584
Svar
1 121
· Visningar
112 011
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp