Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kapet har vaknat till igen! Har spontant småpratat (i meddelanden) flera kvällar senaste veckan fram till godnatt. Undrar vad som rör sig i hans huvud (och hjärta).

Jag skulle vilja fråga om han har lust på en myshelg före jul, men är rädd att bli avvisad. Och det känns just nu bättre att inte ligga på. Jag har sagt hur jag känner. Och nu har jag slutat känna mig allt för hjärtekrossad över att det inte fortsatt riktigt så som jag önskat. Men jag känner fortfarande att det vore härligt att ha honom nära ett par dagar igen! Vill ha gos! Av honom.
 
Är ni fler från Gbg i dejtingtråden förresten? Bukedejtingtrådsträff? 😁

Åååh, Göteborg är ju nästan(!) i Norge, jag vill vara med! :D (Bara 10 timmar från mig... :rofl:) Har så lusst att träffa några av de härliga människorna i dejtingtråden. :love:


Och by the way så funderar jag på att joina din "paus från män", med mindre DB hör av sig med typ den bästa ursäkten jag hört i mitt liv.... Alltså, man kan väl för f*n inte bara ghosta någon som man dejtat i 6 veckor?! Länge sedan jag varit såhär besviken, alltså. :down:
 
Åååh, Göteborg är ju nästan(!) i Norge, jag vill vara med! :D (Bara 10 timmar från mig... :rofl:) Har så lusst att träffa några av de härliga människorna i dejtingtråden. :love:


Och by the way så funderar jag på att joina din "paus från män", med mindre DB hör av sig med typ den bästa ursäkten jag hört i mitt liv.... Alltså, man kan väl för f*n inte bara ghosta någon som man dejtat i 6 veckor?! Länge sedan jag varit såhär besviken, alltså. :down:

Men fy....nä så får man inte ghosta någon. Förstår att du är stukad :(
 
Har gett M förslag på dagar att ses i veckan, låter som han vill men som vanligt har han ingen koll på när han kan. Det här att han är så upptagen kanske blir jobbigare än jag trodde på förhand, jag har mest tänkt att det passar ju mig bra för jag orkar ändå inte med nån som vill ses hela tiden. Inser att jag skulle vilja kunna ses nån gång under kommande vecka i alla fall. Så fort det går några dagar är det som att börja på noll för mig. Eller kanske inte noll men nästintill.

När han skulle komma nu senast och vi pratade i telefon medan han var på väg kunde jag inte sitta still, gick fram och tillbaka hela tiden och ba "nu är jag jättenervös!" :nailbiting:. Sen började han med att låna duschen så jag blev sittande här och väntade och jag övervägde på riktigt att bara dra härifrån 😅. Sen blir jag väldigt lugnad av hans kramar, och jag vet att jag kan be honom åka hem istället när som helst. Men den här inledande paniken är fruktansvärt jobbig. Han har jättestort tålamod med mig, så jag ska försöka tänka på det och själv ha tålamod med hans långa svarstider på sms och att det är hopplöst att planera att ses.

Har tagit tag i att skriva med några andra också. Vill ju helst träffa M men är inte helt övertygad om att det kommer bli av inom rimlig tid och jag är osäker på hur viktigt han tycker det är sas. Men skulle jag träffa andra så skulle det bli på ett helt annat sätt, typ fika eller middag ute. Att M och jag träffas så här hemma direkt är ju bara för att vi haft kontakt 2,5 år.
 
Och by the way så funderar jag på att joina din "paus från män", med mindre DB hör av sig med typ den bästa ursäkten jag hört i mitt liv.... Alltså, man kan väl för f*n inte bara ghosta någon som man dejtat i 6 veckor?! Länge sedan jag varit såhär besviken, alltså. :down:
Inget svar ens på det där om allt är okej med honom? 🙄 Vet inte var ni skriver - ser du om han läst?
 
Åååh, Göteborg är ju nästan(!) i Norge, jag vill vara med! :D (Bara 10 timmar från mig... :rofl:) Har så lusst att träffa några av de härliga människorna i dejtingtråden. :love:


Och by the way så funderar jag på att joina din "paus från män", med mindre DB hör av sig med typ den bästa ursäkten jag hört i mitt liv.... Alltså, man kan väl för f*n inte bara ghosta någon som man dejtat i 6 veckor?! Länge sedan jag varit såhär besviken, alltså. :down:

Ja 😍

Så himla trist med DB :(
 
Fan vad svårt det är att hitta normala snubbar. Har skrivit lite med en, igår kväll skrev vi och jag höll på att städa vilket han visste. Han skrev att han skulle gå och lägga sig, jag svarade att det ska jag också, ska bara orka bädda rent sängen först. I morse hade han svarat och frågat om det var sagg i den :crazy:.
 
Jag och ragget har det fortfarande bra :) Han må vara en aning stökig på partykvällarna (allt är relativt) men hemma är han fantastisk. Han är otroligt hjälpsam och vardagen är faktiskt oväntat problemfri.

I helgen var jag på middag med några tjejkompisar. För första gången berättade jag för dem vad som har hänt, de har tidigare bara fått en väldigt mild variant av sanningen så att ragget bor hos mig tills vidare kom som en överraskning för de flesta i gänget.

Reaktionerna är lite blandade. Hälften av tjejerna tycker att han är ett svin och att jag borde kasta ut honom omgående och resten tycker och tänker som jag, det som har hänt har hänt och han kan inte få det ogjort men han kan gå framåt.

Jag trivs med tillvaron!
 
Hade fått ett brev på posten idag, F hade engångskameror i somras/höstas och hade skickat en bild på oss och våran kompis, hahah.

Det var en gräslig bild, men ändå gulligt gjort! :D

Skrev till honom och tackade för ett fantastiskt julkort, fick " :) " till svar.
Vill inte bli denna överanalyserande jobbiga tjejen :(
 
Men lugn nu, om han tar sig tid att skicka ett julkort så tycker han ju uppenbarligen om dig? :)

Tänker att han skickat till flera med... och nu svarade han "hehe" på det jag skrev igår e.m...
Alla mina nojjor går igång 😅

Borde egentligen lägga ner detta snarast..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
199 854
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 773
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
36 910
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 927
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp