Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inget svar från honom än, ser inte heller ut som att han varit online :nailbiting:

Men jag har varit på en uteritt i solskenet för första gången med min unghäst, det gick jättebra så jag är lycklig :love:

IMG_20191130_143237.jpg
 
Har inte hört ett knyst från DB på över 24 timmar, så nu senast skrev jag och frågade om allt var okej med honom, och/eller om jag skulle anse mig själv ghostad....

Han har aldrig varit såhär sen med att svara innan, så något känns helt klart fel.

Ska ut och äta och dansa med bästis ikväll, och försöka glömma alla dumma killar...
 
Jag håller ju på med en scrapbook till S i julklapp men nu snubblade jag över något perfekt så det blir en liten köpejulklapp också. Astrid Lindgren ger tema svenskt och jag gillar citatet, det känns helt härligt positivt och liksom självsäkert (trots att jag inte gillar Karlsson på taket :p)

fcc4400d-5537-4e2c-b0f4-c46e52b3f438.jpeg


Förövrigt så han vi prata i telefon ca 2 timmar i morse. Vi har inte hunnit prata så mycket på sista tiden så jag hade nästan glömt bort hur himla fantastiskt det är. Jag har också bokat tågbiljetter för nyår, då ska vi åka ut till min familjs sommarställe mitt ute i skogen och bada ha det mysigt :love:
 
Jag håller ju på med en scrapbook till S i julklapp men nu snubblade jag över något perfekt så det blir en liten köpejulklapp också. Astrid Lindgren ger tema svenskt och jag gillar citatet, det känns helt härligt positivt och liksom självsäkert (trots att jag inte gillar Karlsson på taket :p)

Visa bifogad fil 40730

Förövrigt så han vi prata i telefon ca 2 timmar i morse. Vi har inte hunnit prata så mycket på sista tiden så jag hade nästan glömt bort hur himla fantastiskt det är. Jag har också bokat tågbiljetter för nyår, då ska vi åka ut till min familjs sommarställe mitt ute i skogen och bada ha det mysigt :love:
Sommarställe vid nyår och bada?! Inte i Sverige antar jag? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 863
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 773
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
36 927
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp