Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här jävla tönten 🤦‍♀️

Screenshot_20191130_204911.jpg
 
Min kompis retar mig ofta för att jag har så snäv ram för ålder på de jag dejtar. Jag är 32 och har 27-36 på tinder som inställning. Jag tror jag vill ha barn, och då känns den åldern rimlig.

Jag har också snäv ålder. Har provat att dejta så långt ner som 19 år yngre 🙈 och attraheras inte av män som är mer än 3-4 år äldre (de blir jäkligt gubbiga där) så det blir ett par år upp eller ner. Men trivs bäst med jämnåriga och där hittar jag också attraktionen.
Jag är 46. Musikern ett år äldre.
 
Alltså, det här med myskompis.
Har spenderat hyfsat många timmar i telefon med snubben jag träffade. Hatar att prata i telefon egentligen men inte i det här fallet. 8 timmar är no problemo, fick hem ett headset idag så jag slipper vara enhänt :D
Trivs sjukt bra, det är skittrevligt att bara gå och greja med sällskap i örat även när bägge är tysta, verkar ha hittat en vän och det är fan inte fy skam. Tyvärr är det långt avstånd men tanken är att ses rätt snart igen. Högsta betyg för myskompissökande således! :up: Även om det låter förjävligt :D

Gillar melatonin fattiga män? (transparenta) 🤣
Melatonin är ett sömnhormon, du tänker på melanin ;)
 
Alltså, det här med myskompis.
Har spenderat hyfsat många timmar i telefon med snubben jag träffade. Hatar att prata i telefon egentligen men inte i det här fallet. 8 timmar är no problemo, fick hem ett headset idag så jag slipper vara enhänt :D
Trivs sjukt bra, det är skittrevligt att bara gå och greja med sällskap i örat även när bägge är tysta, verkar ha hittat en vän och det är fan inte fy skam. Tyvärr är det långt avstånd men tanken är att ses rätt snart igen. Högsta betyg för myskompissökande således! :up: Även om det låter förjävligt :D


Melatonin är ett sömnhormon, du tänker på melanin ;)
🤣 sak samma i mitt fall
 
Alltså, det här med myskompis.
Har spenderat hyfsat många timmar i telefon med snubben jag träffade. Hatar att prata i telefon egentligen men inte i det här fallet. 8 timmar är no problemo, fick hem ett headset idag så jag slipper vara enhänt :D
Trivs sjukt bra, det är skittrevligt att bara gå och greja med sällskap i örat även när bägge är tysta, verkar ha hittat en vän och det är fan inte fy skam. Tyvärr är det långt avstånd men tanken är att ses rätt snart igen. Högsta betyg för myskompissökande således! :up: Även om det låter förjävligt :D
Alltså, avstånd går att lösa 😁
 
För att ge dig lite perspektiv så du ser det positiva - ni har iaf inte 9 timmars tidsskillnad. Jag vaknar när R går och lägger sig...
Med sånt avstånd hade jag inte ens träffats alls, hade inte pallat :p Hade jag dejtat så hade jag inte ens träffats med det här avståndet. Men som vänskap med en snubbe som är upp ibland går det bra och telefonkontakten däremellan är verkligen guld värd :)
 
Haha du å jag Bison! :D
Jag trivs också med yngre killar! En av mina bästa vänner är 24. Jag tänker lite att vi liksom möts halvvägs, han är mogen för sin ålder och jag är... ehh... lite åt motsatt håll så att säga.

Haha, perfekt ju!
Bästis är fem år yngre, folk tror alltid att han är äldre. Han ser inte gammal ut, tvärtom men ger ett mer vuxet intryck. När vi var på ica för något år sedan tramsade jag runt i affären och fick visa leg för att köpa energidryck 😂

V är 6 år yngre än mig, det märks aldrig. Kollegan är 3 år yngre tror jag, kanske fyra. Så yngre killar verkar passa min personlighet bäst 😁
 
Haha, perfekt ju!
Bästis är fem år yngre, folk tror alltid att han är äldre. Han ser inte gammal ut, tvärtom men ger ett mer vuxet intryck. När vi var på ica för något år sedan tramsade jag runt i affären och fick visa leg för att köpa energidryck 😂

V är 6 år yngre än mig, det märks aldrig. Kollegan är 3 år yngre tror jag, kanske fyra. Så yngre killar verkar passa min personlighet bäst 😁
Haha, och själv försöker jag vänja mig vid tanken på att flera av de jag nu umgås med osv är ett år yngre :p Att inte vara yngst känns ovant för mig.
 
Min kompis retar mig ofta för att jag har så snäv ram för ålder på de jag dejtar. Jag är 32 och har 27-36 på tinder som inställning. Jag tror jag vill ha barn, och då känns den åldern rimlig.

Tycker inte det var så snävt.
Skulle jag skaffa Tinder nu skulle jag ha 25 - 35, är 34 själv.
Jag vägrar dejta någon med barn och i min ålder känns det mer som regel än undantag att ha barn 😒
 
I morgon åker jag till Musikern :love:
Sista veckan har vi haft mycket kontakt. Två veckor sen vi sågs. Och denna gången hoppas jag att det inte slutar med en trist krock eller liknande :meh:
 
Utgång igår. Två snubbar jag legat med var ute, haha. Älskar denna lilla stad :D

F kom och hämtade mig efteråt och sov över. Vi har haft så mysigt, pratat en massor. Inte blivit så mycket klokare, men vi ska fortsätta ses och vi träffar bara varandra (än så länge)
Kan vara så öppen och ärlig med honom :heart

Han är för övrigt 6 år yngre, jag dras ju bara till yngre, slår aldrig fel :D
 
Well. Promenadkillen följde ju med till stallet igår, träffade mitt ex o hans nya också, så lägligt 😁 Jag är fucking proud över mig själv att det inte alls kändes som en big deal. Det var bara chill hela tiden, vi gick en promenad med hästen (hästen tycker btw jag ska vara singel, utan vänner. Nya människor = 😒), jag har fortfarande inte lärt mig hans namn. Kommer inte träffa honom igen.

Han var min sista manliga matchning på Tinder och tillsammans med förra helgens trista hångel med någon stackars dansk kille så borde jag sätta åtm tillfälligt p för att träffa män tror jag.

@parellikusken jag tror du behöver sparka lite mer på mig 🤣
 
Well. Promenadkillen följde ju med till stallet igår, träffade mitt ex o hans nya också, så lägligt 😁 Jag är fucking proud över mig själv att det inte alls kändes som en big deal. Det var bara chill hela tiden, vi gick en promenad med hästen (hästen tycker btw jag ska vara singel, utan vänner. Nya människor = 😒), jag har fortfarande inte lärt mig hans namn. Kommer inte träffa honom igen.

Han var min sista manliga matchning på Tinder och tillsammans med förra helgens trista hångel med någon stackars dansk kille så borde jag sätta åtm tillfälligt p för att träffa män tror jag.

@parellikusken jag tror du behöver sparka lite mer på mig 🤣
Ja! Det ska jag. Kom hit på nyår så ska vi fixa en dejt åt dig. 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 863
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 773
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
36 927
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp